skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 298,42. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.98=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,90. Eerste KD: 304,5. Stoploss:295

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Roeland
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Hoe bepaal jij de speeder die je koopt. Je hebt nu een stoploss van 295, maar een speeder van 279,88. Als je een speeder koopt die er dichter bij ligt betaal je minder, dus ook minder kosten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik neem in het algemeen speeders met een ruim jasje voor het geval zich iets ernstigs voordoet. Daarnaast worden de speeders wel eens aangepast zodat de stoploss veranderd.

    Kosten blijven gelijk. Alleen het geïnvesteerde kapitaal is anders.

    Roeland schreef:
    Hallo Satilmis,

    Hoe bepaal jij de speeder die je koopt. Je hebt nu een stoploss van 295, maar een speeder van 279,88. Als je een speeder koopt die er dichter bij ligt betaal je minder, dus ook minder kosten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 300,55 en nemen winst.
    prijs speeder: 2,14

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 298,42. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.98=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,90. Eerste KD: 304,5. Stoploss:295

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 293,88. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.81=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,45. Eerste KD: 297. Stoploss:289

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 296,76 en nemen winst. Koersdoel nagenoeg bereikt. prijs speeder: 1,76

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 293,88. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.81=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,45. Eerste KD: 297. Stoploss:289

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Vandaag hebben we weer geld verdiend: 135 euro netto. Daarmee is het de 6e trade op een rij die wij met winst gesloten hebben.

    Deze maand hebben we € 482 euro bijgeboekt en dat is inclusief bankkosten en kosten van het abonnement zodat wij nagenoeg ons minimale streefdoel voor deze maand bereikt hebben.

    U kunt een gedetailleerd overzicht van de resultaten hier bekijken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Heeft er nog iemand meegedaan en zijn jullie tevreden? Het is jammer dat wij weinig feedback krijgen in deze draad.

    Hemelvaart

    Morgen zullen wij waarschijnlijk niet traden (Hemelvaart) en vrijdag weet ik nog niet. Wij willen ook niet te veel trades gaan doen. Dat zouden particulieren ook niet moeten doen.

    Groeten,
    Sat(ilmis)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Roeland
    Bijdrager

    Ja, ik heb vandaag ook meegedaan en dus ook leuk geld verdiend. Mooi dat je instapte voor long en zoveel rendement haalt terwijl bijna de hele wereld denkt dat de beurzen alleen maar naar beneden zullen gaan. Prima werk!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 287,36. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.81=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,72. Eerste KD: 292. Stoploss:284

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Excuses: prijs speeder is: 0,85

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 287,36. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.81=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,72. Eerste KD: 292. Stoploss:284

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Helaas te laat mee gegaan volgende keer ABO verlenging met melding via de telefoon is me al minimaal 3 keer gebeurd.

    Ga zo door Santi,heb veel bewondering

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 290,48 en nemen winst.
    prijs speeder: 1,16

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 287,36. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.81=DE000CG34N88. prijs speeder: 0,85. Eerste KD: 292. Stoploss:284

    #link naar dit bericht
    Budje
    Budje
    Bijdrager

    nice

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We hebben een goede week achter de rug. Deze week hebben we 3 trades gedaan (u ziet dus ook dat het aantal trades van ons daalt). We hebben in totaal netto 370 euro winst behaald.

    Op de AEX is in totaal deze week ruim 8 punten gepakt.

    Daarmee hebben we ons minimale doel voor deze maand gerealiseerd. We staan namelijk inclusief alle kosten, ook die van het abonnement op 617 euro in de plus.

    De resultaten kunt u hier kijken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Uw ervaring met CritiTrader

    Ik heb een vriendelijk verzoek voor u: zou u zo vriendelijk zijn om ons te helpen en uw ervaring met CritiTrader op te schrijven. Daarmee kunnen aspirant leden en andere geïnteresseerden een beeld krijgen van deze service.

    Daartoe heb ik een apart draadje gemaakt waar u kunt reageren op de volgende vragen:

    Voldoet het aan uw verwachtingen. Wat vind u ervan en kunt het andere mensen aanraden?

    U kunt reageren op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Alvast bedankt voor uw medewerking!

    Traden

    Ik wil een opmerking maken aangaande onze berichten. Wij stappen alleen in als we duidelijke signalen zien dus traden niet om te traden. Het kan dus voorkomen dat we een dag niet in de markt stappen.

    Traden gaat over zelfbeheersing en discipline. Particulieren hebben soms de neiging om elk minuut in de markt te willen zitten. Dat kan rampzalige gevolgen hebben voor uw portemonnee.

    Instap -en uitstapmomenten

    Zoals u weet geven wij aan bij welke stand van de AEX bijvoorbeeld en bij welke prijs van de speeder wij in-en uitstappen.

    Die waarden zijn voor ons bedoeld als referentie en voor de transparantie.

    Zodra wij de e-mail/SMS verstuurd hebben stappen wij onmiddellijk in en sluiten wij de positie terstond.

    Weekendje weg

    Met de winst van deze week kunnen we weer gaan shoppen en uit eten gaan. We kunnen ook een weekendje weg.

    Groeten,

    Sat(ilmis)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bink
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Ik heb (nog) een proefabonnement, maar ga zeker door. De winstcijfers kunnen voor mij wel eens afwijken, omdat de beurs nu eenmaal niet wacht totdat ik jouw bericht heb opgevolgd. Maar niettemin blijft het interessant en ik vind het knap hoe je de weg weet te vinden naar een long positie terwijl alles naar beneden gaat. Bedankt !

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 290,80. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.7=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,18. Eerste KD: 296. Stoploss:286

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    mooie long positie, had hem bijna gemist,
    zit er een positief weekje aan te komen?
    ik heb de indruk dat het een beetje koffiedik kijken is en de beurzen vol naar beneden gaan van het minste beetje slecht nieuws (ook goed natuurlijk 🙂 )

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Een spreekwoord stelt: "prijs de dag niet voor het avond is".

    Even een grafiek van de FTI die het verhaal vertelt van deze dag als extra service.

    Vandevyver schreef:
    mooie long positie, had hem bijna gemist,
    zit er een positief weekje aan te komen?
    ik heb de indruk dat het een beetje koffiedik kijken is en de beurzen vol naar beneden gaan van het minste beetje slecht nieuws (ook goed natuurlijk 🙂 )

    Attachments:
    FTI_21_mei_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long positie op de AEX op 291,35 en nemen winst.
    prijs speeder:1,23

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 290,80. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.7=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,18. Eerste KD: 296. Stoploss:286

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN