skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Misstanden Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Misstanden Gelukkig, we worden allemaal miljonair

Dit onderwerp bevat 64 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @zonderland Wij hebben al een draadje lopen rond nexttrades. Ik heb jouw reactie daarom naar hier verplaatst.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    TWeijden
    Bijdrager

    Beste mensen het is heel simpel!

    Bij Nexttrades zal men nooit 2744% behalen in één trade. Het is namelijk zo dat zij dit in één jaar hebben gehaald aan totaal rendement. Maar dat zeggen ze niet want anders verkoopt het natuurlijk niet.

    Gemiddeld zal men dus zo rond de 100% á 125% per jaar opleveren, ook niet heel slecht maar met een paar Future contracten en wat Turbo’s is dat ook wel te halen.

    Dat kan ook bijna niet anders want als ik een optie koop voor laten we zeggen $ 2,75 dan moet ik deze optie weer verkopen voor bijna $ 75 knappe jongen als je dat lukt!

    Ze werken met lange termijn trendlijnen dus met wat gegoogle kun je dit ook makkelijk zelf bekijken immers de beurs gaat op en neer maar en zal altijd rond het midden uitkomen. Net als de nieuwe aanwinst een meneer Veenstra. Leuk verhaal maar de mailtje bleven maar binnen komen van de deur staat nog open en nog weer verlengen ondanks dat we gezegd hebben dat we dan en dan de deuren sluiten. Ik geloof best dat deze mannen kunnen beleggen maar wat ze voornamelijk beleggen is hun eigen boterham en dik ook! Het zijn internet marketing mannen die heel goed weten hoe ze op de hebzucht van mensen kunnen inspelen.

    Overigens zitten ze in Curacao ivm met een belasting voordeel een nv op Curacao hoeft maar 2% van de omzet af te dragen en is vrij van BTW. Zoek maar eens op NV Curacao en er gaat een wereld voor je open. Logisch dat zij de kvk in NL opgezegd hebben. Het scheelt nogal een hele grote slok op een borrel!!!

    Het blijft voor mij een feit dat er bepaalde smet ligt op dit alles en dat ze nooit met gezicht ergens te zien zijn.

    Kennelijk hebben deze mannen toch iets te verbergen.

    Groet,

    Tom

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Anthonyj62
    Bijdrager

    Hahah dit was wel een mooi bericht op belegger.nl op reactie op Tom die ook hierboven gepost heeft:

    Gecco64 14-03-2011 om 11:40 uur
    deze post is niet OK wijzigen
    Gecco64
    reacties: 6 Waardering: 0

    Best Tom,

    Als ik jou was zal ik eerst maar eens leren rekenen voordat je met allerlei verhalen hier komt aan zetten op dit forum omdat je zogenaamd zo goed kunt beleggen en nexttrades onderzocht hebt.

    Je schrijft: Bij Nexttrades zal men nooit 2744% behalen in één trade. Het is namelijk zo dat zij dit in één jaar hebben gehaald aan totaal rendement. Maar dat zeggen ze niet want anders verkoopt het natuurlijk niet.

    Gemiddeld zal men dus zo rond de 100% á 125% per jaar opleveren, ook niet heel slecht maar met een paar FTI en een wat Turbo’s is dat ook wel te halen.

    Ik weet niet of het aan mij ligt maar bij mij geld alleen het totaalrendement van het jaar of dit nou 2.744% in 1 jaar is met 10 posities of met 1 positie maakt mij niks uit. Je zegt zelf nog het totaal jaarrendement was 2.744% en daarna zeg je gemiddeld zal men dus 100% per jaar behalen? Ik weet niet waar jij deze berekening vandaan haalt hoor hahah. Ik was in de veronderstelling dat er wel wat kwaliteit op dit forum te vinden was, maar jij haalt het gemiddelde wel behoorlijk naar beneden met deze ‘berekening’.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Misschien krijgt u plotsklaps enorm veel informatie over een beurshandelaar die Hans Schotema heet. Een citaat “Als u net als mij bent, heeft u de afgelopen dagen ongetwijfeld vastgelijmd gezeten aan uw beeldscherm om Hans Schotema’s presentaties te zien.”

    Ik zal u niet vermoeien met de gehele tekst uit zijn promo, maar deze wil ik u niet onthouden:
    “Mijn systeem heeft sinds begin 2011 tot mei 2011 de volgende rendementen behaald:
    – AEX 87%
    – S&P 109%
    – DAX 55%
    – Bobbel 310%
    – Goud 277%
    – en met zilver maar liefst 388%.
    – Aandeel Arcelor Mittal: 35%
    – Aandeel ING: 73%
    – Aandeel Royal Dutch shell: 33%

    Deze resultaten werden behaald in slechts 4 maanden tijd!

    In geheel 2010 waren de rendementen als volgt:
    – Zilver 626%
    – Zilver Trend 315%
    – Goud 605%
    – Bobbl 485%
    – Russell 98%
    – S&P 500 107%
    – AEX 171%
    – Arcelor Mittal 80%
    – ING 77%
    – Royal Dutch Shell 29%”

    Dat zijn geen resultaten waarmee u dagelijks wordt geconfronteerd, wel?

    De promo eindigt keurig met een link naar een disclaimer, zo hoort het ook. Disclaimer: http://autotrader.investment-club.nl/disclaimerprivacy.

    Klik er maar op en vervolgens op home, Dan komt u op deze pagina. http://autotrader.investment-club.nl/

    Hé, en zien we daar niet weer de naam van Hans Veenstra. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/misstanden/gelukkig-we-worden-allemaal-miljonair/page/2#post-3677. Dat zal toeval zijn 😥

    #link naar dit bericht
    Avatar
    JOIJA
    Bijdrager

    IK HEB MIJ LATEN VANGEN AAN DIE SUPERTRADERS MET NAME NEXTTRADERS
    795EUR ARMER EN NOG GEEN EURO VERDIENT!
    De conclusie is : delete dit soort advertentie’s
    this is the way to the poorhouse

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Tja …
    Wat denk je nou … verwacht je nou …
    handel en wandel op de beurs kost je veel energie en inzet, je bent daar je tijd mee bezig …. en wanneer je het goed doet wordt je beloont.
    Stel nu dat je een handige prater bent, maar niet kan handelen / niet de nodige ingang tot het beursgebeuren kan vinden (wel een keertje flink mazzel hebt) hoe zou jij dan je mazzel inzetten tot verdere winst ?
    ..
    wel ?
    ..
    Verkopen je mazzel in de hoop daarmee ‘domoren'( die nog geloven dat de markt via een trucje te verslaan is) verder leeg te plukken voor je eigen gewin natuurlijk.
    ..
    Weet je (ik ga je nu een geheimpje verklappen, dus let op ..) beleggers die lucratief bezig zijn, hebben de fooien ookwel abonnementen genoemd, niet nodig, die beleggers verdienen ze sowieso wel, die hebben een afschuw voor al dat werk rondom abonnementen. Uitkijken dus voor de abonnement verkopers, want dat ruikt soms een beetje …..
    Gebruik gewoon je gezonde verstand, dat levert meer op !
    Denk zelf na, en verdiep je in één en ander voordat je je stapjes op de beurs maakt, en wanneer je dat niet doet, geen onderzoek pleegt, geen energie steekt in onderzoek, klaag dan niet wanneer je leeggeplukt wordt, je vraagt erom !!
    Alleen onderzoek en energie wat in de beurs wordt gestopt wordt beloont, er is geen simpele binnenloper, geen enkel abonnement, voer a.u.b uw eigen onderzoek uit .. of anders wordt u uitgekleed !
    .;)

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Net als naar de dokter ga je ook niet naar de beurs voor je plezier. Zodra je uit de wachtkamer geroepen wordt hoor je: “kleedt u zich maar uit”.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    belgje
    Bijdrager

    er is wel een accountsverklaring gepost op de site van nexttrades
    http://chemistry2.gillz.nl/clients/trendinvestors/cms/dynamic/images/Accountsverklaring%20AEX%20systeem.pdf

    zou dit dan ook allemaal onzin zijn?
    ik heb mij ook laten vangen maar anderzijds heb ik wel enkele procenten winst geboekt ( niet te veel )
    welke zijn dan volgens jullie meer betrouwbare analisten, want ik heb wel wat hulp nodig

    grtz

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    http://www.haageninvest.com

    Is het enige betaalde abo dat ik heb.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Funnyboy
    Bijdrager

    belgje schreef:
    er is wel een accountsverklaring gepost op de site van nexttrades
    http://chemistry2.gillz.nl/clients/trendinvestors/cms/dynamic/images/Accountsverklaring%20AEX%20systeem.pdf

    zou dit dan ook allemaal onzin zijn?
    ik heb mij ook laten vangen maar anderzijds heb ik wel enkele procenten winst geboekt ( niet te veel )
    welke zijn dan volgens jullie meer betrouwbare analisten, want ik heb wel wat hulp nodig

    grtz

    Ik vrees van wel Belgje, er staat helemaal niet bij hoe deze verklaring tot stand is gekomen! Naar mijn idee zegt het helemaal niets. Deze persoon, Hans Schotema, claimt torenhoge rendementen terwijl dit uit andere bronnen totaal niet blijkt. Kijk maar eens op http://analistenoverzicht.nl/historie.html Daar doet hij wel aan mee maar heeft nog nooit de top 10 gehaald. Bij deze een oproep aan ieder die ervaring heeft met dit soort diensten, laat maar weten!
    Ben overigens ook erg benieuwd naar je toekomstige ervaringen met Nexttrades.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    belgje
    Bijdrager

    Luc lcdnlf schreef:
    http://www.haageninvest.com

    Is het enige betaalde abo dat ik heb.

    en ben je daar dan tevreden over? heeft het je een mooi rendement?

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo forum leden, las met belangstelling de discussie aangaande nexttrades. Nexttrades is inmiddels geintegreerd in de investmentclub, zie hieronder het inlog schema, je kan dus 3 verschillende “richtingen” kiezen op deze overkoepelende site.

    http://www.investment-club.nl/aanmelden
    Inloggen voor leden Hans Veenstra(TrendTrader)
    Inloggen voor leden Daan Verbeek(Volatility-trader)
    Inloggen voor leden Hans Schotema(AutoTrader)
    mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Mooi man, drie abbo’s ….?
    Welke is de beste, maar een abbo nemen op alle drie?
    Of gewoon, zonder abbo-geld, je eigen gezonde hersen activiteit (voor zover nog aanwezig) volgen?
    Grow up, doe je eigen huiswerk, en neem je eigen onderbouwde beslissingen…. wanneer je wat wilt verdienen…
    Wordt eindelijk eens volwassen, NIEMAND heeft belangstelling voor uw Winst.
    Besef dat nu eens een keer!
    U Moet Zelf Opkomen Voor Uw Eigen zaak, wordt toch eindelijk eens wakker, die Abbo’s zijn er NIET voor U.
    Die Abbo’zijn er voor de Abbo verkopers die zonder U NIET rond kunnen komen, dat moet toch een teken aan de wand zijn, toch 🙂
    .
    Zonder huiswerk geen of weinig winst, het is maar dat u het weet !
    .
    😉

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Funnyboy
    Bijdrager

    Heren.blijft u vooral scherp en doe uw huiswerk. Speciaal voor Belgje is er een nieuwe link en wel http://www.systeemtrading.be/autotrader/ Volgens geruchten gaat ook Steven Antonis van http://www.beursprognoses.com zich bij deze club aansluiten. Kortom de nieuwe strategie is nu tevens gericht op abonnementsinkomsten van de Belgen.
    Virtual Investment NV van fiscalist Erik Stoop uit Curacao is de moedermaatschappij van al die spannende websites met de nog spannender emails van al dan niet virtuele personen met hun niet bestaande adressen. Stoop runt http://www.e.cires-nv.com en weet dus maar al te goed hoe je nauwelijks belasting hoeft te betalen op al deze abonnenmentinkomsten. Maar het is natuurlijk ook een handige manier om de AFM regels te ontwijken. Of je er als abonnee geld mee verdiend? Stay tuned en wacht af tot er serieuzere ervaringen op dit forum verschijnen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Stjeroen
    Bijdrager

    Funnyboy jij ziet geloof ik hele theorieen achter een website en Hans Schotema. Ik zal je is vertellen dat ik afgelopen woensdag bij een bijeenkomst in breukelen ben geweest waar Hans Schotema, Todays en Daan Verbeek waren. Een voor een zijn ze aan het spreken geweest voor enkele honderd mensen. Ik snap dus niet waarom jij denkt dat dit virtuele personen zijn want daar klopt niks van! Ik raadt je aan voortaan beter onderzoek te doen naar personen of een volgend seminar van hun bij te wonen voordat je allerlei berichten gaat plaatsen die van geen kant kloppen.

    De domeinnaam van de website systeemtrading.be staat op de naam van Tom Lassing heb ik gezien bij whois, hij is een gerespecteerd belegger en hij zeer zeker te vertrouwen en al jaren actief op internet. Zowel Daan als Hans heb ik in levende lijven gezien. Ook todays brokers ondersteunt de hoge rendementen. Voor jou is dit misschien niet te geloven maar er zijn zat beleggers die zulke rendementen behalen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Ik ben ook in Breukelen geweest, maar heb enkele zaken anders ervaren. Ik heb Hans Schotema en Cees Smit van Todays horen spreken, Daan verbeek niet.

    Ook heb ik niet gehoord dat Todays de hoge rendementen onderschrijft. Cees heeft wel aangegeven dat hij niet in zee gaat met charlatans, maar daarmee onderschrijft hij de rendementen niet.

    Cees Smit heeft verteld dat hij per mei de Systeemshop in de lucht heeft en vanaf die datum de behaalde rendementen weergeeft. De resultaten van voordien zijn overeenkomstig de opgaven van de abonnementenverkopers.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Funnyboy
    Bijdrager

    Jeroen, dat Hans Schotema bestaat heb ik nooit over getwijfeld. Todays werkt inderdaad met hem samen wat op zich een goede zaak is. De andere namen bij Virtual Investment, Daan Verbeek en Hans Veenstra hebben echter geen enkele sporen in de financiele wereld achtergelaten. Nergens vindt je (iets over) hun CV’s. Met rendementen veel beter dan Warren Buffett is dat op zijn minst merkwaardig. Krijg je dan ook emails met niet bestaande adressen er onder, dan kun je me toch niet kwalijk nemen dat ik wat twijfels heb over het bestaan van Hans en Daan.
    Over onderzoek gesproken: de domeinhouder van de website systeemtrading.be staat op http://www.dns.be en is Steven Antonis.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Stjeroen
    Bijdrager

    Beste Funnyboy,

    Ik heb eens gekeken en de adressen bestaan gewoon. Als je Postbus 288
    3840AG Harderwijk intoetst op google krijg je een bestaand postbus adres. Het bezoekadres: E-Commerce Park Unit D11-P2 Vredenberg is ook een bestaand adres er is zelfs een hele website van dit park: http://www.e-commercepark.com/ Ik zie hier dus niks raars of niet bestaands.

    Waarom ze niet met een cv op internet staan weet ik ook niet, maarja iedereen die niet op google met een cv staat hoeft niet te betekenen dat deze persoon niet bestaat. Zelf sta ik ook niet op google met een cv maar ik besta toch wel degelijk.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Funnyboy
    Bijdrager

    Beste Jeroen

    Als voorbeeld neem ik de laatste mail van Hans Schotema.
    Adres: Virtual Investment N.V., E-Commerce Park Unit D11-P2 Vredenberg, Harderwijk, Noord-Holland 3840AG, NETHERLANDS. Geen postbode die dat adres kan vinden!

    Je hebt zeker gelijk dat als je niet bent te googelen dat zou betekenen dat je niet zou bestaan, maar als je zo ongeveer tot de beste beleggers ter wereld zou behoren dan zouden er toch heel wat lofbetuigingen ed. te vinden moeten zijn.

    Als Daan en Hans V eens de ALLE afgeronde trades van 2009, 2010 en 2011 zouden publiceren zou ik zeker over de streep gaan en mij aanmelden. Ik weet zeker dat de beste manier is om al de twijfels in in keer weg te nemen. Wie weet gaat dat moment nog komen.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN