skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 381 tot 400 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Bedankt voor je antwoorden Chel, deze passen prima in m’n straatje.

    Met gemiddeld 4 trades per maand en een startkapitaal van 10.000 euro, dan kunnen de posities toch wel groter, zodat je meer winst krijgt?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eniemans
    Bijdrager

    Geld vragen voor trade advizen find ik hetr meest rare wat er is. Als iemands adies echt zo goes is, Dan heb je Geen extra inkomen nodig. Chart analyses en technieken leren, OK, site onderhoud etc
    Ik zou voor trade advies nooit geld voor vragen. Mag denk ik niet eens zonder licentie.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @jasper2603
    Vier trades per maand wil niet zeggen dat we maximaal 4 posities in portefeuille hebben. Het grootste aantal posities dat we in portefeuille hadden is vijf, maar ik sluit niet uit dat we een keer meer dan vijf posities bezitten.

    Het is vervelend als we kansen moeten laten liggen omdat al ons geld vastzit in lopende posities. Daar komt bij dat spreiding goed is voor het risicoprofiel van de portefeuille.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @eniemans
    Een soortgelijke reactie als die van u is eerder geuit. De reactie daarop is hier te vinden.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Hmm…..als vragen c.q opmerkingen genegeerd worden geeft dat extra stof (kuche-kuche) tot nadenken ➡

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Koopmankak
    Bijdrager

    Ik heb het niet zo met abo diensten, geeft me een beetje een onderbuikgevoel (zie de opmerking van Willem dat men in de volksmond abo verkopers slechte traders noemt). Net als een vergoeding van 179 euri per kwartaal die aan Chel voorbij gaat…ik lees hierboven dat hij op vrijblijvende basis de adviezen geeft. Met alle respect voor je opmerking, dat als je ergens aan begint dat je het afmaakt, maar naar mijn idee gaan deze 2 moeilijk samen.
    Ik pas, succes met de trades!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    WRoeland schreef:
    Met nu 1900 winst met c.a 700-900 euro ABO kosten en je aan/verkoop kosten ga je het waarschijnlijk niet redden mensen

    Willem, de aan-en verkoopkosten zijn bij het rendement verrekend. Het resultaat is dus inclusief transactiekosten en niet zoals je suggereert exclusief.

    Zie ook http://forum.dekritischebelegger.nl/chel-trading-resultaten/.

    De totale winst is op dit moment € 1.963 inclusief transactiekosten.

    De abo-kosten zijn vast. Wij bieden geen jaarabonnement aan. Per kwartaal is dat 179 euro of nog geen 2 euro per dag. Dit is inclusief BTW.

    Ook kunnen ze een proefabonnement van 1 maand voor 69 euro nemen.

    Wij hebben een standaardkapitaal van 10.000 euro genomen. Beleggers kunnen natuurlijk met meer of minder geld ons volgen.

    De signalen zijn bedoeld als een hulpmiddel. Ze hoeven niet opgevolgd te worden.

    Wij hebben eerst drie maanden lang de signalen gratis aangeboden en daarmee getest. De meerwaarde is bewezen. Met deze dienst willen wij ook een alternatief vormen voor andere abo-diensten.

    Er zijn heel veel diensten op het internet die gouden bergen beloven van maar liefst 1000%. Wij zijn bescheiden en streven een rendement van minimaal 25% na. Daarom wilden wij voor Traders, de naam zegt het al “Chel Trading”, een dienst opzetten die rustiger is dan dagelijks in -en uitstappen en die minder risico’s neemt dan daytrading. Daarnaast zetten we nooit een groot bedrag in per trade.

    Zie mijn reactie: http://forum.dekritischebelegger.nl/aandelen/chel-trading/#comment-7856

    Wij zijn een kwalitatieve site en bieden alleen deugdelijke dingen aan. De signalen waren 100% echt. Iedereen kon het volgen. Het is meer swingtrading dan daytrading.

    Wij willen niet dat beleggers in een paar dagen 30% kwijtraken. Daarnaast willen wij niet zo veel transacties draaien. Het aantal transacties die wij gemaakt hebben, die maken sommige diensten in 1 maand.

    Waarom mensen een abo-dienst nemen? Zelfs ervaren handelaren nemen een abo-dienst om hun mening te toetsen.

    Een ander belangrijk gegeven is dat Chel zelf in de posities belegt. Het is geen papieren portefeuille.

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    Voor de Kritische Beleggers die overwegen om een abonnement op Chel trading te nemen zijn er een aantal overwegingen. De grote meerderheid van de actieve particuliere handelaren verliest geld. Op zich is dat logisch. Handelen in bv Turbo’s is een zero-sum game. Tegenover elke winst staat het verlies van een wederpartij en de transactiekosten zijn voor de bank. Om die reden kan het aan te bevelen zijn om een professionele handelaar te volgen.

    Een succesvolle handelaar is vaak goed in staat om geen emotionele band met de onderliggende waarde aan te gaan en gedisciplineerd te handelen. Met name kan hij geduld opbrengen om te wachten op signalen van de markt. Met name in deze eigenschappen onderscheidt hij zich van de meeste particuliere handelaren.

    Chel heeft voorlopig een goed trackrecord en er worden geen overspannen verwachtingen gecreëerd. Trading blijft speculatief dus beleg aub met vrij vermogen.

    Ik denk ook dat De Kritische Belegger een risico neemt door deze portefeuille aan te bieden. Bij tegenvallende rendementen zal er reputatieschade zijn. Om die reden denk ik dat De Kritische Belegger in zee is gegaan met een handelaar-swingtrader die zijn sporen heeft verdiend. Dat is uiteraard geen garantie voor succes.

    Sceptici kunnen aan de zijlijn het verloop van de portefeuille volgen. Het onderhouden van de site van DKB lijkt mij veel werk en zij bieden een onafhankelijk platform voor beleggers. Ik denk dat de vergoeding voor het volgen van de trading adviezen ook ten gunste zal komen aan het in stand houden van de site van DKB.

    #link naar dit bericht
    WRoeland
    WRoeland
    Bijdrager

    Satilmis schreef:

    Willem, de aan-en verkoopkosten zijn bij het rendement verrekend. Het resultaat is dus inclusief transactiekosten en niet zoals je suggereert exclusief.

    Okay Satilmis maar het resultaat is nog wel zonder de aankomende ABO kosten ala 830 euro 😉

    Je kent me en heb een natuurlijke bloedhekel aan ABO diensten 😆

    Succes ermee cheers Willem

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @wroeland; nogmaals; de abo-kosten zijn per maand (proef) of per kwartaal. Het proefabonnement geldt slechts voor 1 keer, de naam zegt het al: het is een proef.

    Dus dat je 12 maanden de proefabonnement neemt is onmogelijk en dientengevolge is het bedrag van 830 euro onjuist.

    Verder begrijp ik dat je een hekel aan een abo hebt. Teveel abo-diensten zadelen de mensen op met gigantische verliezen. Wat de toekomst brengt, dat weet ik uiteraard niet.

    Wat ik wel weet is dat dat dit een goed product is. Het is degelijk. Er worden geen extreme risico’s genomen.

    Bedankt voor je reactie.

    #link naar dit bericht
    pienerik
    pienerik
    Bijdrager

    Even een test, krijg de mail niet meer in mijn mailbox. Heb Chel een mail voor het afsluiten van een kwartaal abo gestuurd en wacht op reactie.

    Groet, Pienerik

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pienerik Een bevestigingsmail is zojuist naar u verstuurd.

    #link naar dit bericht
    pienerik
    pienerik
    Bijdrager

    Bedankt Chel, ik vraag me alleen af waarom ik de reacties op dit draadje niet meer in mijn mailbox krijg. Dit draadje staat in mijn favorieten, 2 maal activeren aangevinkt en een berichtje gepost. Ik kreeg de reacties tot vanmiddag in mijn mail. Ik heb alleen mijn wachtwoord gewijzigd, verder niets. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

    Bedankt.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pienerik; Wij hebben u op de verzendlijst geplaatst zodat u de mails kunt ontvangen. Controleer of de mails van Chel niet in de spambak zijn terechtgekomen en voeg ons toe als veilige afzender of aan uw adresboek.

    Daarnaast hebben wij ervoor gezorgd dat u alleen de mails van Chel in uw postvak krijgt zodat uw inbox niet overvol raakt.

    Geïnteresseerden kunnen ons mailen.

    #link naar dit bericht
    pienerik
    pienerik
    Bijdrager

    Bedankt voor de snelle (re)actie.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hendrik1967
    Bijdrager

    Aan Chel

    Zojuist mij ook aangemeld , in afwachting van bevesting !!!

    met vriendelijke groet

    hendrik1967

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    hendrik1967: Een bevestigingsmail is zojuist naar u verstuurd.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag leggen we geen nieuwe order in. De order op de Turkey Titans Turbo Long 496 laten we doorlopen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/38#post-5982

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Irinamarkjamie
    Bijdrager

    vraagje, je hebt een order voor de Turkey Titans Turbo Long 496 uitstaan op 5,25 maar de koers is dit jaar nog niet lager dan 5,79 geweest.
    waarop baseer je het idee dat je dan voor 5,25 kunt kopen? of is dat een verwacht dieptepuntje?
    gr Mark

20 berichten aan het bekijken - 381 tot 400 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN