skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 2 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    nousch
    nousch
    Bijdrager

    mooie actie Sati , ik zat er in van vrijdagavond , het ging de verkeerde kant op , deze morgen mail van je ontvangen en het staat al bijna op BE voor mij dus , top van jou

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 303,15 en nemen winst.
    prijs speeder: 2,29

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 297,88. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 280.87=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,76. Eerste KD: 300. Stoploss: 290

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    nousch, bedankt voor je reactie. Wij zijn een schade reparatieservice 🙂

    nousch schreef:
    mooie actie Sati , ik zat er in van vrijdagavond , het ging de verkeerde kant op , deze morgen mail van je ontvangen en het staat al bijna op BE voor mij dus , top van jou

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    ik vond het vandaag wel een mooi tripje, ben meegestapt op je advies en ik had zelf nog eentje lopen waar ik gewoon 100% ging. leuk beursherstel. 😉

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 303,62. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,43. Eerste KD: 300. Stoploss: 307

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op 304,91
    prijs speeder: 1,30

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 303,62. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,43. Eerste KD: 300. Stoploss: 307

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan opnieuw short op de AEX op 304,74. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,33. Eerste KD: 300. Stoploss: 307

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 302,77
    prijs speeder:1,52

    Satilmis schreef:
    Wij gaan opnieuw short op de AEX op 304,74. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,33. Eerste KD: 300. Stoploss: 307

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 301,84. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,62. Eerste KD: 300. Stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 299,82
    prijs speeder: 1,82

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 301,84. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 317.36=DE000CG34K65. prijs speeder: 1,62. Eerste KD: 300. Stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Satilmis

    Gisteren en vandaag een mooi rendement
    Vanmorgen mail gemist.
    Goed van je,de meeste traders gingen vanuit een long
    Ben ingestapt AEX 303,62 short en heb de speeder langer door laten lopen en verkochtop AEX 301.
    Mijn rendement is opgelopen 3200 euro.

    Bedankt

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Charles, bedankt voor je reactie.

    Beste leden,

    Mijn excuses voor het vele traden vandaag. De beurs was weer erg beweeglijk. Ik heb liever dat ik even uit de positie stap en kijk wat het wordt dan in een verliespositie te blijven zitten.

    Achteraf waren mijn stoploss en koersdoel zeer goed. AEX bereikte een low van bij de 300 punten de high ging niet verder dan 306 punten 🙂

    Maar goed, al met al hebben we de dag positief afgesloten en een winst gemaakt van 70 euro waarmee we in 2 dagen op een winst van meer dan 300 staan. Dat gaat dus goed 😉

    Wat vinden jullie van de service? Doen jullie mee en hebben jullie winst/verlies gemaakt?

    Ik zie graag jullie reacties. Voor mij is het ook leuk om te zien of leden tevreden of juist ontevreden zijn.

    Charles schreef:
    Satilmis

    Gisteren en vandaag een mooi rendement
    Vanmorgen mail gemist.
    Goed van je,de meeste traders gingen vanuit een long
    Ben ingestapt AEX 303,62 short en heb de speeder langer door laten lopen en verkochtop AEX 301.
    Mijn rendement is opgelopen 3200 euro.

    Bedankt

    #link naar dit bericht
    Avatar
    legris
    Bijdrager

    Ook al 2 dagen een goed rendement ontvangen voor een totaal van 620 €.
    Zit wel nog met een long positie in goud dat vandaag een flinke dreun heeft gekregen… Dus die winst verzacht mijn verlies. Heb alleszins al beslist om mijn proefabonnement te verlengen. Doe zo verder !

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    Dito hier, net mn voorstel tot verlenging ontvangen 🙂 (mooie timing sat)
    Klein beetje resultaten (ik volg niet alleen Sat zijn adviezen maar soms probeer ik ook wel wat 🙂 met eigen analyses, ik doe dit al 5j, helaas niet altijd met dezelfde resultaten 😆 )
    -15(werk)dagen actief wat resulteerde in 20 trades (5 met verlies)
    Een gemiddeld rendement van 16% over deze trades en een Return On Investment van 12,5% (jeps voor elke euro krijg ik er 12,5 terug)

    Ik ben dus dik tevreden en zal mijn abo zeker verlengen, soms kleine opmerking (stap je te snel uit, zie 3trades opzelfde dag, geef je alleen winst aan de bank 🙂 ) maar he, we zijn allemaal mensen en we maken allemaal wel een fout.

    Doe zo voort zou ik zeggen! :mrgreen:

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 299,28. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 280.87=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,98. Eerste KD: 302. Stoploss:296,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 299,76.
    prijs speeder: 2,04

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 299,28. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 280.87=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,98. Eerste KD: 302. Stoploss:296,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 302,46. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 280.87=DE000CG34N88. prijs speeder: 2,30. Eerste KD: 304,5. Stoploss:299

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 304,61

    prijs speeder: 2,53

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 302,46. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 280.87=DE000CG34N88. prijs speeder: 2,30. Eerste KD: 304,5. Stoploss:299

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het gaat redelijk goed, vandaag weer netto € 105 euro verdiend. Daarmee komt onze winst in 4 dagen uit op € 420 euro.

    Dit jaar hebben we een nettowinst behaald van € 2.527 oftewel een rendement van ruim 25%.

    Ja, soms stap ik te snel uit, maar dat is allemaal achteraf bekeken. Ik ga er vanuit dat als een trend gebroken is, dat wij er uit stappen, ook is mijn stop dan niet geraakt. Dus ik wil niet dralen. Als het de andere kant opgaat dan stap ik even uit en kijk het aan. Dat is veel goedkoper dan eindeloos in een positie te blijven zitten.

    Vandevyver schreef:
    Dito hier, net mn voorstel tot verlenging ontvangen 🙂 (mooie timing sat)
    Klein beetje resultaten (ik volg niet alleen Sat zijn adviezen maar soms probeer ik ook wel wat 🙂 met eigen analyses, ik doe dit al 5j, helaas niet altijd met dezelfde resultaten 😆 )
    -15(werk)dagen actief wat resulteerde in 20 trades (5 met verlies)
    Een gemiddeld rendement van 16% over deze trades en een Return On Investment van 12,5% (jeps voor elke euro krijg ik er 12,5 terug)

    Ik ben dus dik tevreden en zal mijn abo zeker verlengen, soms kleine opmerking (stap je te snel uit, zie 3trades opzelfde dag, geef je alleen winst aan de bank 🙂 ) maar he, we zijn allemaal mensen en we maken allemaal wel een fout.

    Doe zo voort zou ik zeggen! :mrgreen:

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN