skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 2 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    omni2250
    Bijdrager

    Het gaat zeker goed, ik heb deze week € 283,– netto rendement kunnen maken. Ben tot nu toe zeer tevreden en hoop volgende week weer wat euro’s te kunnen pakken. Ga zo door Satilmis!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de AEX op 310,43. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,52. Eerste koersdoel: 315. Stoploss: 309,4.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Satilmis, goede morgen.

    Zou het kunnen dat ik ook op de e.mail lijst geplaatst wordt,
    dat leest even duidelijker als ik toch thuis ben.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Onze long positie op AEX is uitgestopt op 309,36

    prijs speeder: 1,41

    Satilmis schreef:
    We gaan long op de AEX op 310,43. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,52. Eerste koersdoel: 315. Stoploss: 309,4.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan short op de AEX op 308,75. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 328.7=DE000CG34E55. prijs speeder: 2,05. Eerste koersdoel: 302. Stoploss: 313

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gaan we overnight met onze positie ???

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de Short op AEX en nemen winst.

    prijs speeder: 2,25

    Satilmis schreef:
    We gaan short op de AEX op 308,75. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 328.7=DE000CG34E55. prijs speeder: 2,05. Eerste koersdoel: 302. Stoploss: 313

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Mooie trade, winst is winst en binnen is binnen, prettige avond.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goedenavond, allereerst heet ik de nieuwe abonnees van harte welkom.

    Het was vandaag een moeilijke dag voor ons. We hebben eerst een long positie op de AEX genomen die aanvankelijk goed ging. We hebben deze positie met verlies moeten sluiten wat zuur is.

    We zagen daarna dat de markt draaide en we zijn gedraaid van een long- naar shortpositie op de AEX. Die leverde wel een goede winst waardoor we ons verlies van de 1e trade goedgemaakt hebben.

    10-apr Long AEX -75 -10
    10-apr Short AEX 80 8

    Netto 5 euro winst voor een pak sigaretten of twee biertjes.

    De markt is erg onrustig geworden. De beweeglijkheid loopt op waardoor de markt erg moeilijk is. Het is dus zaak om alert te blijven.

    Vragen of opmerkingen kun je in deze draad posten.

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Vorige (eerste)week helaas geen tijd gehad. Nu mee kunnen doen, jammer van de long positie, stapte so wie so iets te laat (onvoordelig) in.
    De tweede short ging volgens het boekje maar maakte het onvoordelige instap moment (net) niet meer goed, dus geen bier vanavond.
    Morgen beter 😉
    HenkB

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de AEX op 306,88. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,17. Eerste koersdoel: 310. Stoploss: 303.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 308,78 en nemen winst. prijs speeder: 1,36

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben vandaag 1 trade gedaan door long te gaan op de AEX. Dat leverde weer een mooie winst op van 75 euro netto oftewel een rendement van 13%. Kralen rijgen dus.

    Onze winst voor deze maand stijgt daarmee naar 435 euro.

    Hebben jullie meegedaan?

    Bevalt het iedereen? Is het tempo te hoog? Is het goed te volgen?

    Zou leuk zijn als ik feedback krijg.

    Reacties,opmerkingen kunnen jullie in deze draad posten. Alvast bedankt.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Sat, even los van trading. Ik merk dat je op het forum ingelogged moet zijn en blijven wil je hier jouw mails kunnen lezen & op reageren via het aanklikken van die link in je mails. Als je niet vooraf al ingelogged bent/was, reageert je webbrowser onvoorspelbaar. Firefox gromt dan over ene eindeloze loop, en IE doet helemaal niets.

    Terug naar trading: ik heb nu al meerdere keren gezien dat er na opening van d USA beurzen vanaf +/- 16:30 à 17:00 er een scherpe AEX reactie is. Verklaarbaar, beter: benutbaar?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hoi Satilmis,

    Leuke trade vandaag, helaas niet voor mij.
    Ik zat vanmorgen wel te kijken naar dezelfde speeder en op een seintje te wachten, sms kwam toen ik onderweg naar sportschool was.
    Bij thuiskomst was de speeder al op de goede weg.
    Gaat heel goed zo hoor, trades zijn toch de moeite waard en ik heb het gevoel dat er goed op de posities wordt gepast door jou

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satilmus,

    Zag je mail om de long te sluiten 5 minuten later, bid koers was op dat moment 1,27 en klikte gelijk hierop (wat is wijsheid) zodat mijn rendement helaas minder was, snel acteren is vereist (of je moet vertrouwen hebben dat de trend nog nog even intact blijft).
    Ergo, best wel snel.
    groet,
    HenkB

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Derfgnome, dat klopt. Je moet eerst ingelogd zijn om deze draad te zien. Dat is vanwege het besloten karakter ervan.

    Wat je kunt doen is als je aan het inloggen bent even “Deze gegevens onthouden” aanvinken. Dan hoef je de volgende keer niet meer in te loggen.

    Wat betreft je vraag over trading. Ik handel niet op automatismen. Zou best goed kunnen dat er een scherpe reactie komt. Maar evenzo kan op een andere dag geen reactie zijn.

    Maandag zijn de zwanen wit en dinsdag de zwanen zwart.

    Derfgnome schreef:
    Sat, even los van trading. Ik merk dat je op het forum ingelogged moet zijn en blijven wil je hier jouw mails kunnen lezen & op reageren via het aanklikken van die link in je mails. Als je niet vooraf al ingelogged bent/was, reageert je webbrowser onvoorspelbaar. Firefox gromt dan over ene eindeloze loop, en IE doet helemaal niets.

    Terug naar trading: ik heb nu al meerdere keren gezien dat er na opening van d USA beurzen vanaf +/- 16:30 à 17:00 er een scherpe AEX reactie is. Verklaarbaar, beter: benutbaar?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de AEX op 307,62. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,24. Eerste koersdoel: 310. Stoploss: 303

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 305,23. prijs speeder: 1,00

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN