skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 181 tot 200 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 294,57
    prijs speeder:1,58

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 291,96. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.56=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,30. Eerste KD: 293. Stoploss:290

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beurspuber
    Bijdrager

    dat was weer een aardige trade ,
    moonshot en kassa

    #link naar dit bericht
    Avatar
    JOIJA
    Bijdrager

    Proficiat Sat great trade

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    beurspuber schreef:
    dat was weer een aardige trade ,
    moonshot en kassa

    JOIJA schreef:
    Proficiat Sat great trade

    Inderdaad Sat, alweer winst … great job !!
    Vanwege een dankbare abonnee !!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    En alweer winst, het begint eentonig te worden 🙂

    SMS problemen zijn denk ik opgelost. Ik kreeg het volgende bericht van mijn provider:

    Beste Satilmis,

    Wat betreft de Nederlandse nummers was er een tijdelijk probleem bij KPN wat er voor zorgde dar sommige prefixen ten onrechte niet of met een grote vertraging afgeleverd werden. Dit is nu hersteld!

    Wat betreft Belgische nummers is het helaas zo dat er vaker een vertraging ontstaat van een paar minuten. Dit ligt aan de infrastructuur aldaar en hier is helaas geen oplossing voor handen.

    Wij hebben dus een nieuwe SMS-provider die duurder is dan de vorige. Als gevolg daarvan zullen wij het abonnementsgeld iets verhogen. Voor de kwartaalabo’s gaat de prijs naar 199 euro per 1 juni. Dat geldt voor de SMS-abonnementen.

    Voor de proefabonnement blijft de prijs gelijk. Wij doen dit dus vanwege onze hogere kosten. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

    Als u van plan bent om het abonnement te verlengen, dan kunt u dat tot en met 31 mei dat doen tegen het oude tarief van 189 euro.

    Ervaringen

    Voor wie het nog niet gedaan heeft, verzoek ik vriendelijk hun ervaring met CritTrader op te schrijven op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Alvast hartelijk dank!

    STEFMATT schreef:
    Inderdaad Sat, alweer winst … great job !!
    Vanwege een dankbare abonnee !!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 285,30. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Long 270.7=DE000CG27R00. prijs speeder: 1,51. Eerste KD: 289. Stoploss:280

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Barkwood
    Bijdrager

    Hi Sat,

    Ik neem aan dat je overnight bent gegaan met je positie?
    Mijn positie was op 284 al uitgestopt. Zoals ik al eens zei, vind ik jouw stoplosses veel te ruim. Dat ik regelmatig uitgestopt wordt neem ik voor lief. Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.

    Prettig weekend.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dat telkens uitgestopt worden kost ook veel geld en dan ga je de bank mee spekken.

    Daarnaast heeft de markt ruimte nodig. Dus als je een krappe stop neemt wordt je telkens uitgestopt wat wel misschien “veiliger” is maar verdien je ook niets.

    De positie heb ik gewoon meegenomen met als stop op 280. Je zag ook dat die stop het gehouden heeft. Had ik een krappere stop gesteld dan lag ik er nu uit. Het is dus een afweging die je maakt.

    Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.

    Dat is handelen op basis van emotie. Probeer die zoveel mogelijk uit te schakelen. Je zag immers een bodem op 281 waarna een long escalatie op gang kwam.

    De FTI AEX staat op 283,50 dus AEX is rond de slotstand.

    Barkwood schreef:
    Hi Sat,

    Ik neem aan dat je overnight bent gegaan met je positie?
    Mijn positie was op 284 al uitgestopt. Zoals ik al eens zei, vind ik jouw stoplosses veel te ruim. Dat ik regelmatig uitgestopt wordt neem ik voor lief. Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.

    Prettig weekend.

    #link naar dit bericht
    Budje
    Budje
    Bijdrager

    Doel is/was 289. Stoploss 280. Instap 285.
    Dan dus een stop van 5 punten en een takeprofit van 4. Opzich kan dat nog wel al zou 5/5 net even beter zijn.

    Als je zelf een stop inlegt van 284 zit je net 1 punt lager als je instap dan moet je wel accepteren dat je vaak uitgetikt wordt.

    Ik moet wel zeggen: Soms stappen we wel eerder uit als de takeprofit. In dat licht bezien zijn de stops soms wel te ver weg. ALS je dan uitgestopt zou worden ben je meteen veel winst kwijt. Het is altijd een delicaat evenwicht natuurlijk.

    Zelf ben ik overigens uitgestapt omdat ik niet in het weekeinde een positie aan wil houden van 1500 euro (in mijn geval).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    Sat enige verandering in de plannen naar aanleiding van Merkel/barr. speech?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Geen verandering plannen, stoploss en koersdoel gehandhaafd.

    Vandevyver schreef:
    Sat enige verandering in de plannen naar aanleiding van Merkel/barr. speech?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 289,65 en sluiten met winst.
    prijs speeder: 1,96.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 285,30. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Long 270.7=DE000CG27R00. prijs speeder: 1,51. Eerste KD: 289. Stoploss:280

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    Gisteren abbo genomen en vandaag eerste trade van gisteren afgesloten.

    Niet verkeerd, ben benieuwd

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beschouw het als een welkomstgeschenk 🙂

    Nathan Road schreef:
    Gisteren abbo genomen en vandaag eerste trade van gisteren afgesloten.

    Niet verkeerd, ben benieuwd

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Beschouw het als een welkomstgeschenk 🙂

    Hallo Nathan, ben al iets langer abonnee (sinds begin april) en kan alleen maar zeggen dat ik er nog geen moment spijt van gehad heb.
    Tot nog toe is dit de enige service die mij effectief winst heeft opgeleverd.
    Men zegge het voort en andermaal mijn petje af voor Sat !

    Stefan

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 291,51. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Short 309.76=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 290. Stoploss:295

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    pardon prijs speeder: 1,89

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 291,51. Wij kopen 500 stuks
    AEX CT BEST Speeder Short 309.76=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 290. Stoploss:295

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vandevyver
    Bijdrager

    Mmmm Grote smurf Ben moet de boel naar beneden praten? 🙂

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    Dat is domme pech, was toevallig iets te laat met reageren, dus dat is weer dom geluk

20 berichten aan het bekijken - 181 tot 200 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN