skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 341 tot 360 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    tommy
    Bijdrager

    Een vergoeding vragen is inderdaad reeel maar nu wordt er 1,79% per kwartaal gevraagd, exclusief transactiekosten. Op jaarbasis inclusief transactiekosten wordt dit al snel 10%, best een fors percentage.

    Ik begrijp dat de website kosten met zich meebrengt maar komt toch de vraag weer boven: waarom aan abonnementen willen verdienen als je zelf via het systeem jaar op jaar minimaal 25% kan verdienen?

    Ik ben nog niet overtuigd en kijk het voorlopig even aan.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jj
    Bijdrager

    Jammer dat het zo gaat. Deze verandering naar een betaalde abonnementsvorm vind ik helemaal niet passen bij de stijl van de site. Voor mij was en is het een leuke manier om een ervaren trader te volgen en te leren. Een abonnement is toch weer een heel ander verhaal.

    Strategie is wel goed trouwens. Eerst een forum genereren met veel enthousiaste volgers. En dan omzetten naar betaalde variant. Beproefd recept. Maar heb er toch nare smaak van.

    @Chell. Bedankt voor de learnings. Vond het leuk om je te volgen. Was er graag mee doorgegaan. Maar niet op deze manier. Succes.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De bezoekers die een donatie hebben gedaan kunnen van ons een korting krijgen met het bedrag van de donatie als ze een kwartaalabonnement nemen.

    U betaalt bij een donatie van 25 euro dus niet € 179 maar slechts € 154.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    blommetje
    Bijdrager

    De kritische lezer had dit natuurlijk al voelen aankomen..
    Het is geen probleem om te moeten betalen voor een geleverde dienst. Er zal genoeg tijd en geld geïnvesteerd worden in het trading systeem.

    Echter… de manier waarop eea uit de mouw komt vind ik niet netjes.
    Vanaf 31 mei kon men zich inschrijven voor de ontvangst van de adviezen in de mailbox. Werd er toen al niet gewerkt aan de betaalde service? En zo ja, waarom werd dat dan toen al niet gemeld?
    Op 15 juni werd er opgeroepen tot een vrijwillige bijdrage. Werd toen al niet gewerkt aan de betaalde service? En zo ja, waarom werd dat dan toen niet al gemeld?
    Indien ik me aansluit bij een betaalde service verwacht ik openheid en transparantie. Niet alleen in het vermelden van de trades, maar zeker in de communicatie!

    Tot slot,
    Het feit dat wjdf zijn vrijwillige bijdrage (nog) niet gestort heeft ‘verfoeilijk’ noemen vind ik een beetje te gek.
    (verfoeilijk (bn): afgrijselijk, afschuwelijk, verachtelijk, weerzinwekkend, scandaleus, schandalig, schandelijk)
    Men zou het verzoek tot een vrijwillige bijdrage op 15 juni, net voor de opstart van een abonnement service, dan ook ‘verfoeilijk’ kunnen noemen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @blommetje: ja ik vind het verfoeilijk als iemand anderen gaat aansporen een bedrag te doneren maar het zelf niet doet. Dat zet ons aan het denken.

    De donatie was nodig om voor elkaar te krijgen dat de mails van Chel in de postvak zouden komen. Een donatie was ook bedoeld ter algemene steun van deze site. Het kost namelijk veel tijd en energie om de site te onderhouden. Wij danken nogmaals onze bezoekers die deze site een warm hart toedragen. Vandaar hebben we besloten een korting te geven.

    In de afgelopen drie maanden hebben we op een eerlijk en transparante wijze laten zien wat de werkwijze is en hoe u dat kunt volgen. En dat is niet zonder resultaat gebleven. Een prima resultaat van 1.466 euro staat in de boeken en dat zonder al te veel transacties.

    Er zijn heel veel diensten die gouden bergen beloven. Dat doen wij niet. De posities zijn echt. Chel belegt er zelf in.

    U bepaalt zelf of u in zee gaat of niet. De keuze is aan u. Wij hebben laten zien wat mogelijk is en hoe het werkt. Als u niet zo veel tijd hebt om de beurs te volgen of gewoon geen zin hebt, dan is deze dienst wat voor u.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    @blommetje: ja ik vind het verfoeilijk als iemand anderen gaat aansporen een bedrag te doneren maar het zelf niet doet. Dat zet ons aan het denken.

    De donatie was nodig om voor elkaar te krijgen dat de mails van Chel in de postvak zouden komen. Een donatie was ook bedoeld ter algemene steun van deze site. Het kost namelijk veel tijd en energie om de site te onderhouden. Wij danken nogmaals onze bezoekers die deze site een warm hart toedragen. Vandaar hebben we besloten een korting te geven.

    In de afgelopen drie maanden hebben we op een eerlijk en transparante wijze laten zien wat de werkwijze is en hoe u dat kunt volgen. En dat is niet zonder resultaat gebleven. Een prima resultaat van 1.466 euro staat in de boeken en dat zonder al te veel transacties.

    Er zijn heel veel diensten die gouden bergen beloven. Dat doen wij niet. De posities zijn echt. Chel belegt er zelf in.

    U bepaalt zelf of u in zee gaat of niet. De keuze is aan u. Wij hebben laten zien wat mogelijk is en hoe het werkt. Als u niet zo veel tijd hebt om de beurs te volgen of gewoon geen zin hebt, dan is deze dienst wat voor u.

    Ik weet niet of je het door hebt Saltimis maar de leden voelen zich terecht “Erin Geluisd” zoals wij dat noemen.

    Dit praat je echt niet meer recht! Je had vantevoren openheid van zaken moeten geven en niks anders.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wjdf
    Bijdrager

    Ten eerste:
    hetgeen ik destijds had gepost over de donatie was om andere mee aan te moedigen om te storten die genieten van chel’s tips. Omdat ik weet dat op die manier te kunnen traden wel enig werk kost. En dat ik vond dat men daar begrip voor moest hebben.
    Ten tweede:
    Aangezien ik NIET mee deelnam aan chel’s tips en ook geen trades doe in turbo’s. Maar ze enkel opvolgde om te zien hoe het in zen werk gaat, zie ik mij dan ook niet genoodzaakt om een donatie te doen voor tips waar ikzelf niets aan verdien. Dat begrijpen jullie toch hoop ik. Moest ik hier aan verdienen zou ik het niet meer dan normaal vinden om een donatie te doen.

    Niemand gaat toch betalen voor iets waar hij/zij zelf niets aan heeft. Of was het puur geld klopperij??

    Of zoals blommetje het schrijft , was er toen al iets in de maak voor een abbonement op te starten? Kon men inderdaad toen al de mensen niet van op de hoogte brengen?
    Ik meen mij te lezen dat deze site de KRITISCHE belegger noemt. Wel blijkbaar kunnen ze hier moeilijk met kritiek om, en worden meningen van andere die enige kritiek of opmerkingen bevatten verkeerd opgenomen. Wat is dan het nut van een forum? Toch om meningen te delen. Of ze nu goed of slecht zijn.
    Daar blijft bij nog altijd de vraag : Wat gaan jullie allemaal doen die een abonnement nemen als de tips uiteindelijk op verlies gaan uitdraaien?
    Het blijft natuurlijk altijd een eigen keus om iemands trades klakkeloos over te nemen. Ben benieuwd naar de reactie’s dan.

    Ik handel puur op eigen kennis en gebruik iemands tips om bij te leren. Ik zal nooit betalen voor een online service die tips uitgeeft waar ikzelf niet in handel.
    Ik hoop dat deze kritiek niet verkeerd wordt opgevat en dat de eigenheid van deze site ook niet verloren gaat.

    @satilmis: Als je vind dat mijn kommentaar er over gaat gelieve mij hierover te mailen dan. Dan stuur ik je mijn mening persoonlijk terug zodat andere het hier niet verkeerd zouden begrijpen.
    Ik heb respect voor je site en wat je hier doet, begrijp me niet verkeerd.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    Ik weet niet of je het door hebt Saltimis maar de leden voelen zich terecht “Erin Geluisd” zoals wij dat noemen.

    Dit praat je echt niet meer recht! Je had vantevoren openheid van zaken moeten geven en niks anders.

    Ik ben het hier helemaal mee eens.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    schuurbiers
    Bijdrager

    Na al de commentaren gelezen te hebben wil ik ook gaag reageren,ik heb deze site pas een week geleden gevvonden en heb me daarna ingeschreven mijn ervaring met betaalde site s is net als sommige andere slecht ben lid geweest van woensdagtrader,daan verbeek en de ergste beursfoon,na 3keer het gevoel hebbende dat je belazerd word dacht ik dit wordt misschien wel wat ik heb vanmorgen de bund gekocht om te kijken hoe het zal gaan,
    Nu willen jullie ook gelijk weer geld en toch 179 euro dat is756 per jaar als je met10000 werkt 25% winst is 2500 euro dan is 756 meer als 25% van je winst,waarom niet beginnen met een kleiner bedrag bv 25 per maand
    Ik denk dat je dan veel meer leden krijgt en doe het voor mijn part voor her eerste half jaar en kijk dan verder
    de site vind ik verder aardig en zou graag meedoen maar dan graag voor een kleiner bedrag heb al genoeg verloren ,misschien een goed voorstel?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Twee maanden geleden ben ik gestart ,als leek in turbo’s met deze site te volgen om enige ervaring op te doen in het reilen en zeilen van turbo’s.
    Ik heb dan ook met plezier een donatie gedaan toen er om gevraagd werd, omdat alle informatie die ik hier kon verkrijgen het wel waard was, ook al was ik nog ver af van handelen, tenzij op papier zoals een goede huisvader.

    Maar uitgerekend vandaag , starten mijn eerste 2 Turbo’s op de beurs,en net nu valt er een rekening van 179€ in de ” bus ” vanaf 1 Augustus,voorwaar nog geen kleintje.
    Voor een totaal van 716€ kan ik het misschien wel zelf allemaal uit gaan pluizen hoe het allemaal in elkaar zit,en zeg nu eerlijk dit zou toch mooi verdiend zijn.
    Ik vind dit een prachtige site,maar voor ik instap zal ik alles nog eens goed van de zijlijn bekijken,het zou wel eens een dure leerschool kunnen worden.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @bumba: je krijgt de donatie terug als je een donatie hebt gedaan. Dus je hoeft dan slechts 154 euro te betalen.

    Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/35#post-5909

    Evenzo is het mogelijk een proefabonnement van 69 euro te nemen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    kennelijk zijn de orders op de eur/chf en de bundfuture uitgevoerd. Morgenochtend (in de gebruikelijke posting) volgen de koersdoelen en de stoploss-niveau’s.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    locoelbario
    Bijdrager

    ben helaas te laat begonnen met het volgen..
    en alleen het verlies te pakken gehad

    #link naar dit bericht
    bassabas
    bassabas
    Bijdrager

    Mijn mening doet er niet zoveel toe, ik verbaas me alleen over hoe de discussie gevoerd wordt, met name over de woorden van de zogeheten ‘admin’. Maar goed ik heb een week of drie de discussie gevolgd, ik heb een hoop geleerd van Chel en ik baal ervan dat er nu een duur abonnement komt. Ik als beginner ga dat niet betalen, het slokt een te groot deel van mijn budget op.

    Ik hoop trouwens wel dat het afwikkelen van de trades die momenteel gedaan zijn wel gewoon openbaar blijft. Vandaag heb ik de Bund gekocht en hoop dat Chel buiten het abonnement om meldt zodra er iets verkocht moet worden (of als er iets aan de stoploss gedaan moet worden).

    Chel, bedankt voor de wijze tips tot nu toe!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Forumleden,

    We kunnen met trots meedelen dat zoals beloofd, het nu mogelijk is dat u alleen de mails van Chel ontvangt. U hoeft niet meer hier te posten om de berichten in uw postvak te krijgen. Alleen forumlid zijn is voldoende. Wel moet u ons een mailtje sturen met dat verzoek.

    Dit geldt tot 1 augustus. Op die datum is deze draadje niet meer te lezen voor niet-abonnees.

    Met vriendelijke groet,
    Satilmis

    #link naar dit bericht
    pdf
    pdf
    Bijdrager

    Uhm…voor de trasparantie, niet een trade meegedaan maar wel leuk om te volgen. Echter mensen die op verzoek een x bedrag storten en ze daarna af te schepen met een korting? Dat noem ik een wurgcontract.
    ABO’s zijn voor zelfverzekerde beleggers absoluut uit den boze, L’histoire se repete.

    Au revoir.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pdf: zoals ik eerder vermeld heb krijgen de mensen de donatie terug. Het wordt verrekend met hun kwartaalabonnement. Zij hoeven dus slechts 154 euro te betalen voor drie maanden.

    Het is geen wurgcontract, u kunt ook kiezen voor proefabonnement van 1 maand.

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    @pdf Maarruh, je kan het toch blijven volgen. Alleen zie je de resultaten pas na het sluiten van de trade vanaf 1 augustus. Dat maakt voor jou toch niets uit aangezien je toch geen enkel trade hebt meegedaan… Achteraf kan je je verkneukelen of jezelf voor je hoofd slaan al naar gelang de gepubliceerde resultaten. Voor luitjes die termen gebruiken als wurgcontract is het inderdaad beter om au revoir te zeggen. Maw tot ziens (sic).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Neem een goede broker en je hebt geen abo nodig. Toppie pdf, de juiste ……

    GRS

    Tokkie

20 berichten aan het bekijken - 341 tot 360 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN