skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dit is het besloten draad van CritiTrader. Alleen abonnees hebben toegang.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Welkom op het besloten deel van CritiTrader. Dit draadje is voor alle abonnees toegankelijk ongeacht of ze een SMS abonnement of alleen een e-mail abonnement hebben.

    U moet wel ingelogd zijn om deze draad te kunnen zien. De link naar het besloten gedeelte is: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-besloten. Ik raad u aan om deze mail te bewaren.

    Ten aanzien van de doelstelling, de beleggingshorizon en hoe CritiTrader werkt is er niets gewijzigd ten opzichte van wat u gewend bent. In dit bericht is daar meer over te vinden.

    Stoploss en koersdoel

    Zoals u van ons gewend bent, geven wij meestal een stoploss en eerste koersdoel. De stoploss vind ik belangrijker. Op die manier heeft u duidelijkheid over de positie. Het kan ook gebeuren dat ik even niet aanwezig ben en dat de stoploss geraakt is. Dan zijn wij dus in ieder geval uit de positie. De stoploss is dus definitief.

    Een voorbeeld:

    Stel dat we long gaan op de AEX op 324. met een koersdoel van 328 en stoploss van 321.

    Stel dat wij geen bericht posten maar dat de AEX daalt naar 320. Dat betekent dat wij dan eruit zijn op 321. Wij zullen wel altijd (eventueel dus naderhand) een bericht van de sluiting sturen.

    Mocht het eerste koersdoel gehaald worden, dan kunnen wij het laten lopen. Ook kan het voorkomen dat wij voor de stoploss uitstappen. Het heeft dan geen zin om tot de stoploss erin te blijven zitten. Wij zullen evenwel een bericht aan u sturen dat wij uitgestapt zijn.

    Wij hopen dat het zo duidelijk is. Mocht u vragen hebben, dan kunnen jullie in deze draad posten.

    Voor deze draad zijn een aantal spelregels van kracht en dat zijn:

    -Het is niet de bedoeling dat u of ik in deze draad e-mailadressen gaat posten of oproept tot het posten van e-mailadressen. Het posten van e-mailadressen op fora is mijns inziens erg onverstandig en is in deze draad niet toegestaan.

    -Het is ook niet de bedoeling dat u andere abodiensten noemt. Prima als u zich bij meer diensten heeft aangesloten, maar aan verhalen als zij doen het beter, slechter of anders dan CritiTrader hebben we niets. Doe dat dan ook niet.

    -Het is ook niet de bedoeling dat u zelf adviezen post. U mag uiteraard vragen waarom ik iets doe, of dat verstandig is en kritiek geven. Ook kunt u melden dat u erg tevreden of juist ontevreden bent. Maar eigen adviezen geven is nergens voor nodig, dus niet doen.

    Tot zo ver de spelregels.

    Ik neem aan dat iedereen weet dat ik niet zelf in de genoemde posities beleg. Het kan voorkomen dat ik een positie inneem, maar dan zal ik dat in deze draad vermelden.

    De redactie van De Kritische Belegger heeft geen posities tenzij dat expliciet wordt aangegeven.

    Op de postings in deze draad is de disclaimer en algemene voorwaarden van toepassing. U heeft de vrijheid om met de signalen te doen wat u ermee wilt. Het zijn geen beleggingsadviezen maar meer een hulpmiddel voor beleggers. Beleggen/traden brengt aanzienlijke risico’s met zich mee.

    Tot slot hoop ik op een leuke en duurzame samenwerking die voor ons allen resulteert in voldoende rendement. Zoals aangegeven zal ik proberen het aantal trades verder omlaag te brengen en in te stappen als er een goede kans is. Dus meer loeren.

    #link naar dit bericht
    Pino
    Pino
    Bijdrager

    Goedemorgen allemaal,

    Sat, succes he !!! en iedereen natuurlijk !!!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 324,45. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,71. Eerste KD: 320. Stoploss: 328

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 321,50. Prijs speeder: 1,97

    Mooie eerste trade!

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 324,45. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,71. Eerste KD: 320. Stoploss: 328

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Satilimis

    Ik krijg geen toegang tot de chat wachtwoord wordt geweigerd

    Gr

    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Satilimis

    Ik heb nog geen antwoord gekregen of is de chat uit de lucht?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Satilimis,

    Het begint een beetje vervelend te worden op deeze manier,krijg ik nog een keer antwoord,of hoe zit dat eigenlijk? Zo ga je toch niet met klanten om? ik hoor geen taal of teken vanje,vald me zwaar tegen

    GR

    hENK

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Henk, voor de chat: inloggen op http://www.beleggenchat.nl/forum/

    De chat en het forum zitten op verschillende servers.

    Chat—>http://www.beleggenchat.nl/forum/

    Forum: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum

    Geef hier aub je wachtwoorden niet! Ik heb een nieuw wachtwoord naar je verstuurd voor de chat.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ga aub niet klagen, ik was er mee bezig. Ik kan niet alles instant doen!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 325,04. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,62. Eerste KD: 323. Stoploss: 327

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short positie op de AEX op 324,12

    prijs speeder: 1,72

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 325,04. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,62. Eerste KD: 323. Stoploss: 327

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    goedemiddag nogmaals mijn excuus voor mijn uitlatingen van vanmorgen, kwam alleen dat ik geen reactie kreeg, maar ik begrijp dat jeook met andere dingen bezig bent,succes gewenst met de trades

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 323,86. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,74. Eerste KD: 322,5. Stoploss: 325

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Deze trade op AEX gaat wederom goed. We verlagen de stoploss naar ons instapniveau zodat we met break-even eruit gaan. KD verlaagd naar 320.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 323,86. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,74. Eerste KD: 322,5. Stoploss: 325

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de Short op de AEX op 319,18

    prijs speeder: 2,21

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 323,86. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,74. Eerste KD: 322,5. Stoploss: 325

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Onze eerste week met CritiTrader in april zit erop. Het is een redelijke start geweest waarin we 355 euro verdiend hebben.

    De maand is nog lang, het kan voorkomen dat we enkele verliestrades maken. Wij zijn geen robots die alles goed kunnen doen. Het gaat om de lange termijn. Maar een goede start is het halve werk en vergroot ons kans om de maand positief uit te gaan en wellicht nog ons streef winst te gaan halen.

    Hebben jullie nog meegedaan. Wat vind je tot nu toe van CritiTrader. Gaat het te snel? Ik zie weinig reacties hier. Feedback is welkom.

    Ik wens jullie Prettige Paasdagen en tot volgende week.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    ik heb al gemeld wat ik heb gedaan op de chat,Prettige Paasdagen
    en tot volgende week

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    gelukt !!!!!!

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN