skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Misstanden Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Misstanden Gelukkig, we worden allemaal miljonair

Dit onderwerp bevat 64 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Beste mensen,
    Ik heb in mijn begin periode meer dan een bungalow verloren op de beurs door het volgen van de ideeën van goeroes of hoe u hen ook wilt noemeen.
    Bedenkt u nu eens; wie heeft er ook maar enige interesse heeft in uw portemonnee.
    Uw buurman , of iemand die u niet eens kent , of een of andere wild-vreemde?
    Wie heeft er meer belang in een opbouw in uw portefeuille / portemonnee dan u zelf ?
    Wat je vaak ziet, dat is wanneer een of ander goeroe, of welke naam je er ook aanwil geven, wanneer die een keer een succesvol jaar -achteraf- tot zijn verbazing heeft meegemaakt … direct start met marketing… en zodoende daarna veel slachtoffers maakt.
    Telkens weer, jaar na jaar, en dat gaat al decennia lang zo door, de mens is te lui omzelf hun verhaal en onderzoek te doen, men gooit liever hun geld in de bodemloze put van Guru’s dan zelf even na te denken.
    Ik weet vanuit ervaring dat dit de weg naar de ondergang is, wilt u ook richting ondergang, volg dan zoveel als mogelijk is zoveel als mogelijk is guru’s en abonnementen, uw ondergang is dan gegarandeert!
    Er is echter ook een andere weg, een weg naar winst, doe uw onderzoek, du uw eigen werk, en u maakt winst!
    De luie mensen verliezen geld, de anderen harken het binnen!
    Bij welk kamp wilt u zich aansluiten, het is aan uzelf !
    Niet de schuld neerleggen bij diegenen die niet kunnen handelen en u proberen van alles en nog wat aan te smeren, aan de hand van een toevallig succes, U MOET ZELF NADENKEN EN HANDELEN, neem uw eigen verantwoordelijkheid, doe uw huiswerk, en u zal zien dat u winst maakt.!

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Een korte update geplaatst onder de link –>
    http://www.ta-script.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=546&p=6145#p6145
    Ik duik de bedstee in, trek uw eigen verhaal, wanneer u wat wilt verdienen,

    Vriendelijke groet,
    Jan 😉

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dit draadje is langzamerhand een promopaaltje geworden zodat het doel helemaal niet meer aan de orde komt. Daarom sluiting van dit draadje.

    Graag GEEN emailadressen en reclame op dit forum posten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hier het bericht in de Telegraaf, het is al een tijdje geleden:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/22200993/__Langer_cel_miljoenenfraudeur__.html

    Eind vorig jaar onthulde de Telegraaf dat Rob van den B. onder het pseudoniem ‘Remco Montana’ ook schuil ging achter obscure websites zoals Nexttrades, Investmentclub en Trendinvestors, waar beleggers worden misleid door nepgoeroes met valse namen, die beweren enorme rendementen te maken. Voor duizend euro per half jaar kunnen particulieren zich bij deze websites abonneren op de ‘gouden tips’ van deze nepgoeroes. Achter de websites gaat Michael van Es uit Alphen aan den Rijn schuil, die zich ook regelmatig uitgeeft als de ‘succesvolle belegger’ Daan Verbeek. Van Es verwijst naar zijn baas Erik Stoop, die op Curaçao het bedrijf Virtual Investments voert. Onderzoekers die Stoop vorige maand met vragen benaderden, werden zwaar bedreigd.

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN