skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Misstanden Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Misstanden Gelukkig, we worden allemaal miljonair

Dit onderwerp bevat 64 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    sceptisch
    Bijdrager

    Wat mij bevreemd inzake de gepubliceerde accountantsverklaring gericht aan “Contratrend B.V.” dat deze “p/o”
    is ondertekend????
    Dus door iemand anders, wie of wat is deze persoon die de accountantsverklaring heeft getekend.
    Zeer vreemd dat doet een R.A. accountant nooit.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hffvdven
    Bijdrager

    Volg al een aantal jaren de aankoop adviezen van Smart Capital, die vanuit de Warren Buffett filosofie handelen. Hun aankoopadviezen en daaruit komende rendementen zijn in mijn beleving realistisch. Smart Capital stapt in het verhaal van Hans Schotema en gaat kritisch elke trades open en bloot op hun blog plaatsen.

    [reactie bewerkt door redactie]

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @hffvdven: ik heb ook geen zin in een marketingverhaal. Graag ophouden hiermee! Ik neig er naar dit draadje te sluiten als er telkens marketingmensen hier komen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    dvhees
    Bijdrager

    Ik beleg o.a. mbv. de systemen van de heer Hans Schotema via Todays Brokers als uitvoerende partij. Met Todays heb ik uitstekende ervaringen. Zij hebben verder dan ook niets met onderstaande zaken te maken.

    Maar nu viel het mij op dat de heer Schotema ook adverteert op internet via andere beleggers (Verbeek en Veenstra). Deze werving is erg agressief en schermt met zeer hoge rendementen van meer dan 100% per jaar.
    Ik vond dat vreemd omdat zijn beleggingsadviezen/systemen mij alleen maar verliezen hebben opgeleverd. nu betreft dat weliswaar een periode van drie maanden, is mogelijk maar toch. Zelf adverteert hij (weer via Verbeek cq Veenstra) ook met een “proefperiode” van drie maanden, dus dat zou een indicatie moeten geven hoe winstgevend zijn producten zijn.

    Om de hoge rendementen te “bewijzen” gebruiken ze echter een gefingeerde accountantsverklaring.
    http://chemistry2.gillz.nl/clients/trendinvestors/cms/dynamic/images/Accountsverklaring%20AEX%20systeem.pdf
    Navraag bij de genoemde registeraccountant levert echter op dat hij niets van deze verklaring af weet!

    De e-mails die ik van deze lieden versturen bevatten niet bestaande adressen, bv die van Hans Schotema’s mails:
    Virtual Investment N.V., E-Commerce Park Unit D11-P2 Vredenberg, Harderwijk, Noord-Holland 3840AG, NETHERLANDS

    Het eerste deel betreft een adres in Curacao, dat tropische eiland wordt echter niet vermeld zodat de suggestie wordt gewekt dat het een NL bedrijf zou zijn. Vestiging in Curacao kan ook een manier zijn om uit handen van AFM cq. justitie te blijven. Ik heb hierover mij per email beklaagd bij Hans Schotema, maar geen reactie van hem ontvangen.

    De heren Verbeek en Veenstra zijn volgens velen gefingeerde namen. Na deze ervaring verbaast mij dit niet als dat daadwerkelijk zo zou zijn.
    Ik zou derhalve afraden om met deze lieden zaken te doen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    Beste Allemaal,

    Ik weet niet wat van de bovenstaande verhalen klopt maar ik heb wel goede ervaringen via [bewerkt door redactie] met de [bewerkt door redactie]

    Neem daar maar eens een kijkje dit is een transparante en eerlijke service.

    Mvg,

    Julia

    #link naar dit bericht
    Avatar
    dvhees
    Bijdrager

    Julia, waar baseer je dit op? Lijkt me wederom een marketingverhaal waarvan ik hoop dat dit door de moderator verwijderd wordt. Je onderbouwt helemaal niets terwijl ik aantoonbare bewijzen geef [bewerkt door redactie].

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    [reactie verwijderd]. Graag hier geen marketingverhaal ophangen. U heeft de schijn tegen door met een Russisch email adres u hier aan te melden.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    Dit komt omdat ik zelf in Rusland woon, bekijk mijn ip adres en je zult zien dat ik in rusland zit. Wat is dit nou voor een forum? Juist alle onderbouwde reacties worden verwijderd van mensen die een normale reactie met bewijzen en links neerzetten en mensen die gewoon maar wat roepen laat je volledig staan?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Betreft de accountantsverklaring, ga ik zelf onderzoek naar doen. Als het klopt wat @dvhees zegt, dan is dat een overtreding van de wet waar aangifte voor gedaan kan worden.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    Als het klopt inderdaad wat dvhees zegt. Je zegt het precies goed, ik heb in mijn vorige reactie onderbouwd wat er niet klopte aan zijn “bewijs” maar deze heb je per direct verwijderd. Wat wil je nou liever op je forum? Gewoon een mening of goede onderbouwde reacties. Ik zou het op prijs stellen als je mijn reactie terugplaatst omdat dit de schijn heeft van samenspanning

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik wil het zelf bekijken en niet van een derde horen, daarom dat ik morgen de accountant ga bellen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    Dat lijkt mij verstandig! Ik wacht jouw reactie morgen af.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    dvhees
    Bijdrager

    Julia, jij maakt het wel heel bont! Kennelijk neem je niet de moeite mijn vorige post te lezen. Ik heb deze registeraccountant, de heer Meun vanavond nog gesproken en hij kent de Hans Schotema niet eens!
    [reactie bewerkt]. Ook de afzenders op de mails van Virtual Investment cq Schotema zijn gericht om de mensen te doen geloven dat het om een Nederlands bedrijf gaat, het eiland Curacao wordt immers niet vermeld. Zie hier bv. de afzender op http://www.nexttrades.nl

    Virtual Investment N.V.
    E-Commerce Park Unit D11-P2
    Postbus 288
    3840AG Harderwijk
    085-4010263
    KvK: 119953

    Staat hier iets over Curacao ? Dit is dus pure misleiding!
    Dat ik een vermoeden heb dat er ook niet bestaande namen zijn kun je me moeilijk kwalijk nemen na deze harde bewijzen. Als eerder op dit forum staat vermeld en ook jouw KvK link aangeeft staat zowel Virtual Investment als de domeinen op naam van E.A.J. Stoop. Ik zal, mogelijk met andere partijen nadere juridische actie overwegen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @dvhees kun je mij de telefoonnummer van de registeraccountant geven?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    dvhees
    Bijdrager

    Heel graag!

    Meun, M

    Willem Barentszstraat 28
    3902DG Veenendaal
    0318-516919

    Ok het nummer zoals genoemd in de verklaring kan gebeld worden.

    #link naar dit bericht
    janvandijk
    janvandijk
    Bijdrager

    Ik raad u aan Hans Schotema zelf te bellen. Zijn telefoonnummer vindt u op zijn website http://www.trendalert.nl De kortste weg om alle hersenspinsels uit de weg te ruimen. Hans zal zeker alle nodige informatie verschaffen om tot een juiste conclussie te kunnen komen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik heb zojuist contact gehad met de heer Meun. Op de vraag of de accountantsverklaring op waarheid berust wilde hij geen reactie geven. De zaak is volgens hem in behandeling.

    Woensdag zal hij met een verklaring komen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    dvhees
    Bijdrager

    Beste Jan,

    Dit soort situaties vastleggen doe ik liever zaken per mail dan telefonisch, immers dan weet iedereen precies hoe het zit. Zojuist echter kreeg ik een telefoon van Hans Schotema. Hij gaf toe dat de communicatie mbt. de adressen niet optimaal is verlopen. Ook heeft Hans mij uitgelegd waarom er een misverstand is ontstaan inzake de accountantsverklaring. Hij gaf toe de accountant niet te kennen maar dat de communicatie via een tussenpersoon is gelopen. Hiernaast heb ik een uitnodiging gehad om op zijn kantoor in Arnhem zijn systemen en resultaten te bestuderen. Dit laatste ervaar ik als zeer positief.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julia08
    Bijdrager

    Volgens mij loop je hier gewoon een beetje interessant te doen dvhees, het lijkt mij sterk dat Hans jouw echt heeft uitgenodigd maar als je daar echt bent geweest hoor ik graag meer van je ik wacht het in spanning af.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN