skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 2 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan opnieuw long op de AEX op 292,50. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.7=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,33. Eerste KD: 296. Stoploss:287

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 294,66 en nemen winst.
    prijs speeder: 1,57

    Satilmis schreef:
    Wij gaan opnieuw long op de AEX op 292,50. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.7=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,33. Eerste KD: 296. Stoploss:287

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    Vandaag hebben we weer leuke trades gedaan op de AEX en netto € 105 verdiend. Vanmorgen sloten we even uit voorzorg en daarna stapten wij er weer in.

    Al met al blijven we goed scoren. Van de 14 trades hebben we 13 met winst gesloten, een hitratio van derhalve 93%.

    Het netto-resultaat inclusief alle kosten staat deze maand op € 722.

    De resultaten worden hier bijgehouden: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Ervaringen

    Voor wie het nog niet gedaan heeft, verzoek ik vriendelijk hun ervaring met CritTrader op te schrijven op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Alvast hartelijk dank!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Beste Sati

    Eerste trade mee gegaan lager ingestapt en later uitgestapt,
    Tweed trade heb AEX CT BEST Speeder Long 285.73,plaats van 279.7
    te laat ingestapt op wel 293,10 en op 296.20 uitgestapt.
    Een vraag in het begin deed je veel met goud handelen ( je werd zelf GOLDEN BOY genoemd) of is de risico groter dan met de aex niet dat ik zit te springen om goud,zoals het nu gaat vind ik top.

    Verder bedankt voor alle mooie trades die behaald zijn.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 289,42. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.47=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,10. Eerste KD: 296. Stoploss:286

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 292,48 en nemen winst.
    prijs speeder: 1,37

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 289,42. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.47=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,10. Eerste KD: 296. Stoploss:286

    #link naar dit bericht
    Avatar
    legris
    Bijdrager

    Mooie trade. Beurzen wisten aanvankelijk niet welke richting uitgaan.
    Supercontent.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We hebben een wederom een redelijk goede week achter de rug. Deze week hebben we 3 trades gedaan. Op de AEX hebben in totaal 5,8 punten gepakt. We hebben nu 10 trades zonder verlies afgesloten.

    Daarmee hebben we deze maand ruim 20 punten op AEX gewonnen.

    U ziet dat in de afgelopen weken wij minder traden. Wij halen met minder trades een hoger rendement, dus onze effectiviteit stijgt.

    In mei hebben we tot dusverre in totaal 837 euro winst gemaakt, inclusief alle kosten. Daarmee hebben we ons minimale doel voor deze maand ruim overtroffen.

    De resultaten kunt u hier kijken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Uw ervaring met CritiTrader

    Voldoet het aan uw verwachtingen. Wat vindt u ervan en kunt het andere mensen aanraden?

    Voor wie het nog niet gedaan heeft, verzoek ik vriendelijk hun ervaring met CritTrader op te schrijven op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Daarmee kunnen aspirant leden en andere geïnteresseerden een beeld krijgen van deze service.

    Alvast bedankt voor uw medewerking!

    Traden

    Ik wil een opmerking maken aangaande onze berichten. Wij stappen alleen in als we duidelijke signalen zien dus traden niet om te traden. Het kan dus voorkomen dat we een dag niet in de markt stappen.

    Traden gaat over zelfbeheersing en discipline. Particulieren hebben soms de neiging om elk minuut in de markt te willen zitten. Dat kan rampzalige gevolgen hebben voor uw portemonnee.

    Instap -en uitstapmomenten

    Zoals u weet geven wij aan bij welke stand van de AEX bijvoorbeeld en bij welke prijs van de speeder wij in-en uitstappen.

    Die waarden zijn voor ons bedoeld als referentie en voor de transparantie.

    Zodra wij de e-mail/SMS verstuurd hebben stappen wij onmiddellijk in en sluiten wij de positie terstond.

    Pinksteren

    In verband met tweede Pinksterdag zullen wij waarschijnlijk niet in actie komen vanwege de verwachte dunne handel. Wij gaan niet met dunne handel in de markt zitten.

    Verjaardag vieren

    Ik wil een klant hartelijk danken voor zijn gulle donatie, een erg vriendelijk en sympathiek gebaar.

    Morgen ben ik jarig en met de winst van deze week kunnen we gaan weer gaan shoppen en uit eten gaan. Ook kunnen we barbecuen en de bloemetjes weer buiten zetten met een gele rakker.

    Groeten,

    Sat(ilmis)

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 293,97. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.55=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,50. Eerste KD: 296,50. Stoploss:290

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 295,50 en nemen winst.
    prijs speeder: 1,67

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 293,97. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.55=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,50. Eerste KD: 296,50. Stoploss:290

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Weer een winsttrade! kleine winst maar goed, toch binnen. Leuk of niet?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    Deze keer niet mee kunnen doen!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    willykennes
    Bijdrager

    Ik ben ook tevreden een € is een €
    Willy

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beurspuber
    Bijdrager

    ik ben best tevreden , jammer van de iets te vroege instap
    maar achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk
    weer goed gedaan dus,liever beetje winst dan groot verlies.

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satil,

    Stapte iets onvoordeliger in en besloot om er om 15.41 uit te stappen daar ik weg moest en ik geen redenen had om in een snelle koersstijging te geloven. Winst (bescheiden)) genomen.
    Later zag ik jouw email (ontvangen om 16.01h) dat ik op de zelfde koers ben uitgestapt.
    Probleem wat ik even wil melden, de SMS heb ik nooit ontvangen.
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    positieve noot is altijd beter dan een rood resultaat #loss#
    met de schommelingen tussen 292-297 al mooie dingen gezien
    de aex begint een beetje op S’and’P500 te lijken #mean-reversion-market# 🙂
    leuk om met kleine bewegingen toch winsten te pakken.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Het Sat,was een lange trade,jammer van de iets te hoge instap,maar alles draaide goed bij,dus bij deze : weer hartelijk bedankt 😀
    en op naar de volgende trade !!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Hallo Sati
    Vandaag mee gegaan
    Sati petje af voor je, in deze moeilijke tijden van de beurs en toch nog winst eruit gehaald tof.
    In het begin begon de AEX te dalen ik begon te twijfelen of het nog goed kwam met de AEX en ja hoor toch met winst afgesloten.
    Sati bijdeze dikke pluim.
    Ga zo door Sati volgens mij behoor je bij de beste trayder van Nederland
    of wel de nummer 1

    #link naar dit bericht
    Avatar
    roger
    Bijdrager

    Sati, ik ben al 2 dagen aan het proberen in de chat te geraken en het lukt mij niet. Is het mogelijk om even te bellen a.u.b.

    Bedankt bij voorbaat

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN