skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 321 tot 340 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Gaat wel snel hier.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Jammer dat er nu voor betaald moet worden heb nog een aanzienlijk verlies weg te werken.Maar ja voor niets gaat de zon op en voor al het ander moet betaald worden.De trade van 23 /6 Eur/chf verlies €215 en de laatst trade van goud had ik de positie wat vergroot tot 150 stuks in de hoop het vorige verlies goed te maken maar eindigde ook in een verlies van €545.Er loopt nog 1 trade 18/6 van crude oil long staat nu wel op winst maar eens afwachten hoe dat afloopt.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Beste tradersvrienden, ik ga toch het kwartaalabonnement nemen ondanks de stevige prijs. Wat mij echter tegen de borst stoot is het feit dat er 4 weken geleden een donatie is gevraagd van 25,00€ om ons nu met een abonnement rond de oren te slaan. Ik zou Chel willen verzoeken om deze 25,00€ in mindering te willen brengen op de eerste faktuur.
    Beste traders groeten. ❓

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    @daxen: Sta zelf ook nog in de min, wat deels komt door mijn eigen afwijkende trades (eigen schuld dikke bult). Dit kwam door soms eerder te kopen en soms meer te kopen. Nu is mijn nieuwe visie om vooral de aankoopprijs wel te volgen en de hoeveelheid (meestal 100) kan wel afwijken, maar dat is afhankelijk van je werkkapitaal. Het is nooit slim om een hoog bedrag in één trade te zetten, want dan kan het goed mis gaan. Succes en hopelijk zijn de verliezen snel weggewerkt!

    @chel: Heb me aangemeld, maar kreeg geen bevestiging per e-mail binnen… Mijn gebruikersnaam heb ik in het bericht onderaan vermeld.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @ronroffa73

    Lees nog eens http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/chel-trading/ door en geef aan voor welk abonnement u kiest. Vermeld daarnaast uw mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land. Daarna krijgt u van ons een bevestigingsbericht.

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    @ Hugo Er wordt juist niet geschermd met onwaarschijnlijke vooruitzichten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @jef Als je een kwartaalabonnement neemt, zijn wij bereid de donatie van 25 euro te verrekenen.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Ik heb het formulier abonnementen Chel trading ingevuld maar kreeg geen bevestiging na het versturen. Ook de copie naar mezelf is niet toegekomen. Ik vind het tof dat je de 25,00€ wilt verrekenen. Sinds 29 mei ben ik lid en door het bestuderen van de markt gecombineerd met je adviezen moet ik bekennen dat ik op een behoorlijke winst ben gekomen. Ik kan gewoon niet anders dan een abonnement te nemen en zo een trouwe abonnee te worden. Misschien begint na 12 jaar beleggen de ervaring mee te spelen toch is een ruggesteun al dan niet betalend altijd welkom.
    Ik ben dus een zeer tevreden aanhanger van je dienst en hoop op een langdurige samenwerking.
    Vr gr Jef. 😆

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @jef en @ronroffa73 zouden jullie aub het bericht ook via email kunnen versturen naar:

    info [at] dekritischebelegger.nl

    Bij voorbaat dank.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @jef en @ronroffa73 zouden jullie aub het bericht ook via email kunnen versturen naar:

    info [at] dekritischebelegger.nl.

    Bij voorbaat dank.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Bericht verzonden en hopelijk zijn er veel volgers. 😆

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @jef en anderen: bedankt voor jullie aanmelding. Een bevestigings-email is naar jullie verzonden.

    @wjdf: je hebt destijds gesteld dat je een donatie wel zag zitten en vervolgens niets gedaan. Ik vind dat verfoeilijk.

    Jullie hebben gelijk dat je een kleine vergoeding vraagt. Ik volg je al enige tijd , en ik vind dat iedereen die dankzij jullie GRATIS tips een kleine donatie mag doen.

    Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/18#post-5524

    Vervolgens heb je gesteld of wij bereid waren om het systeem waar wij mee werken prijs te geven? Dit is eveneens een poging om de profiteur uit te hangen.

    Beleggen brengt altijd risico’s met zich mee. Maar zoals Ronroffa73 stelt: ” Ben er net mee begonnen en zelfs in deze turbulente tijden is het rendement in de plus.”

    @tzaagman: U geeft aan dat de prijs te hoog is in vergelijking met concurrenten. Wij houden geen rekening met hen. Onze werkwijze is uniek in zijn opzet en uitvoering. U hoeft niet de hele tijd de beurs te volgen. We spelen geen paniekvoetbal. Het is een ontspannen manier van trading. U krijgt dagelijks emails binnen over de posities. En zeer belangrijk: Chel belegt daadwerkelijk in de posities. Het is geen papieren portefeuille.

    U kunt er ook voor kiezen een proefabonnement te nemen.

    @hugo: Wij willen juist geen hoge verwachtingen scheppen. Ik heb rendementen van 1000% die soms geboden worden raar gevonden. Nee, ons streven is naar “slechts” 25% per jaar. Dat is volgens mij een prima winst. U moet ook weten dat wij meer gespreid beleggen waardoor ook onze risico relatief lager kan zijn. Ook de grootte van de posities houden wij beperkt.

    Dus wij gaan voor een eerlijke en transparante berichtgeving met relatief minder risico.

    Deze vrije site is nu ineens een commerciële geworden??

    Het overgrote deel van de site is vrij toegankelijk. Wij zijn geen hobby site, maar leveren kwalitatieve informatie maar we zijn geen liefdadigheidsinstantie. De geboden informatie is kwalitatief van aard.

    @daxen: u heeft de vrijheid om de signalen niet op te volgen of eerder of later uit te stappen. Wij zijn geen vermogensbeheerders. Zoals je kunt zien is de winst inclusief kosten 1.466 euro sinds 25 april van dit jaar.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Sorry hoor,

    het leuke van deze site was nu juist het pro deo gebeuren.

    Dit doet wat mij betreft afbreuk aan deze site.

    Hier hadden jullie wat mij betreft niet aan moeten beginnen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @Mar Tielbek: sorry maar onze schoorsteen moet ook roken. Ik zal je iets leuks vertellen: Chel hoeft dit niet te doen maar heeft aangeboden te helpen zodat deze site in stand blijft.

    Stel je eens voor dat je werkgever geen salaris meer aan je uitbetaalt. Zou jij dat leuk vinden? Wij bieden onze kennis en ervaring aan. Zoals RonRoffa73 het treffend schreef:

    Persoonlijk lijkt mij dit de beste oplossing voor een betaalde dienst. Waarom? De meeste Nederlanders zijn volgens mij niet zo van de vrijwillige bijdrage. .

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronka
    Bijdrager

    Ik heb nu met een paar trade’s meegedaan en verlies geleden, maar ja daar kun je niets van zeggen, het was immers gratis. Nu worden jullie de zoveelste betaalde service. Ik ben al van diverse services abonnee geweest maar nooit een gevonden die serieus winst maakt. Jullie zullen vast de positieve uitzondering zijn………… Maar ik neem het risico maar niet. Ik wens jullie veel succes.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Snelle Jelle
    Bijdrager

    Ha,

    @Mar Tielbek: sorry maar onze schoorsteen moet ook roken. Ik zal je iets leuks vertellen: Chel hoeft dit niet te doen maar heeft aangeboden te helpen zodat deze site in stand blijft.

    Ik sta na 1,5 maand op 3,4%. Daar kunnen die abonnementskosten dus wel vanaf. En dus wil ik wel een abonnement afsluiten.

    Maar…ik vind de reacties van admin wel een beetje agressief. En in tegenspraak met het idee achter de kritische belegger (zie persbericht). En dan – wat krijg je voor dat abonnement? Hoeveel signalen geeft het systeem?

    Ik snap dat je wat aan het werk wil overhouden, maar doe dan wel je huiswerk. Snap hoe mensen gaan reageren, heb een compleet aanbod, en leg uit waarom je het op abonnementsbasis aan gaat bieden ipv het voor jezelf te houden & lekker binnenloopt.

    Anyways, succes!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    tzaagman
    Bijdrager

    Ook ik vind de reactie van admin te agressief
    De vergelijking van @satilmis “Stel je eens voor dat je werkgever geen salaris meer aan je uitbetaalt. Zou jij dat leuk vinden” heeft niets te maken met wat er nu gebeurt. Eerst een dienst gratis aanbieden, volgers verzamelen en dan geld vragen, is heel wat anders dan een werkgever die geen salaris meer betaald.

    Ook bij de andere aanbieders hoef ik de beurs niet te volgen, doen niet aan paniek voetbal en nemen zelf de posities in. Maar de prijs die daar gevraagd wordt is een stuk lager. Wat jullie aanbieden is niet zo uniek dat dit een dubbel tarief verklaart. Het is goed om in je eigen kracht te geloven maar jezelf uit de markt prijzen is weer wat anders.

    Voor de duidelijkheid, jullie hebben een mooi produkt waar ik graag voor betaal. Maar op dit moment is het te duur.
    In deze markt moet je je onderscheiden door een betere kwaliteit en dat niet te-niet-doen door het vervolgens 2x zo duur te maken.
    Gelukkig leven we in een vrij land en zijn er dus alternatieven.

    Succes, het is een mooi product!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Meindert
    Bijdrager

    de eur/chf is gepakt. Moet zeggen dat ik twijfel of het een goede keuze is gezien de daling van de eur, maar we zullen zien!Ik ben benieuwd wat de SL gaat worden.

    Misschien een idee voor de toekomst: je geeft aan dat je de SL berekent op het moment dat je de order inkoopt. Misschien leuk om de verwachte winst / verlies ratio ook mee te geven.

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Zowel de eur/chf als de bundfuture zijn uitgevoerd.
    Maar eens kijken wat het wordt samen met de nog lopende orders of het de moeite loont een abbonement te nemen.

20 berichten aan het bekijken - 321 tot 340 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN