skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 561 tot 580 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Door de winst op de DAX short hebben we een deel van het verlies op de AEX teruggepakt. Het is onmogelijk om iedere keer goed te zitten!

    Ons resultaat voor dit jaar is licht gedaald naar 1.418 euro netto (14,18%). Al met al is het toch een goed resultaat. Zeker als ik zie dat sommige al op -40% zitten.

    Voor deze week zitten we zelfs nog steeds op een plusje.

    Ik zie soms dat mensen met de acties met andere producten en veel meer stukken kopen dan ik zelf. Dat moeten zij uiteraard zelf weten, maar ga dan niet klagen als je dan ook een groter verlies hebt.

    Traden blijft zeer risicovol. Onthoud dat goed. Ik kreeg een compliment op de chat.

    11:57:00 ‹Pino› JE KAN niet ALTIJD !!!! goed zitten
    11:57:08 ‹Pino› je doet het FANTASTISCH !!!!

    En dat mag ook eens gezegd worden 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    en zo is het!!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    marc E
    Bijdrager

    heeft iemand effectief gehandeld in die DAX short vandaag?
    op Binck zie ik dat de hoogste koers deze morgen gehaald is en er vandaag maar 1930 stukken verhandeld zijn, allemaal in de voormiddag.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste bezoekers/volgers,

    Bedankt voor jullie reacties en opmerkingen. Daar kan ik iets mee. Inmiddels hebben we de signalen aangepast zodat het langer doorloopt en iedereen het kan volgen.

    Dan de vraag waar ik mee werk.

    Als suggestie: misschien een recap aan het eind van de week (zo mogelijk dag?) met waarom je een bepaalde trend zag? Werk je met TA of zijn het veelal andere, eigen, signalen?

    Iets over mezelf

    Ik heb ruim 14 jaar ervaring in de financiële wereld en heb gewerkt bij banken en vermogensbeheerders. In die hoedanigheid ben ik professioneel met beleggen geweest.

    Ik heb een academische graad, namelijk ik ben afgestudeerd econoom. Ik ben dus niet Jan met de Pet die dit zomaar doet.

    Methode

    Ik werk met Technische Analyse en heb eigen onderzoek gedaan. Ik heb er heel veel tijd ingestoken en ga dus geen geheimen prijsgeven. Veel particulieren denken dat ze met een paar indicatoren er wel komen. Nou ik kan zeggen: die kunnen gelijk in de prullenbak 🙂

    Het is vooral hard werken en geluk hebben. Dit is geen exacte wetenschap maar een kunst. Marktgevoel speelt ook een rol.

    Als ik tijd over heb geef ik een recap aan het einde van week of in het weekend.

    Resultaten

    Inmiddels hebben wij de resultaten bijgewerkt. Wij staan voor dit jaar 1.418 euro op netto winst (14,18%). Sinds 1 december is er een netto resultaat van 1.864 euro (18,64%) behaald.

    Hieronder de resultaten:

    Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

    Derfgnome schreef:
    Sat, ik vermoed dat je een redelijk groep “stille volgers” hebt. Komt natuurlijk bij dat vele overdag niet altijd in de gelegenheid zijn om je direct te volgen.

    Als suggestie: misschien een recap aan het eind van de week (zo mogelijk dag?) met waarom je een bepaalde trend zag? Werk je met TA of zijn het veelal andere, eigen, signalen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Marc, daar ben ik ook benieuwd naar. Wellicht slaan mensen de trade over of stappen met andere producten of andere speeders in.

    Zo kopen bijvoorbeeld een speeder met een krapper jasje en kopen meer stukken dan wij voor ogen hebben. Dat is natuurlijk hun eigen verantwoordelijkheid.

    Ik zie dat jij een verlies van 100 euro had bij de AEX trade. Wij hadden voor de portefeuille een verlies van 40 euro. Nu kan het altijd zo zij dat ons instapprijs en en die van volgers van elkaar verschilt maar het kan nooit zo zijn dat het verschil zo groot is.

    marc E schreef:
    heeft iemand effectief gehandeld in die DAX short vandaag?
    op Binck zie ik dat de hoogste koers deze morgen gehaald is en er vandaag maar 1930 stukken verhandeld zijn, allemaal in de voormiddag.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    BELANGRIJKE MEDEDELING voor alle volgers/bezoekers,

    Sinds 1 december van vorig jaar hebben wij u voorzien van gratis tradingsignalen als hulpmiddel.

    Per 1 april (geen grap) zal deze service betaald worden.

    In de afgelopen maanden heeft u kennis kunnen maken met CritiTrader, hoe het werkt en zelf kunnen zien wat de resultaten waren. CritiTrader biedt op een eerlijke, duidelijke en transparante manier signalen aan. Er wordt meestal een duidelijke stoploss meegegeven.

    Abonnementen

    Wij bieden de signalen tot 1 april 2012 gratis aan. Op die manier heeft u de werkwijze bekeken en ook zelf kunnen zien wat de resultaten waren. Vanaf 1 april 2012 kunt u kiezen voor de volgende abonnementen.

    1. Proefabonnement van 1 maand: € 99. U kunt dan zien of het wat voor u is. Na het einde van de periode kunt u zelf aangeven of u de signalen langer wilt ontvangen.

    2. Kwartaalabonnement: € 199. U abonnement loopt automatisch af tenzij u aangeeft de signalen verder te ontvangen.

    Aanmelden

    Omdat de administratie enkele dagen in beslag neemt, raad ik u aan om zo snel mogelijk u aan te melden als abonnee. Vandaar dat wij u tijdig op de hoogte hebben gesteld. Op die manier kunt u ook na 31 maart de signalen blijven volgen.

    Volgers die dit bericht als een e-mail hebben ontvangen kunnen eenvoudig reageren door een bericht terug te sturen.

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geintereseerden

    Om de adviezen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt ook gebruik maken van ons contactpagina

    Voor meer informatie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Vindt dit zeker een grap! Eerst de mensen lekker maken om vervolgens achter een betaalservice gaan, je bent de zoveelste Sat. Hoe doorzichtig!!! Jammer!!!!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Erg jammer dat de ommekeer daar nu is.Als kleine belegger die niet vaak met acties mee kan doen door bv te duur,te snel,niet aanwezig(door de 3 pld) houdt het voor mij dan ook op,
    jammer, echt jammer!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Je kunt het net als bij vele zaken zowel negatief als positief tegen aan kijken. Het glas is halfvol of halfleeg.

    Je kunt het negatief zien dat er nu voor betaald moet worden. Dat begrijp ik.

    De reden waarom het betaald wordt is dat ik kosten maak om de site te kunnen onderhouden. Daarnaast kost het veel energie om de signalen op te stellen.

    Je kunt het ook positief zien. Wij hebben het de afgelopen 4 maanden gratis weggegeven als teken van goede wil en om te laten zien hoe het werkt en met positief resultaat.

    CritiTrader is een van de weinige tradingservices die een positief resultaat dit jaar laten zien. Wij streven naar een winst van 500 euro per maand. En dat is vrijwel gehaald. Het resultaat is nu 1.418 euro.

    Wat betreft de trades ben ik al bezig deze af te bouwen en langer te laten doorlopen.

    Volgers die relatief nieuw zijn kunnen een proefabonnement nemen.

    Tradereasy schreef:
    Vindt dit zeker een grap! Eerst de mensen lekker maken om vervolgens achter een betaalservice gaan, je bent de zoveelste Sat. Hoe doorzichtig!!! Jammer!!!!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    KleineBelegger
    Bijdrager

    Ik ben ook enigszins teleurgesteld door deze aankondiging. Ik begrijp dat Sat geld wil vragen voor zijn diensten. Mijns inziens zou dit dan moeten zijn door bijvoorbeeld de mogelijkheid tot traden met een directe chatfunctie met Sat o.i.d., of de mogelijkheid om Sat te volgen door te autotraden.

    Ik denk dat maar een klein deel van de hier aanwezige beleggers voor de huidige functionaliteit(de mogelijkheid van het lezen van een topic op het forum) 100 euro per maand kunnen missen en willen betalen.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Oei ik kreeg laatst een reactie van iemand hier, die commentaar had op het feit dat ik 1,- per dag zou gaan vragen na een maand gratis volgen.

    Deze persoon zal dan zeker commentaar gaan geven op jou Satilmis.

    Maar ik begrijp je volkomen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    lespapillons
    Bijdrager

    Ook ik vind het jammer dat hier 99 euro per maand voor gevraagd gaat worden.
    Zal er helaas niet aan meedoen, ben kleine belegger die dit veel geld vind.
    Volgde je de laatste weken met veel belangstelling, heb af en toe meegedaan met je voorstellen, wat winst en wat verlies, maar vond het leerzaam en leuk je te volgen, elk email allert gevolgd.
    Zal er dan ook mee stoppen, succes verder met het zaken doen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beurspuber
    Bijdrager

    wens u veel succes met de betaal abo , kan me enkel aansluiten bij Henk ,
    kleine belegger en lepapillons , 100 euro /maand is niet niks
    dat is dan toch 1200 euro per jaar .
    dan zal ik ook niet verder volgen .

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Weco
    Bijdrager

    Sat, ik begrijp dat je niet van de wind kunt leven. Het had volgens mij beter overgekomen bij je volgers als je in het begin al had laten weten dat de gratis service tijdelijk zou zijn. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Ook voor mij geen abo.
    Ben te weinig aanwezig om de signalen te volgen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    ik dacht dit al, rendement is verkregen door de goudtrades die niemand kan volgen,zo snel.de laatste trades geven al aan dat je niet aan de 500eur permnd komt, vind het wel jammer dat de goudtrades het rendement omhoog heeft gedaan en niet de zgn gewone trades op indicis succes verder

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Stussy21
    Bijdrager

    Sat,

    Ik denk dat je veel meer kan verdienen door dit forum open te houden.
    En op het laatste van de maand een vrijwillige bijdrage te vragen.
    Als je dan een mooi rendement behaalt dan ga je ongetwijfeld wel een aardige som krijgen. En op die manier kan je ook meer mensen aantrekken in de toekomst, en meer inkomsten dus. Dit lijkt me een vele interessanter business model dan er de zoveelste betalende service van te maken.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    als iedere volger bv. -ik zeg maar wat- 20 euro betaald p/mnd.
    en je zou 50 volgers hebben (ook degene die stiekem volgen), zou dat 1000 euro per maand zijn.
    Toch meer, dan dat iedereen afhaakt.
    ik zou het een leuke neven-inkomst vinden.
    maar misschien zie ik het niet goed.
    het moet dan wel alleen bij de betalenden terecht komen natuurlijk.
    maar dat is te regelen.

    Gek voorstel?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Ik ben het met Jay eens, de overgrote winst van de maand Maart is gehaald voor +-85 % van het volatiele goud,wat betekent dat zonder het goud nooit geen 500 € / maand kan gehaald worden, dit duurt zolang het duurt de rest spreekt voor zichzelf.
    Om bij het weer te blijven ,èèn zwaluw brengt nog de zomer niet.
    Had ik niet ergens gelezen dat ” iedereen vroeg of laat aan stuurt op een Abo”.Zeg nooit nooit,je had het beter bij de start als tijdelijk bestempeld.
    Succes verder

20 berichten aan het bekijken - 561 tot 580 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN