skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    locoelbario
    Bijdrager

    dit meschien nog iets

    in verwachting van een verdere daling van de beurzen. Gekozen voor de tracker Lyxor AEX Short met beursnotering. ISINcode FR0010591354. Koers € 63,40 .Indien de AEX verder daalt, stijgt de tracker ongeveer op basis van 1:1.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De twee orders die we hadden lopen zijn uitgevoerd. Deze zijn met koersdoelen en stoploss-niveau's verwerkt in de tabel.

    Naast de uitgevoerde orders zien we vandaag geen nieuwe mogelijkheden en geven daardoor geen nieuwe orders op.

    Dan iets anders. Er is de laatste dagen veel gepost in deze draad waardoor ik het overzicht ben kwijtgeraakt. Op zich niet erg, want mijn taak is simpel. Ik hoef niet op alle berichtjes te reageren, ik moet geld verdienen met de trades die we doen, niet meer en niet minder.

    Mocht ik specifieke vragen over de trades hebben gemist, post die dan nog een keer. Dan zal ik daar op ingaan.

    Door de installatie van de nieuwe tool krijg ik geen mailtjes meer nadat er een bericht is gepost. Dat is lekker rustig, maar daardoor kan er wel eens een vraag tussen de wal en het schip belanden.

    Attachments:
    DKB_18072011.jpg

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Chel, kun je de link om te abonneren nogmaals plaatsen of mailen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @franske, ga naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/. Daar kun je alle info en een email adres vinden.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag doen we niets. We plaatsen dus geen nieuwe orders.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Komt er een bevestigingsmail??

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @franske, die is zojuist naar u verzonden.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag plaatsen we geen nieuwe orders.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    basrio
    Bijdrager

    JanS schreef:
    Ik wil even kort reageren.
    IK heb eerder een abo-dienst gehad, met dagelijkse adviezen op eod basis.
    Om de ‘gewone-belegger’ te ondersteunen.
    Ik vroeg daarvoor een klein bedrag aan -abo-geld.
    Wat er daarna op je afkomt ….. je wilt het niet weten!
    Het geringe bedrag wat ik vroeg, woog niet meer op tegen de eisen die de abonnees vervolgens stelden, en het werk wat er omheen bij kwam ( wanbetalers etc. etc. etc.)
    Het gevolg van een abonnement geven was ook, dat ik niet meer op vakantie kon wanneer ik dat wilde, en wanneer ik eens barstende hoofdpijn had ( om maar wat te noemen) … verlangde de meute toch een update, enz. enz. enz.
    Mijn privé leed eronder !
    Het werd een ‘moeten’…
    Terwijl ik die halve Euro die ik vroeg per dag niet nodig had , en aan externe kosten meer dan dat kwijt was !
    Door het ‘gezeik’ van de abonnees, die vonden dat ze voor die 50 eurocent per dag ook nog recht hadden op analyses voor alle AEX_aandelen heb ik destijds besloten de abbo’s te stoppen, waarbij ik toch wel schokkende dingen tegen kwam 🙁
    Zo had ik ook buitenlandse Abonnees, die na het stopzetten ( ik was het gezeur echt spuugzat!) nog een paar Euro tegoed hadden, en die echt treurenswaardige e-mails stuurden omdat ze hun ‘kapitaal’ — een paar Euro — na een week nog niet ontvangen hadden.. echt ziek, maar ik zal de namen achterwege laten, hoewel die diverse schellen van jullie ogen zouden laten afvallen, er zitten klinkende namen bij die die paar euro echt nodig hadden, gezien de schrijnende e-mails die men daaromtrent zond !
    .
    Ik wens Satilmis en Chel echt veel succes,en bedenkt u nu eens als ‘trader’, dat wanneer u niet eens 3 euro per handelsdag kan missen voor een gedegen advies, omdat u dat niet verdient per dag….waar u eigenlijk mee bezig bent ?
    ..
    3 Euro is peanuts, ik wil het daar niet meer voor doen, adviezen per abonnee per dag, ik gaf de adviezen voor 0,5 Euro per dag per abonnee, maar dat was kennelijk al teveel, gezien het diverse ‘gezeur’ destijds om meer …
    .
    Maar waar ik op wil wijzen, wanneer u niet instaat bent om ( in dit geval) drie Euro per dag te verdienen op de beurs … wat doet u daar dan ?
    .
    Ik wil niet arrogant overkomen, nog de kleine belegger in de hoek drukken,maar wanneer u niet in staat bent om drie euro per handels-dag op te hoesten, kunt u dan niet beter uw geld gewoon ‘safe’ op de bank zetten ?
    .
    Het is een keiharde strijd op de beursvloer mensen, en je moet je kansen pakken, met grof geld als inzet, incasseren en daarna wegwezen.
    .
    Dat gaat het beste wanneer je je eigen plan trekt, en wanneer je dat niet kan, en op de schouders van een ander leunt,zeik dan niet om 3 Euro per dag, en wanneer dat meer is dan wat u verdient, met alle respect, echt gemeend vanuit de grond van mijn hart, BLIJF weg van de beursvloer, zet je geld gewoon safe op de bank tegen 2,x procent.
    De beursvloer is KEIHARD, je ‘snapt’ het of je levert geld in, zo simpel is het!
    .
    De werkelijkheid is KEIHARD!
    Wake Up !
    .
    Veel wijsheid gewenst !
    Jan 😉

    ach beste jan,

    4x 179 € per kw = 716€ per jaar.

    stel dat er 100 mensen meedoen,dan levert dat 71600,00 € per jaar op.

    voor die prijs mag je best even tegen me aanpraten.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Onze shortpositie op de Bund future is verkocht op het koersdoel. Dat levert ruim 200 euro op, waardoor de totale winst op € 1678,- komt.

    We leggen vandaag geen nieuwe orders in.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    Attachments:
    resultaat_21072011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    In de vorige tabel zit een foutje. De sluitingsdatum van de Bund Future is niet correct. Dat is in deze tabel gecorrigeerd.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    Attachments:
    resultaat_21072011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Ik heb gister het geld voor een kwartaal abo overgemaakt. Deze service die je biedt past perfect bij me, ik heb eerst bij usmarkets gezeten en daar een kleine 10.000 euro verloren in korte tijd. Baal daar nog steeds van en hoop hier wat van m’n verlies mee terug te verdienen.

    Heb nog wel een aantal vragen. Is er een bepaald aantal trades die ik voor die 179 euro krijg? En ik lees dat Chel dit op vrijwillige basis doet, dit houdt toch niet in dat als Chel er geen zin of tijd meer in heeft het ook zomaar stopt? Dit is voor langere tijd..

    Verder succes van een tevreden lid.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Mijn conditionele order in Alex werkte niet door de storing vanmorgen. Ik heb de positie EUR/CHF er handmatig uit gekieperd voor 10.37. Mooi weer een bonus. Goede trades Chel, ga zo door!!

    Jasper, ik heb US markets ook de rug gekeerd eerder dit jaar. Ik zag dat het resultaat gisteren effe 30% omlaag gaan wow zullen er veel boos zijn geweest. Chel doet het goed, lekker rustig en je kunt goed slapen ook, niet onbelangrijk.

    Ik probeer de posities van Chel te volgen in Alex en gebruik de standaard ROC en MA30,60 met de korte op exponentieel. Ik weet niet of dit in de buurt komt van Chel’s verbeterd ROCEMA? Leuk is om te zien hoe dat werkt. Ik kan alleen bijvoorbeeld Sojabonen e.d. niet in Alex volgen met TA, iemand een suggestie?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Bij die min 30% zat ik dus ook en dat was voor mij de druppel. Chel gebruikt wel een stoploss gelukkig. Wees blij Boerj dat je daarvoor al weg was.

    Boerj zit je alleen bij Chel of heb je nog een abo lopen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Hallo Jasper, ik heb nog een abbo. Dat werkt op basis van MSL voor futures en opties, op professionele basis. Geen populaire zoals je die op de Rai tegen komt. Ik heb geen probleem om de naam te vermelden maar wil eerst weten of dat mag hier?

    Alle abbo’s is voor mij alleen voor een klein bedrag. Ik ben zelf een belegger die 10+ jaar kan wachten alvorens een positie inneem die ik dan ca. 2 jaar aanhoud. Als voorbeeld, ik heb in 2008 Intereffect India warrants gekocht voor 0.38 en heb die vorig jaar verkocht. Zoiest gaat dan makkelijk 5 keer over de kop. en zo heb ik er meer. Nu heb ik geen positie. Wacht op een nieuwe kans alvorens ik zeg, ja dit is mijn kans en dan schuif ik mijn vermogen er weer in. Ik houd wel ATH en ATL in de gaten. Dit kan dus wel even wachten en hier is geen abbo voor, maar dat hoeft niet hoor want deze methode is heel makkelijk maar weinige hebben dat geduld kan ik je zeggen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Saal
    Bijdrager

    nou laten we maar eens zien wat er van komt…wat mij betreft mag de beuk erin…go 4 it Chel go

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Onze longpositie EUR/CHF is er ook uit met een winst van € 285,-. Hierdoor komt onze totale winst op € 1963,-. Deze trade is verwerkt in de tabel.

    Maandag en/of één van de daarop volgende dagen proberen wij de Turkey Titans Turbo Long 496 aan te kopen. Wij geven een order op van de aankoop van 200 stuks voor een koers van € 5,25.

    Mocht u ook na 31 juli onze trades willen volgen, ga dan naar http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/.

    Attachments:
    resultaat_22072011.jpg

    #link naar dit bericht
    k62schu
    k62schu
    Bijdrager

    Saal schreef:
    nou laten we maar eens zien wat er van komt…wat mij betreft mag de beuk erin…go 4 it Chel go

    Helemaal mee eens!
    Over 3 maanden maak ik de balans wel eens op.
    Bevalt het niet dan stop ik er mee.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @jasper2603

    Op jouw vraag over het aantal trades het volgende.
    Ons doel is uiteraard een zo hoog mogelijk rendement behalen en niet zo veel mogelijk trades. Het systeem dat wij hanteren is een relatief rustig systeem, dat niet om de haverklap signalen afgeeft. Dat neemt niet weg dat we op basis van de historie kunnen bepalen dat we op een gemiddelde van 4 trades per maand uitkomen. Niet boos worden als het er een keer meer of minder zijn 😉

    Dan jouw vraag over de duurzaamheid van mijn inzet.
    Als ik ergens aan begin dan maak ik het af. Met afmaken bedoel ik dat ik doorga totdat jullie er genoeg van hebben. In mijn beleving is dat als ik geen geld meer verdien, dus zolang ik leuke rendementen maak blijf ik doorgaan met Chel Trading. Leuke rendementen betekent tevreden volgers en een tevreden trader.

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN