skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 601 tot 620 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Bij mij werkt het perfect. Je krijgt een melding als er een nieuwe e-mail is. Koersen en andere zaken, daar hebben wij geen invloed over. Het batterijverbruik neemt niet aanzienlijk toe.

    Een SMS-functie kan ik laten bouwen. Er moeten dan wel meer mensen in geïnteresseerd zijn en de prijzen van de abonnementen gaan dan omhoog.

    Dus als er meer mensen een sms-functie willen, dan hoor ik het wel.

    Steve mcq schreef:
    Ik heb inderdaad ook een smartfoon maar als je die constant uw email laat controleren en nog wat surft op internet om de koersen te volgen dan gaat mijn batterij geen halve dag mee. Hierdoor vind ik sms signalen veel handiger.

    groetjes
    Steve

    #link naar dit bericht
    Avatar
    analyse1
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Bij mij werkt het perfect. Je krijgt een melding als er een nieuwe e-mail is. Koersen en andere zaken, daar hebben wij geen invloed over. Het batterijverbruik neemt niet aanzienlijk toe.

    Een SMS-functie kan ik laten bouwen. Er moeten dan wel meer mensen in geïnteresseerd zijn en de prijzen van de abonnementen gaan dan omhoog.

    Dus als er meer mensen een sms-functie willen, dan hoor ik het wel.

    Voor mij is sms ook veel handiger!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 334,66. Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 350 22-06-2012=DE000CG33Q52. prijs speeder: 1,98. Eerste KD: 333. Stoploss: 338

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Volgers die van plan zijn om abonnee te worden en ook een SMS-functie willen, raad ik aan om zo snel mogelijk kenbaar te maken. Dit in verband met de bouwtijd.

    analyse1 schreef:
    Voor mij is sms ook veel handiger!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Meindert
    Bijdrager

    Chel,

    ik dacht gisteren ook een reactie geplaatst te hebben maar kan die niet meer vinden? Weet jij hoe dit kan?

    Meindert

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    Ik meldt mij hierbij aan voor voorlopig een proefabonnement.
    Ik hoef geen SMS-funtie.

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Meindert, dit is niet het Chel-draadje…

    Meindert schreef:
    Chel,

    ik dacht gisteren ook een reactie geplaatst te hebben maar kan die niet meer vinden? Weet jij hoe dit kan?

    Meindert

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Frits, stuur even een e-mail (gewoon deze mail beantwoorden) met:

    -gewenste abonnement
    -forumnaam
    -uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geintereseerden

    Om de adviezen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt ook gebruik maken van ons contactpagina

    Als uw een sms functie wilt kost dat 10 euro duurder. Dus bij een proefabonnement van 49 euro is dat dan 59 euro.

    Bij een kwartaalabonnement is dat 189 euro. Zonder SMS-functie: 179 euro.

    Meldt u aub zo snel mogelijk aan vanwege de administratie en weet ik hoeveel SMS-berichten ik moet inkopen.

    frits schreef:
    Ik meldt mij hierbij aan voor voorlopig een proefabonnement.
    Ik hoef geen SMS-funtie.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Even een tussendoor tipje. Ik ga dit niet actief volgen en zal het niet in de portefeuille opnemen. Zomaar een losse idee.

    Wellicht interessant om Short te gaan op Apple. Bijvoorbeeld met Apple RBS Turbo Short 629.5= NL0010051710

    Huidige koers: 592,94

    Eerste Koersdoel: $575. Stoploss: 600.

    Attachments:
    Apple_19_maart_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    lorenzo-o0
    Bijdrager

    Mee eens, ik ben momenteel ook short op Apple….

    Ook short op goud trouwens…

    Satilmis ik waardeer jouw info, ik zal zeker ook een abo nemen. Ik handel liever in samenhang met een groep dan in mijn 1tje.

    Satilmis schreef:
    Even een tussendoor tipje. Ik ga dit niet actief volgen en zal het niet in de portefeuille opnemen. Zomaar een losse idee.

    Wellicht interessant om Short te gaan op Apple. Bijvoorbeeld met Apple RBS Turbo Short 629.5= NL0010051710

    Huidige koers: 592,94

    Eerste Koersdoel: $575. Stoploss: 600.

    [attachment=8539,1301]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Apple is een interessant bedrijf. Men gaat dus $2,65 per kwartaal ($10,60 /jaar = 1,77% dividend rendement, niet echt hoog of bijzonder) dividend uit betalen EN koopt voor $ 10 miljard aandelen in. Door dit dividend wordt het aandeel interessant en aankoopbaar voor grote institutionele beleggers. De inkoop van eigen aandelen geeft steun aan de koers. Met de intro van de ‘new iPAD’ en wat er nog meer in het vat zit, stroomt het geld bij ze binnen.

    Het argument dat Apple niet weet wat te doen met hun overvloedige cash (zo’n $90 miljard!!) gaat nauwelijks op. Beste mogelijk dat er een dipje in de koers komt, al denk ik niet dat dit sterk gaat gebeuren. Net als bij alle speculatieve trades: vinger aan de knoppen. Want bij Apple zijn shorters al zeer vaak van een kouwe kermis thuisgekomen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Sorry voor de vele mailtjes van mij. Vandaag ben ik redelijk ijverig.

    @Lorenzo: Goud short zou ik nu niet doen. Ergo ik zou wachten tot rond $1700.

    De countertrend is nu in beweging. De grens van 1665 is doorbroken en goud lijkt op weg naar 1672. Short positie op goud: je kunt dan een stop op 1672 nemen.

    Long posities: stop op 1665. Tweede steun: 1640.

    Dus voor elk wat wils.

    lorenzo-o0 schreef:
    Mee eens, ik ben momenteel ook short op Apple….

    Ook short op goud trouwens…

    Satilmis ik waardeer jouw info, ik zal zeker ook een abo nemen. Ik handel liever in samenhang met een groep dan in mijn 1tje.

    Attachments:
    Goud_19_maart_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Derfgnome, ik weet niet of Apple de dieperik in gaat duiken. Ik zag een short kans. Wel zou ik met een strakke stoploss werken en weinig stukken kopen. Gaat de boel escaleren, dan kun je altijd nog bijkopen.

    Derfgnome schreef:
    Apple is een interessant bedrijf. Men gaat dus $2,65 per kwartaal ($10,60 /jaar = 1,77% dividend rendement, niet echt hoog of bijzonder) dividend uit betalen EN koopt voor $ 10 miljard aandelen in. Door dit dividend wordt het aandeel interessant en aankoopbaar voor grote institutionele beleggers. De inkoop van eigen aandelen geeft steun aan de koers. Met de intro van de ‘new iPAD’ en wat er nog meer in het vat zit, stroomt het geld bij ze binnen.

    Het argument dat Apple niet weet wat te doen met hun overvloedige cash (zo’n $90 miljard!!) gaat nauwelijks op. Beste mogelijk dat er een dipje in de koers komt, al denk ik niet dat dit sterk gaat gebeuren. Net als bij alle speculatieve trades: vinger aan de knoppen. Want bij Apple zijn shorters al zeer vaak van een kouwe kermis thuisgekomen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Sat(2) 🙂

    Komt steeds meer info beschikbaar. De Apple topman heeft net op de persconferentie nadrukkelijk gesteld dat het uit te betalen dividend geen enkele impact heeft op de ontwikkelsbudgetten, dat er een heleboel dingen ‘in the pipeline’ zitten (iAppleTV, here it comes?), en dat er geen stocksplit aan komt ‘unless it’s in the benefit of our shareholders’. Als je dan ook leest dat er bijna 72% bij grote (institutionele) beleggers zit, die nu natuurlijk veel dividend binnen krijgen, lijkt mij dat een koers booster.

    Morgan Stanley ziet een koers van $720 of zelfs $960 haalbaar. Ik neig daar ook naar. Maar, wie ben ik? 😮

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Derfgnome, ik reageer even onder mijn andere account zodat ik de volgers niet overvoer met mails.

    Wat uit de laatste cijfers is gebleken is dat de marges van Apple onder druk staan. De kosten stijgen en de prijzen dalen door een hevigere concurrentie (onder meer van Google). Dat zet de winstgevendheid van Apple onder druk.

    Ook verlies de iPad aan marktaandeel. Tezamen met een koers die de lucht in geschoten is, lijkt me fundamenteel een short kandidaat.

    Technisch zag je een eerste escalatie, gevolgd door een herstel. Mocht het aandeel een dubbele top maken, dan is de escalatie bevestigd.

    Derfgnome schreef:
    Sat(2) 🙂

    Komt steeds meer info beschikbaar. De Apple topman heeft net op de persconferentie nadrukkelijk gesteld dat het uit te betalen dividend geen enkele impact heeft op de ontwikkelsbudgetten, dat er een heleboel dingen ‘in the pipeline’ zitten (iAppleTV, here it comes?), en dat er geen stocksplit aan komt ‘unless it’s in the benefit of our shareholders’. Als je dan ook leest dat er bijna 72% bij grote (institutionele) beleggers zit, die nu natuurlijk veel dividend binnen krijgen, lijkt mij dat een koers booster.

    Morgan Stanley ziet een koers van $720 of zelfs $960 haalbaar. Ik neig daar ook naar. Maar, wie ben ik? 😮

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 332,73 en nemen winst.

    prijs speeder: 2,24

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 334,66. Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 350 22-06-2012=DE000CG33Q52. prijs speeder: 1,98. Eerste KD: 333. Stoploss: 338

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De posities 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 350 22-06-2012 leverden een winst van 110 euro netto op. Dat is een rendement van 11%.

    Daarmee stijgt onze winst voor dit jaar naar 15,28%. Sinds de start in december hebben we een positief resultaat van 1.974 euro behaald.

    Als u de signalen na 31 maart wilt ontvangen, meld u dan aan. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @frits en anderen, ik heb jullie een bevestiging gestuurd. Hebben jullie die ontvangen?

    Als u de signalen na 31 maart wilt ontvangen, meld u dan aan. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader.

    frits schreef:
    Ik meldt mij hierbij aan voor voorlopig een proefabonnement.
    Ik hoef geen SMS-funtie.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frits
    Bijdrager

    Niet ontvangen, Sat.

    Maar ik had het toch al ingevuld?

20 berichten aan het bekijken - 601 tot 620 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN