skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Goedemorgen CHEL,

    ik ben nu echt benieuwd hoe het gaat aflopen met de DAX Short en met name de EUR/CHF Long. De DAX is nu juist tegen mijn verwachting in gestegen maar dat kan van korte duur zijn en in de CHF Zwitserse Franc heb ik juist heel veel vertrouwen.

    Ik laat me verrassen!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Goede morgen

    Ik wil graag nog eens terugkomen op mijn vorige vraag I.V.M het plaatsen van een Stoploss.
    Ik doe mee met Chel wat de koop en verkooporders betreft, dus evenzo met de EUR/CHF turbo long 1.14 ,net als vele andere hier.
    Tot mijn verbazing is mijn bovenstaande turbo gisteren uitgestopt op 8.84€, weliswaar met een +9% ,maar vanmorgen zie ik dat Chel daar geen bericht over geeft, dus lopen ze alle nog leuk door terwijl de mijne gestopt is.
    De vraag is nu waarom ?? Bij het instappen heb ik de gegevens van Chel gevolgd ,Aankoop 8.05 met stoploss 6.10 , maar weer kom ik terug op die stoploss.
    Bij mijn broker heb je 3 mogelijkheden na het starten van de Turbo, Verkoop 100 stuks ,keuze is limit-market-stop on quote dus heb ik gekozen voor limit 6.10 , en daarbij dan te vroeg uitgestopt, maar een andere keuze heb je niet.
    Leuk is het niet daar je op die manier heel wat kan mislopen, alleen stel ik mij de vraag waarom ik niet een normale stoploss zoals iedereen kan gebruiken.
    Bij mijn broker krijg ik als antwoord dat ik geen stoploss kan instellen,al is limit ook een vorm van stoploss,maar zo te zien de verkeerde.
    Hopelijk kan iemand met wat ervaring deze beginneling wat uit de nood helpen.
    Met dank
    George

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jackhals
    Bijdrager

    Ik volg je syteem nu ook maar kan iemand me vertellen hoe je de stoploss invoert ( ik werk met Binck bank) op de orders DAX turbo short 7810 (stoploss 4.55) en EUR/CHF Turbo Long 1,14.(stoploss 6.10)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    Beste George,
    Ik zit bij binck en daar is hetzelfde probleem. Ik heb er over gebeld en men zei dat de beurs voor deze producten geen stoploss orders geaccepteerd. Het kan wel met een zogenaamde “advanded order” Daar kun je zelf de condities ingeven en binck bewaakt deze dan. De order gaat naar de beurs als de opgegeven conditie is bereikt.
    Groet,
    Ron

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Dag jackhals en ronka
    Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem, al word ik daar niet vrolijk van.
    Ronka schreef: De order gaat naar de beurs als de opgegeven conditie is bereikt. dit is bij mij ook het geval maar dit slaat alleen op de prijs die je wil geven voor de aankoop (limitprijs), als je na de aankoop de door Chel voorgestelde stoploss wil invoeren lukt dit niet.
    Intussen er ook al uitgebonjourd op de DAX turbo short 7810 weeral met lichte winst maar veel te vroeg, en zonder stoploss en /of limit riskeer je alles te verliezen.
    Uiteindelijk zal hier wel iemand de oplossingen weten….hoop ik.
    Groeten
    Georges

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Wellicht wat al te pragmatisch maar ik zou acuut overstappen naar een andere Broker!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eleonor
    Bijdrager

    Hallo ben Eleonor,stoploss kun je niet opgeven bij turbo’s alleen bij aandelen.Ook kun je niet na sluitings tijd voor de laatste koers kopen of verkopen zoals bij aandelen
    Groeten Eleonor

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    Een limiet order gaat direct naar de beurs, een advanced order voor een stoploss blijft in het Binck systeem tot de conditie is bereikt en gaat dan naar de beurs. Het lijkt ingewikkeld maar dat is het niet Het werk echt prima hoor.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Eleonor,

    bedankt voor deze reactie.

    Als ik dit zo lees stappen er een aantal in die weinig of geen ervaring met Turbo´s hebben.
    Momenteel probeer ik eerst te achterhalen waar ik me met deze turbo´s in begeef zodat ik straks precies weet waar ik mee bezig ben.

    Groet Mar

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eleonor
    Bijdrager

    Beste Mar je kunt wel met de turbo’s werken en een limiet order opgeven om te verkopen en de stoploss zelf in de gaten houden of je kunt inderdaad met de geavanceerde order werken.Dit kun je op de site van Binckbank lezen of in je inschrijvings map.
    Gr .Eleonor

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Beste eleonor
    Dit is precies wat ik gedaan heb, een limit order opgegeven om te verkopen, maar net daardoor ben ik er tot 2 maal toe in 2 dagen uitgekieperd met Eur/chf long en Dax short,begrijpe wie kan.
    Ik denk het voorstel van Mar te volgen ,en nog eens goed in de documentatie van Turbo’s te duiken, al heb ik er voldoende,blijkbaar is uitvoeren minder simpel dan lezen.
    Gelukkig heb ik aan mijn experimenten geen kleerscheuren opgelopen,integendeel maar er moeten betere oplossingen zijn.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    Na veel volgen van site nu proef op de som..

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    @ bumba, Als je een limietorder opgeeft als stoploss gaat de order onmiddellijk. Dat lijkt me logisch.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    A3
    Bijdrager

    Ik sluit me graag aan om Chel te volgen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Beleg al een tijdje alleen in fondsen, maar door Chel durf ik dit ook wel een kans te geven. Ga je volgen, bedankt voor je adviezen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Ronka
    U zegt Als je een limietorder opgeeft als stoploss gaat de order onmiddellijk dat lijkt me logisch.

    De overige keuzes zijn ,-stop on quote en -market dit is het ook niet,
    rest alleen nog de keuze “limit” , en dan word je dezelfde dag nog
    uitgestopt ,ik vind dit alles behalve logisch.
    Waarom dient dan die extra vermelding van een stoploss,als je die toch niet kan invoeren.
    Groet
    georges

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    Een limietorder is iets heel anders als een stoploss order. Het kan dus alleen met een conditionele order, Maar dat is toch geen probleem. Ik heb de limiet order voor take profit en de conditionele stoploss order gewoon ingevoerd.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    ronka
    Bij uw broker zal dit wellicht geen probleem zijn, bij de mijne (keytrade) is alleen bovenvermelde mogelijk, misschien is uitkijken naar een andere
    hier op zijn plaats.
    Vragen wie jou broker is, dat is van het goede teveel en dat begrijp ik.
    Groet
    Georges

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    gewoon Binck, is een redelijk broker hiervoor. Ik werk ook nog met today’s en lynx maar die hebben niet alle turbo’s en speeders. Maar die laatste 2 zijn wel zeer geschikt voor futures, opties en aandelen.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN