skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 309,32 en nemen winst. Prijs speeder: 1,41. Was even puffen…

    Satilmis schreef:
    We gaan opnieuw long op de AEX op 305,28. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 0,99. Eerste KD: 307. Stoploss: 303

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    alles weer goed gekomen en nog met leuke winst erbij. 😛

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan opnieuw long op de AEX op 311,5. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,61. Eerste KD: 315. Stoploss: 309,5

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Ben vandaag meegegaan met de (eerste) trade, long op de AEX 307,62 middels de Best Speeder DE000CG29U11. Prijs speeder 1.24 Stoploss 303.
    40 minuten kreeg ik je email “We sluiten de long op de AEX op 305,23. prijs speeder: 1,00”. Daar de stoploss nog niet in zicht en dit so wie so 0.24 verlies betekende besloot ik om even niets te doen!
    Even later volgde “We gaan opnieuw long op de AEX op 305,28. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 0,99. Eerste KD: 307. Stoploss: 303
    Rond 16.00 ontving ik “We sluiten de long op de AEX op 309,32 en nemen winst. Prijs speeder: 1,41. Was even puffen…. Toen besloot ik om m’n oorspronkelijke speeder ook maar te verkopen (ook op 1,41).
    Door niet tussentijds te verkopen en weer opnieuw voor dezelfde Speeder in te stappen heb ik mezelf dus (2 x 6 euro) commissie bespaard.

    Q Was ik eigenwijs/dom om niets te doen? De stoploss van de eerst was (nog lang) niet geraakt en 12 minuten na het (met verlies verkopen) ging je weer (uiteraard tegen een lagere instapkoers) met dezelfde speeder in zee!
    Ik hoor het wel van je.
    Groet,
    HenkB

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    HenkB het was een knotsgekke dag op de beurs. Het schoot alle kanten op. In de eerste trade zaten wij scheef dus ik wou de stoploss niet afwachten en even langs de zijlijn staan. Het doel was om het verlies te beperken.

    Even later zag ik toch een long moment en ik wou die niet laten lopen dus zijn wij opnieuw ingestapt. Die bleek (met hangen en wurgen, dus met een enorme beweeglijkheid) een schot in de roos te zijn.

    Wat betreft de 3e trade sloten wij de positie vanwege de weerstand. Toen eenmaal die weerstand genomen werd, zijn wij opnieuw long gegaan.

    Ja, je hebt gelijk. Achteraf was het beter om in de long positie te blijven zitten. Maar de verliezen waren sterk opgelopen en ik voel er voor om verliezen af te kappen en te wachten op signaal.

    Maar goed achteraf is een koe…

    De bewegingen op de beurs zijn heftig. Het kon ook zo zijn dat de beurs verder zakte en de verliezen opliepen.

    In het algemeen vind ik het verstandig om verliezen af te kappen. Ik hoop dat ik duidelijk ben.

    Maar goed, we hebben weer een kleine winst kunnen bijschrijven op ons resultaat en daar ben ik toch verheugd om. Onze nettowinst is nu 485 euro voor deze maand.

    Wij rekenen overigens met 20 euro per afgeronde transactie. Alle resultaten zijn te vinden op http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    HenkB schreef:
    Hallo Satilmis,

    Ben vandaag meegegaan met de (eerste) trade, long op de AEX 307,62 middels de Best Speeder DE000CG29U11. Prijs speeder 1.24 Stoploss 303.
    40 minuten kreeg ik je email “We sluiten de long op de AEX op 305,23. prijs speeder: 1,00”. Daar de stoploss nog niet in zicht en dit so wie so 0.24 verlies betekende besloot ik om even niets te doen!
    Even later volgde “We gaan opnieuw long op de AEX op 305,28. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 0,99. Eerste KD: 307. Stoploss: 303
    Rond 16.00 ontving ik “We sluiten de long op de AEX op 309,32 en nemen winst. Prijs speeder: 1,41. Was even puffen…. Toen besloot ik om m’n oorspronkelijke speeder ook maar te verkopen (ook op 1,41).
    Door niet tussentijds te verkopen en weer opnieuw voor dezelfde Speeder in te stappen heb ik mezelf dus (2 x 6 euro) commissie bespaard.

    Q Was ik eigenwijs/dom om niets te doen? De stoploss van de eerst was (nog lang) niet geraakt en 12 minuten na het (met verlies verkopen) ging je weer (uiteraard tegen een lagere instapkoers) met dezelfde speeder in zee!
    Ik hoor het wel van je.
    Groet,
    HenkB

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hai Satilmis,

    Bedankt voor de super snelle reactie. Nog een vraag(je).
    Je schreef “Wij rekenen overigens met 20 euro per afgeronde transactie”.
    Ik betaalde voor deze transactie (aankoop/verkoop) tweemaal 6, dus 12 Euro.
    Mijn broker is Todays.
    P.S. Heb eigenlijk geen idee wat Binc hiervoor berekend.
    Groet,
    HenkB

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    HenkB, wij gaan uit van de kosten van Binck. De meeste particulieren zijn daar lid van. De tarieven van Binck zijn dus 20 euro per afgeronde transactie.

    Als het goedkoper kan is het natuurlijk meegenomen. Dus wij rekenen met duurdere bedragen dan jij 😉

    HenkB schreef:
    Hai Satilmis,

    Bedankt voor de super snelle reactie. Nog een vraag(je).
    Je schreef “Wij rekenen overigens met 20 euro per afgeronde transactie”.
    Ik betaalde voor deze transactie (aankoop/verkoop) tweemaal 6, dus 12 Euro.
    Mijn broker is Todays.
    P.S. Heb eigenlijk geen idee wat Binc hiervoor berekend.
    Groet,
    HenkB

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Deze positie is uitgestopt. Prijs speeder: 1,41

    Satilmis schreef:
    We gaan opnieuw long op de AEX op 311,5. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 295.81=DE000CG29U11. prijs speeder: 1,61. Eerste KD: 315. Stoploss: 309,5

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Sat,heb ik weer net met de verliestrade mee doen,enfin volgende keer beter

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan Short op de AEX op 309,24. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 320.92=DE000CG34K73. prijs speeder: 1,23. Eerste KD: 308. Stoploss: 311,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hoi Satilmis,

    eerste koersdoel 308 is al gehaald, gaan we voor een tweede koersdoel ?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 305,58.

    prijs speeder: 1,60

    Satilmis schreef:
    We gaan Short op de AEX op 309,24. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 320.92=DE000CG34K73. prijs speeder: 1,23. Eerste KD: 308. Stoploss: 311,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goedenavond, allereerst heet ik de nieuwe abonnees van harte welkom.

    Je moet eerst ingelogd zijn om deze draad te zien en te kunnen reageren. Dat is vanwege het besloten karakter ervan. Inloggen kun je via: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/

    Wat je kunt doen is als je aan het inloggen bent even “Deze gegevens onthouden” aanvinken. Dan hoef je de volgende keer niet meer in te loggen.

    Resultaten

    Vrijdag de 13e maakte voor ons bijna zijn naam waar, maar we hebben weer het verlies van de dag weggewerkt en zijn zelfs met winst de dag uitgegaan. De weekwinst bedroeg 175 euro netto.

    Tezamen met het resultaat van vorige week hebben we ons minimale streefwinst voor deze maand al behaald. We staan namelijk netto 530 euro in de plus.

    De resultaten worden hier bijgehouden: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    De beurs was deze week erg hectisch. Het schoot alle kanten op. Volgende week proberen we het rustiger aan te doen.

    CritiTrader heeft duidelijke moneymanagement regels. Zo beleggen we niet met een te groot bedrag en kopen niet gelijk heel veel stukken. Daarnaast hanteren wij een stoploss en kappen onze verliezen zo veel mogelijk af. Volgers vinden deze vorm van resoluut zijn prettig.

    Hoe vinden jullie het gaan? Hebben jullie meegedaan en wat zijn jullie eventuele winsten of verliezen? Suggesties en opmerkingen zijn welkom.

    Wij gaan met het verdiende geld weer uit eten en zetten de bloemetjes buiten.

    Groeten,
    Sat

    #link naar dit bericht
    Avatar
    omni2250
    Bijdrager

    Ik doe vanaf 1 april mee, en tot nu toe sta ik op een winst van € 407,– netto.
    Soms als ik op klantenbezoek ben, of niet op de zaak ben kan ik niet altijd direct inspringen waardoor ik soms wat mis. Moet zeggen dat met deze winst ik ook wat minder zenuwachtig ben als een trade op verlies staat. Erg prettig is ook dat verliezen duidelijk worden afgekapt, en ik verwonder me vaak hoe snel e.a. weer wordt goedgemaakt met een andere succesvolle trade. Dit geeft mij vertrouwen in de adviezen van Satilmis. Ik gok erop dat ik deze maand uitkom op een winst van € 800,– Als ik dat optel bij mijn salaris dan geeft me dat een stuk meer financiele vrijheid en dus meer mogelijkheden om leuke dingen te doen, of een extra vakantie te boeken 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Satilimis

    Ik had gisteren een bericht gestuurd om ie dereen een fijn weekend toe te wnsen maar zag net dat die niet goed is overgekomen,bij deze dan,ik moet zeggen dat je het prima doet,met de trades,kon het gistermiddag niet
    volgen helaas,dus wel met de verkeerde meegedaan,en niet met de winstgevende,ikhoop tog nog op een paar winstgevende acties,zodat ik in ieder geval deabbokosten voor de volgende 3 maand kan betalen,nogmaaals een mooi weekend toegewnst en tot maandag

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Hoi Sat

    Net weer een bericht verstuurd op de chat en weer niet goed overgekomen

    Vr Groet

    Henk

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    goedemorgen, nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Ik kreeg mijn sms.je van vrijdagmiddag, zaterdagmorgen om 7.00 uur.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan Short op de AEX op 306,89. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 320.92=DE000CG34K73. prijs speeder: 1,35. Eerste KD: 304,5. Stoploss: 308,6

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Sorry, speeder is veranderd in AEX CT BEST Speeder Short 319.82=DE000CG34K73

    Satilmis schreef:
    We gaan Short op de AEX op 306,89. We kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 320.92=DE000CG34K73. prijs speeder: 1,35. Eerste KD: 304,5. Stoploss: 308,6

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN