skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 401 tot 420 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag leggen wij een order in op de Katoen Future Turbo Long 75. Wij willen 300 stuks aankopen tegen een koers van 1,94.

    Daarnaast laten we de order op de Turkey Titans Turbo Long 496 doorlopen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/38#post-5982

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Irinamarkjamie
    Bijdrager

    ik neem aan dat je de Katoen Future Dec 11 RBS Turbo Long 75 bedoeld? die alleen vandaag alweer meer dan 25% gestegen is? verwacht je daar dan nu nog eenzelfde daling in om aan de 1,94 te komen?
    gr

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @irinamarkjamie

    verwacht je daar dan nu nog eenzelfde daling in om aan de 1,94 te komen?

    Ja.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag geen nieuwe orders.

    We laten de orders op de Katoen Future Turbo Long 75 en de Turkey Titans Turbo Long 496 doorlopen.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    We laten de orders op de Katoen Future Turbo Long 75 en de Turkey Titans Turbo Long 496 doorlopen.

    Wilt u na het aankomende weekend onze trades blijven volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Dank Chel dat we een tijdje mochten meekijken met jouw manier van traden. Met mij zullen velen hier van geleerd hebben. Veel succes en plezier met jouw Chel-trading. Goed gaan, Mereoc

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Naast de orders die we hebben lopen op de Katoen Future Turbo Long 75 en de Turkey Titans Turbo Long 496 geven we maandag de volgende orders op:

    Aankoop 100 stuks EUR/CHF Turbo Long 0,98 op € 13,80 en ook de aankoop 100 stuks Tarwe Future Turbo Short 764 op € 11,00.

    Wilt u vanaf maandag onze trades blijven volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    Dit is mijn laatste bericht in deze draad. Ik hield @mereoc en alle anderen lezers van deze draad met plezier op de hoogte van de trades en dank u allen voor het volgen!

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Beste Chel,

    Een paar vragen nu het “abonnement” ingaat.
    We blijven de mail elke morgen ontvangen neem ik aan?
    Blijven de overzichten via de site?

    Aangezien ik pas later ben gaan volgen zou ik het op prijs stellen als we
    per 1 augustus ( ingang abonnement ) opnieuw starten met het resultatenoverzicht. Dus starten met resultaten vanaf de aankopen in augustus. Ik weet niet wat anderen volgers hiervan denken?

    groet,

    Frans

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @franske

    Alle abonnees ontvangen van elke door mij geplaatste posting een e-mail en kunnen de trades via het besloten deel op het forum volgen.

    De resultaten blijven publiek toegankelijk zodat iedereen ze kan volgen.

    Wij zullen doorgaan met het startkapitaal waar we mee begonnen zijn zodat het ook eenduidig is, maar zoals eerder gemeld gaan we voor een acceptabel rendement. Met acceptabel bedoelen we minimaal 25% op jaarbasis en met jaarbasis bedoelen we niet per kalenderjaar.

    Beleggers die onze trades vanaf vandaag willen volgen kunnen zich abonneren op deze pagina http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    @chel: Het resultatenoverzicht is zichtbaar, echter staat er geen tabel met de huidige portefeuille. Graag zie ik die aanpassing. Hartelijk dank!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @ronroffa73

    De portefeuille is gepost in het besloten deel van dit forum. In deze draad worden door mij geen berichten meer gepost.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Koopmankak
    Bijdrager

    Chel, ik vraag me af hoe de portefeuille zich houdt in deze barre beursweek. Het rendement van 19% t/m 22 juli is niet echt meer actueel…..

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Koopmans hier de laatste lijst er is nog c.a 1,2% winst over.Het kan zomaar verkeren zoals bij eenieder 😉

    Startkapitaal per 25 april is € 10.000

    Totaal resultaat inclusief transactiekosten in (resultaat tot nu toe):
    maand Bruto Winst/Verlies Kosten Abonnement Netto Winst/Verlies Netto Resultaat % Opmerking
    augustus € 180 € 60 €120 +1,2% Bijgewerkt t/m 9 augustus 2011
    juli € 1.963 € 0 €1.963 +19,6% Bijgewerkt t/m 22 juli 2011
    juni € 1.677 € 0 €1.677 +16,7% Bijgewerkt t/m 23 juni 2011
    mei € 1.383 € 0 €1.383 +13,8% Bijgewerkt t/m 27 mei 2011

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    Nou ja, wel een plusje.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Chel er is niet in te loggen in het trading besloten deel wat is er aan de hand lukte gister niet en nu weer niet!

    #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager

    Beursupdate wat te doen?

    The Fockers] hebben weer een achterbakse ruzie, Sarko is gefrustreerd dat de ECB zijn bankjes (met balansen 4x BNP van Frankrijk met veel toxic loans) niet gaat redden en daardoor zijn krediet status verlaagd gaat worden en reageert geirriteerd naar Cameron op de continue kritiek op de Euro ‘we told you so’ en beschuldigd de Duitsers van Egoisme.

    De ouwe snoeper Silvio beklaagt zich over het achterwerk van Merkel en geeft aan eerst maar zelf af te gaan vallen. Rutte ergert zich (ook) aan de traagheid, waardoor het allemaal duurder gaat worden.

    Het is nu wachten op wat de Bundestag verder gaat zeggen en de EU top van vandaag. Ondanks het continue gemodder van de politici in Europa, liggen de aandelenbeurzen er als een dijk bij.

    De 3e kwartaal resultaten komen grosso modo goed naar voren. Men verwacht geen zware afvlakking van winsten en omzetten. De balansen zien er florissant uit en overnames en fusie verhalen helpen goed mee.

    Waarom de aandelen er zo goed bij liggen komt doordat vele beleggers onderbelegd zijn in aandelen, gek gemaakt door de vele negatieve verhalen die de ronde doen. Hierbij een interessant verhaaltje van Raymont James; SAUT102411_064646.

    Desondanks blijf ik gedeeltelijk afgedekt en wacht de zaken af.

    http://goedbeleggen.wordpress.com/

    Attachments:
    EU-Bailout-summit.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Koopmankak
    Bijdrager

    0% rendement tot en met 20 augustus….hoe staat de portefeuille er momenteel voor?!?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    lisavanwijk
    Bijdrager

    Beste belegger,

    ter ondersteuning van mijn marketingplan, hou ik een marktonderzoek.

    Via onderstaande link, komt u terecht bij mijn enquete. Deze bevat slechts 10 vragen maar u zal mij er erg mee helpen.

    http://lisavanwijk.nl/?page_id=14

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Lekker rustig traden? U heeft een baan overdag of u wilt niet de hele dag naar koersen staren?

    Met CritiTrader zijn wij overgestapt naar swingtrading. Dat betekent dat we niet meer gedurende de dag gaan handelen.

    Wij zullen een aankondiging maken tegen welke koers gekocht of verkocht kan worden. Dat werkt dus op bijna dezelfde manier als Chel Trading

    Bijvoorbeeld:

    We gaan morgen bij de opening om 08:00 uur op de eerste koers short.

    Wij kopen 100 stuks Speeder Short 8584.5181=xxxx. Koersdoel is xxxx. Stop is xxxx.

    De sluiting volgt eveneens nabeurs en zal gemeld worden na 22:00 uur.

    Wat is de gedachte erachter?

    Ik begrijp het volkomen, ik zie alleen het nut niet van om direct bij opening te kopen of verkopen.
    Zit daar een gedachte achter? Verder stel dat de koers een leuke winst maakt in de loop van de dag, waarom dan vast houden tot de volgende ochtend.

    De gedachte erachter is dat we niet meer handelen op koersen gedurende de dag maar de dagframes gaan gebruiken. Koersen binnen de dag zijn volatieler terwijl dagkoersen een beter beeld geven. Slotkoersen en openingskoersen zijn dominanter dan intraday koersen. Er zijn een aantal voordelen hiervan:

    1. We gaan minder transacties doen omdat we op dagbasis gaan handelen dus minder transactiekosten
    2. We kunnen aankondiging gaan maken wat we gaan doen dus het verschil tussen de instap en uw instap (als u meedoet) is gering. U kunt van te voren beslissen of u meedoet of niet.
    3. U hoeft niet de hele dag naar de koersen te kijken en daarom is het ook geschikt voor beleggers die weinig tijd hebben

    Mocht u toch op intrday willen handelen, dan kan dat nog steeds, en mogelijk kunt u zoals nu beter inkopen. Hetzelfde geldt voor de uitstap.

    Welke openingskoersen?

    Hoi Sat, het zinnetje * we sluiten weer op de openingskoers * begrijp ik niet.
    Wanneer welke openingskoers????, als de xxx op het koersdoel van xxxx staat.”

    Het gaat erom dat we de positie sluiten op de openingkoers. Dus als ik na 22:15 uur een berichtje gestuurd heb zal dat in de volgende vorm zijn:

    “We sluiten de short positie op xxx op de openingskoers”. Dat is de eerste koers van xxx om 8:00 uur van de volgende dag.

    Als het koersdoel bereikt is het ook mogelijk de positie te sluiten. Ik zal in dan geval een mail.

    Dat geldt ook voor uitzonderlijke marktsituatie waarbij de beurs enorm stijgt of zakt. Maar doorgaans geldt dat we niet meer op intraday gaan handelen.

    Abonnement

    Als u nu een proefabonnement neemt, bent u tot 1 oktober lid voor slechts 25 euro.

    Om u aan te melden, kunt u het formulier invullen aan de onderzijde van deze pagina:http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    of via crititrader@dekritischebelegger.nl

20 berichten aan het bekijken - 401 tot 420 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN