skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De kooporder 100 stuks EUR/CHF Turbo Long 1,14 voor € 8,05 is uitgevoerd. De order, inclusief de bijbehorende limieten, is in de tabel opgenomen.

    De andere orders (olie en de DAX) laten wij doorlopen.

    Attachments:
    DKB_30052011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eleonor
    Bijdrager

    nousch schreef:

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Hallo Bumba,

    ik heb vorige week ook advies gevraagd over welke Broker in te schakelen.
    Mij is toen ALEX geadviseerd. Verder heb ik me laten vertellen dat Lynx, Binck en Todays Brokers ook goed zijn.

    In het verleden handelde ik met IB= Interactive Brokers. Die zijn echt goedkoop maar daar zul je waarschijnlijk niet met Turbo´s kunnen handelen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Hello Mar Tielbek
    Met brokers heb ik ook niet veel ervaring,de door u genoemde ken ik wel maar je moet toch ook uitkijken naar de kosten.
    Als ik zie welke de kosten zijn bij Chel dat scheelt dan maar eventjes 3;45 x2 = 6,90€ waar je dan ook niets aan hebt,en je moet bij een goede broker toch ook de nodige uitleg krijgen indien je er om vraagt.
    Groeten

    #link naar dit bericht
    Avatar
    basrio
    Bijdrager

    Hallo Mar Tielbek,

    is het niet zo dat lynx en today brokers handelen via ib (interactieve brokers)?

    groetjes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    goed initiatief die email toezending
    Ben reeds mee met de eur/chf en de dax short.
    succes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jackjones
    Bijdrager

    Hallo iedereen,

    Ik ga ook proberen de adviezen van onze Chel te volgen

    groetjes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eddyl
    Bijdrager

    Ook ingeschreven voor de e-mail nu, thx

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Hallo Basrio,

    van Today´s Brokers weet ik inderdaad ook dat die via IB handelen. Een soort tussen hndel zal ik maar zeggen en dus ook behoorlijk duurder dan IB.
    Lynx weet ik niet zeker.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Hallo Basrio,

    van Today´s Brokers weet ik inderdaad ook dat die via IB handelen. Een soort tussen hndel zal ik maar zeggen en dus ook behoorlijk duurder dan IB.
    Lynx weet ik niet zeker.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Basrio,

    voordat ik dat vergeet te zeggen is dat IB stukken goedkoper is dan Today´s Brokers. IB is ook een zeer betrouwbare grote BRoker met naast hun Engelstalig Handelsplatform ook een Apart draaiend Nederlandstalig platform met de nodige ondersteuning via Webex seminars etc.
    Was ikzeer tevreden over.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Zevenster
    Bijdrager

    Hallo Chel en collega-volgers.
    Opgelet, een verwittigd trader is er twee waard:
    Zevenster is begonnen met de ordertips van Chel te volgen, met desastreuze gevolgen… Dit zet een punt achter de mooie resultatenreeks van de Chel-portefeuille. Het is namelijk zo dat beurstransacties van Zevenster steeds faliekant aflopen.
    Prove me wrong!!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jj
    Bijdrager

    Hey Chel,

    Gisteren ingestapt met de EUR/CHF trade. Lees goede dingen hier op het forum. Ben benieuwd wat er nog komen gaat

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Zevenster schreef:
    Het is namelijk zo dat beurstransacties van Zevenster steeds faliekant aflopen.
    Prove me wrong!!

    Wat bedoel je er mee Zevenster?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Zevenster
    Bijdrager

    @satilmis:
    Ik heb soms de indruk dat de koersen wachten tot ik ingestapt ben om de andere kant op te gaan. Zakken wanneer ik long koop en omgekeerd.
    Murphy heeft me al een paar keer goed te grazen genomen hoor… Hopelijk kan ik hem toch ’s terugpakken dank zij uw tips.
    Ik heb bij het observeren van uw portefeuille alvast al geleerd dat ik tot nu toe waarschijnlijk te gretig was om ergens in te stappen en daardoor mijn limieten te hoog plaatste.
    BTW: prachtig initiatief!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Joep
    Bijdrager

    Hallo Chel,

    Ik volg je thread al enige tijd en ben uitermate enthousiast. Vanaf heden ga ik je trading tips volgen!

    Groeten,
    Joep

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Emielio
    Bijdrager

    Interessant, ik ga ze volgen!

    Grtz,
    Emielio

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Nieuwe leden, hartelijk welkom op ons forum. Om het wat leuker te maken kunnen jullie een avatar (foto of plaatje)nemen.

    Klik op “Mijn afbeelding” in uw profiel. “Bestand kiezen” en vervolgens “Upload new avatar”.

    Alvast bedankt.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Welkom nieuwe en minder nieuwe volgers!

    De kooporder 100 stuks DAX Turbo Short 7810 is uitgevoerd tegen een koers van € 7,53. De positie inclusief stoploss en het koersdoel is opgenomen in de tabel.

    Inmiddels vestigen we met de order op olie een record. Record in de zin van dat deze al bijna een maand in het orderboek ligt en nog niet is uitgevoerd. We laten de order doorlopen en leggen geen nieuwe orders in.

    Attachments:
    DKB_31052011.jpg

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN