skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 581 tot 600 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    rayforgold
    Bijdrager

    Ik volg je nu pas 2 weken, en je doet het best goed. Al heb ik nog geen trade meegedaan maar dat komt door mijn wantrouwen, ik heb al teveel gevolgd. Ik zal nu dan ook nog niet bereid zijn om zoveel te betalen. Ik begrijp ook dat je er geld voor wil vragen en dat mag van mij ook. Maar probeer het dan op een faire manier. Bv. een kleine vaste bijdrage van zeg maar € 25 per maand en daarnaast een vergoeding naar prestatie. Bv. 10 % over de gerealiseerde winst van betreffende maand. Het zal wel wat meer administratie vergen maar ik weet zeker wat dan veel meer mensen je blijven volgen.

    Groet Raymond

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    Mee eens Raymond.

    Maar Sat beslist!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hoeky
    Bijdrager

    Ik zal dan helaas ook afhaken. Wel bedankt, ik heb je de afgelopen 7 weken met veel belangstelling gevolgd. Maar ook voor mij geld dat het onmogelijk is om met alle trades mee te gaan (tijd,aandacht, vooral op de korte trades,als je niet op tijd uitstapt loopt het soms hard op. En op de speeders is niet altijd een goede stop-loss te zetten vanwege incorrecte laat koersen door weinig handel)
    Al met al is 800 per jaar dan best veel, voor mij bijna een kwart van mijn te beleggen geld.
    Ik denk ook dat een ander business model verfrissend zou kunnen zijn.
    Een lager bedrag, en meer volgers. 20€ in de maand of zo. Als je goede signalen blijft geven, dan is de markt van kleine beleggers groot zat. Denk dat er veel mensen enthousiast zijn voor zo’n service!
    Snap dat je gewoon voor je werk betaald wilt worden, volkomen logisch en terecht.
    Probleem met de meeste abbo’s is dat ze niet erg constant zijn. Bij winst doen ze werven, staan ze op 40% verlies dan ligt het allemaal aan “lastige markt” En 40% verliezen, dat kan ik zelf ook prima 😉
    Anyway, Bedankt voor de leerzame weken en succes ermee.

    Vr. Groet,

    Alwin

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik wens je veel succes met de verliezen.

    Charles heeft een winst gemaakt van 1900 euro in de afgelopen 2 maanden.

    Sinds ongeveer 2 maanden doe ik mee aan crititrader
    of je gelooft of niet heb al meer winst gemaakt dan Crititrader
    1900 euro.

    Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-2012/page/51#post-8405

    hoeky schreef:
    Ik zal dan helaas ook afhaken. Wel bedankt, ik heb je de afgelopen 7 weken met veel belangstelling gevolgd. Maar ook voor mij geld dat het onmogelijk is om met alle trades mee te gaan (tijd,aandacht, vooral op de korte trades,als je niet op tijd uitstapt loopt het soms hard op. En op de speeders is niet altijd een goede stop-loss te zetten vanwege incorrecte laat koersen door weinig handel)
    Al met al is 800 per jaar dan best veel, voor mij bijna een kwart van mijn te beleggen geld.
    Ik denk ook dat een ander business model verfrissend zou kunnen zijn.
    Een lager bedrag, en meer volgers. 20€ in de maand of zo. Als je goede signalen blijft geven, dan is de markt van kleine beleggers groot zat. Denk dat er veel mensen enthousiast zijn voor zo’n service!
    Snap dat je gewoon voor je werk betaald wilt worden, volkomen logisch en terecht.
    Probleem met de meeste abbo’s is dat ze niet erg constant zijn. Bij winst doen ze werven, staan ze op 40% verlies dan ligt het allemaal aan “lastige markt” En 40% verliezen, dat kan ik zelf ook prima 😉
    Anyway, Bedankt voor de leerzame weken en succes ermee.

    Vr. Groet,

    Alwin

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    wat een belachelijk antwoord op de reactie van hoeky, blijkt toch dat je niet tegen negatieve reacties kan,komt toch ware aard van beestje naar boven????????

    #link naar dit bericht
    Avatar
    KleineBelegger
    Bijdrager

    jay schreef:
    wat een belachelijk antwoord op de reactie van hoeky, blijkt toch dat je niet tegen negatieve reacties kan,komt toch ware aard van beestje naar boven????????

    Hoewel ik me ook afvraag of de reactie van Sat op Hoeky erg constructief te noemen is, is het op zich niet nodig dan zo te gaan trollen natuurlijk (met je 8 vraagtekens)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    aexvoorkennis
    Bijdrager

    we kunnen allemaal natuurlijk met modder gooien. dat is niet zo moeilijk.
    ik volg dit forum sinds een paar dagen en heb mij nog niet een mening kunnen vormen
    ik heb nergens gelezen dat het een betaalde dienst zou worden dus kan het inderdaad wel een beetje koud op je dak komen en het was dus denk wel iets netter geweest om meteen vooraf te melden dat bij succes het een betaalde dienst zou gaan worden..
    maar oke een ieder is zelf denk ik in staat om een beslising te nemen en wel of niet mee te doen..
    ik doe helaas niet mee om dat ik probeer mijn eigen strategie zoveel mogelijk te ontwikkelen
    dus succes met je betaal systeem en hoop dat het voor jou maar zeker ook voor je betaalde klanten een succes gaat worden

    ik blijf voorlopig je twitters volgen met AEXvoorkennis voor zolang het intresant genoeg is

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Sorry voor de reactie op Hoeky, ik viel even uit de bocht.

    Ik heb tot nu toe meerdere reacties ontvangen waarvoor mijn dank en waardering.

    De afgelopen maanden heeft u kosteloos signalen ontvangen. Ik wou daarmee traders helpen in hun beslissingen. De signalen hebben hun meerwaarde bewezen. Wij zullen nooit en nimmer voor iets geld vragen wat geen toegevoegde waarde heeft.

    U heeft de mogelijkheid een ervaren expert te volgen die professioneel gewerkt heeft. Ik laat de keus aan u over.

    De tarieven zijn of eenmalig een proefabonnement van 99 euro voor 1 maand of een kwartaalabonnement van 199 euro. U zit nergens aan vast.

    Vanaf 1 april zal een besloten gedeelte op het forum verschijnen die alleen toegankelijk is voor betalende leden. Zij zullen de signalen per e-mail krijgen en kunnen terecht op het besloten gedeelte.

    De signalen kunnen dan nergens anders gevolgd worden, ook niet op twitter.

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    Sat,
    Performance is controleerbaar goed geweest. Voor niets gaat de zon op. Ik meld mij aan.
    Groet

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Charles
    Bijdrager

    Beste Crititrader

    Zoals ik al eerder melde op deze forum in bijna 2 maanden 1900 euro winst,
    deze week een verlies van iets meer 200 euro.
    Het is niet persoonlijk bedoeld Sat; er zijn volgens mij genoeg leden die graag mee willen doen de kosten vinden ze wat aan de hoge kant,mischien raadzaam om het bedrag te verlagen zodat je meer leden en meer reclame daardoor verwerf.
    Ik hoop dat je hierdoor niet aangevallen voelt dat is niet de bedoeling.
    Ik wordt natuurlijk lid.

    groetjes

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Charles, bedankt voor je reactie.

    De afgelopen dagen waren niet makkelijk voor mij. Ik werd zelfs zwartgemaakt op een ander forum van iemand die CritiTrader volgt.

    Ik begrijp uw emoties. Er moet voor iets betaald worden wat voorheen gratis was en dat is nooit leuk.

    Ik kreeg ook goede suggesties van volgers en dat waardeer ik. Een daarvan was dat de trades te snel gingen om te volgen.

    Ook schreven zij dat ze in principe bereid waren om een abonnement te nemen maar dat ze de prijs te hoog vonden.

    Daarom ben ik bereid de prijzen te verlagen.

    Voor een eenmalige proefabonnement verlaag ik de prijs met 50%. Dus u betaalt niet 99 euro maar 49 euro.

    Dit proefabonnement is slechts eenmalig. Daarna kunt u dus besluiten om abonnee te blijven en een 3-maandsabonnement te nemen of u kunt u afmelden.

    Kwartaalabonnement
    De prijs hiervan verlaag ik van 199 euro naar 179 euro.

    Alle tarieven zijn inclusief BTW.

    Ik hoop jullie hiermee voldoende tegemoet te komen te hebben.

    Charles schreef:
    Beste Crititrader

    Zoals ik al eerder melde op deze forum in bijna 2 maanden 1900 euro winst,
    deze week een verlies van iets meer 200 euro.
    Het is niet persoonlijk bedoeld Sat; er zijn volgens mij genoeg leden die graag mee willen doen de kosten vinden ze wat aan de hoge kant,mischien raadzaam om het bedrag te verlagen zodat je meer leden en meer reclame daardoor verwerf.
    Ik hoop dat je hierdoor niet aangevallen voelt dat is niet de bedoeling.
    Ik wordt natuurlijk lid.

    groetjes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Steve mcq
    Bijdrager

    Hallo,

    Ik ben sinds enkele weken een stille volger van je. Ik ben wel niet mee in je trades gestapt omdat ik niet constant achter mijn pc zit en de mails ook niet direct lees. Misschien is een sms systeem hiervoor een oplossing.

    Ik begrijp volledig dat je betaald wil worden. Maar vanwege het mail systeem ga ik geen abo nemen. Verder wens ik je nog veel succes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Regnerus
    Bijdrager

    Hoi Sati, ik volg je nu twee weken. Heb er wel een goed gevoel bij. Maar kun je bij een abbo ook sms signalen afgeven?? of alleen email?

    mvg Regnerus

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Regnerus, bedankt voor je reactie.

    Ik ging er van uit dat veel mensen wel een smartphone hebben en de e-mails op hun telefoon kunnen ontvangen.

    Ik kan ook een smsjes versturen maar dan worden de kosten hoger. Ik moet het ook laten ontwikkelen.

    Dus als meer mensen die behoefte hebben wil ik het laten ontwikkelen. De abo-prijzen voor het ontvangen van smsjes worden dan wel duurder.

    Regnerus schreef:
    Hoi Sati, ik volg je nu twee weken. Heb er wel een goed gevoel bij. Maar kun je bij een abbo ook sms signalen afgeven?? of alleen email?

    mvg Regnerus

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Regnerus
    Bijdrager

    Hoi Sati, bedankt voor je snelle reactie. Ik moet je bekennen nu dat ik ook een smartphone heb. Heb hem nog maar net en realiseerde me nog niet dat ik email kan ontvangen. Nou ja heb ik dat! Ja vrouwen zijn dan ook net iets minder handig in de wereld van techniek.

    En de vragen die anderen hadden over de snelheid van de trades. Je ben een echt daytrader. Kun je ook langere termijn posities aangeven? Hoe kan ik mij opgeven voor een eenmalig proefmaand van 49 Euries???

    mvg Regnerus

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ja vrouwen zijn dan ook net iets minder handig in de wereld van techniek.

    🙂

    Je ben een echt daytrader. Kun je ook langere termijn posities aangeven?

    Ik ben een redelijk allround trader. Ik kan korte ritten maken of iets langer. De laatste tijd ben ik al het aantal trades aan het terugschroeven. Voor mij geldt het belangrijkste: verlies beperken en winsten laten lopen.

    Dus als ik scheef zit wil ik er gewoon uit. Stel dat ik met de AEX trade van vorige week, was blijven zitten tot vrijdag. Dan had het een verlies van circa 500 euro ofzo opgeleverd. Nu bleef de schade beperkt tot 95 euro. Ik geef trouwens ook een eerste koersdoel mee. Dat is denk ik zeer transparant en dat hebben anderen niet.

    Dus ik zal zo lang mogelijk blijven zitten als dat goed is voor mijn rendement.

    Ik geef een duidelijke stoploss mee, zodat je van te voren weet waar je aan toe bent. Mocht de stoploss geraakt worden dan is de trade voorbij. Mocht er met een gap over de stoploss heen gesprongen worden,dan geldt de eerste mogelijkheid om eruit te stappen als uitstapkoers.

    Hoe kan ik mij opgeven voor een eenmalig proefmaand van 49 Euries???

    Volgers die dit bericht als een e-mail hebben ontvangen kunnen eenvoudig reageren door een bericht terug te sturen.

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast:

    -uw forumnaam
    -uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geintereseerden

    Om de adviezen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt ook gebruik maken van ons contactpagina

    Regnerus schreef:
    Hoi Sati, bedankt voor je snelle reactie. Ik moet je bekennen nu dat ik ook een smartphone heb. Heb hem nog maar net en realiseerde me nog niet dat ik email kan ontvangen. Nou ja heb ik dat! Ja vrouwen zijn dan ook net iets minder handig in de wereld van techniek.

    En de vragen die anderen hadden over de snelheid van de trades. Je ben een echt daytrader. Kun je ook langere termijn posities aangeven? Hoe kan ik mij opgeven voor een eenmalig proefmaand van 49 Euries???

    mvg Regnerus

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Regnerus
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Ja vrouwen zijn dan ook net iets minder handig in de wereld van techniek.

    🙂

    Je ben een echt daytrader. Kun je ook langere termijn posities aangeven?

    Ik ben een redelijk allround trader. Ik kan korte ritten maken of iets langer. De laatste tijd ben ik al het aantal trades aan het terugschroeven. Voor mij geldt het belangrijkste: verlies beperken en winsten laten lopen.

    Dus als ik scheef zit wil ik er gewoon uit. Stel dat ik met de AEX trade van vorige week, was blijven zitten tot vrijdag. Dan had het een verlies van circa 500 euro ofzo opgeleverd. Nu bleef de schade beperkt tot 95 euro. Ik geef trouwens ook een eerste koersdoel mee. Dat is denk ik zeer transparant en dat hebben anderen niet.

    Dus ik zal zo lang mogelijk blijven zitten als dat goed is voor mijn rendement.

    Ik geef een duidelijke stoploss mee, zodat je van te voren weet waar je aan toe bent. Mocht de stoploss geraakt worden dan is de trade voorbij. Mocht er met een gap over de stoploss heen gesprongen worden,dan geldt de eerste mogelijkheid om eruit te stappen als uitstapkoers.

    Hoe kan ik mij opgeven voor een eenmalig proefmaand van 49 Euries???

    Volgers die dit bericht als een e-mail hebben ontvangen kunnen eenvoudig reageren door een bericht terug te sturen.

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast:

    -uw forumnaam
    -uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geintereseerden

    Om de adviezen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt ook gebruik maken van ons contactpagina

    Ok bedankt voor de duidelijkheid Sati.

    Ik heb begrepen dat je nog tot 1-4-2012 gratis adviezen geeft. Klopt dit??

    Daarna abbo voor mij.

    Groetjes,

    Regnerus

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Klopt, tot 1 april is het gratis.

    Omdat de administratie enkele dagen in beslag neemt, raad ik u aan om zo snel mogelijk u aan te melden als abonnee. Vandaar dat wij u tijdig op de hoogte hebben gesteld. Op die manier kunt u ook na 31 maart de signalen blijven volgen.

    Regnerus schreef:
    Ok bedankt voor de duidelijkheid Sati.

    Ik heb begrepen dat je nog tot 1-4-2012 gratis adviezen geeft. Klopt dit??

    Daarna abbo voor mij.

    Groetjes,

    Regnerus

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Regnerus
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Klopt, tot 1 april is het gratis.

    Omdat de administratie enkele dagen in beslag neemt, raad ik u aan om zo snel mogelijk u aan te melden als abonnee. Vandaar dat wij u tijdig op de hoogte hebben gesteld. Op die manier kunt u ook na 31 maart de signalen blijven volgen.

    Ok begrepen. Nu ja op de winsten dan maar voor het komend jaar. Ik heb er alle vertrouwen in.

    Mvg Regnerus

20 berichten aan het bekijken - 581 tot 600 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN