skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 301 tot 320 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Chel je zei dat de Bund future short 136 niet beschikbaar was bij Alex ,Maar volgens mij is deze er wel !zie bij Order en ga naar zoek fonds en vul bij “ISIN” de code in !!
    Maar we gaan nu voor de Bond Short 139.1

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    @ Franske / Jeff: Voor mij hetzelfde dat ik met een paar posities nu in de min blijf staan. Enige wat je kan doen is voor jezelf misschien een lagere stoploss in te bouwen met bijvoorbeeld een daling van 10 of 20% van de aankoopprijs als maximum. Het is moeilijk verlies te nemen en het is ook irritant om te wachten op betere tijden. Persoonlijk ben ik van plan om daar nog een weg in te vinden. Ben te kort bezig om daar op basis van ervaring iets op te zeggen. Over de bijdrage: lijkt me per kwartaal het beste om te doen! Over hoe de markt zich beweegt is moeilijk een voorspelling te doen, dus het blijft altijd zelf een keuze te maken. Succes allen!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @bassabas
    Nee, het is nu niet verstandig om nog in te stappen in de Sojabonen Future Long 1274. De koers is nu te hoog.

    @daxen
    Ik had alleen in de lijst Turbo’s gezocht en kon de 136 daar niet vinden. Omdat de Turbo’s tot nu toe altijd in de lijst voorkwamen heb ik de ISIN-zoektocht niet uitgevoerd.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Voor vandaag trekken wij de order op de Mais Future Turbo Long in. De koers is te ver opgelopen. We wachten op nieuwe kansen.

    De order op de Bund Future Turbo Short 139,10 laten we doorlopen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/30#post-5842

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Zo de sojabonen eruit met een bonus. Was een mooi trade waarbij ik instapte op 10,80. Nu kijken of de Bund gaat lukken.

    Bedankt Chel!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    nico
    Bijdrager

    na vele malen proberen weer een klein stapje verder. nu nog een mail met een advies. ik ben er te stom voor. oude opa nico

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Proficiat Boerj.
    Ik heb ook het geluk gehad aan een lagere prijs in te stappen 11,35 en krijg nu ook nog eens 16,65. Twee bonussen dus.
    Ook van mijnentwege bedankt Chel.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De Sojabonen zijn er uit op € 16,65. De sjabonen hebben we lang in portefeuille gehad, maar we hebben de positie wel met winst kunnen afsluiten.

    Onze totale winst komt hierdoor op € 1466,-

    We proberen een nieuwe positie in de EUR/CHF te bemachtigen en wel de EUR/CHF Turbo Long 1,084. We kopen 100 stuks voor een koers van € 7,45.

    De eerder geplaatste order op de Bund Future Turbo Short 139,10 laten we doorlopen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/30#post-5842

    Attachments:
    resultaat_15072011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Meindert
    Bijdrager

    Chel, leuk om met zo’n clubje mee te doen. Heb zelf de soja stop loss op 16,50 gezet en kijken wat er nog meer in het vat zit. jammer van de mais, die gaat als een trein.

    Orders voor de bund en CHF/EUR staan erin. Heb jij al koersdoelen en stoplosses?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    locoelbario
    Bijdrager

    ik heb de goud rbs turbo short 1628
    en de
    eur/jpy turbo long 109,1
    nog in het bezit

    zou der nog iets in hetvat zitten daar..
    of toc maar gewoon de deur uit doen ..??

    wat denken jullie

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @meindert
    Ik bereken de koersdoelen en stoplosses vooraf en als we de Turbo’s hebben aangekocht. Soms zit er veel tijd tussen het inleggen van de order en de uitvoering daarvan en dan kunnen de koersdoelen en stoplosses ook anders zijn dan ik bij het opgeven van de order heb berekend. Dat is de reden om de koersdoelen en stoplosses direct na de uitvoering van de orders te verstrekken.

    @locoelbario
    Je bent wel lang blijven hangen in de positie van de eur/jpy. Deze had je zelfs nog met winst kunnen sluiten. Je kunt nog proberen op de destijds aangegeven stoploss niveaus uit te stappen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    locoelbario
    Bijdrager

    ja ben ook pas bij €6,07 ingestapt in de eur/jpy turbo long 109.1
    en in de goud rbs turbo short 1628 bij €7,16

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @locoelbario
    Dat is mooi en goedkoper inkopen lukt meer mensen die deze draad volgen, maar dan nog is het verstandig tijdig uit te stappen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Kritische Beleggers,

    Wij zijn begonnen met de trading portefeuille van Chel waarbij transparantie belangrijk is: vóórbeurs wordt aangegeven op welk niveau een positie wordt ingenomen op een onderliggende waarde die ook door een particulier met een Binck of Alex rekening kan worden ingenomen. Bij inname van de positie wordt direct het sluitingsniveau en de stop loss gepubliceerd.

    Bij het sluiten van de positie worden de kosten van de transactie verdisconteerd met het behaalde rendement. Het totaal rendement van de transacties wordt continu gepubliceerd.

    Geen luchtkastelen

    Het is niet reëel om structureel een succes percentage van, zeg, 80% te verwachten. Maar, een ervaren handelaar overleeft omdat hij gedisciplineerd, gebaseerd op kansrekening en ervaring, structureel op jaarbasis meer dan 50% succesvolle trades opzet waarbij de kosten van het rendement zijn afgetrokken.

    U heeft de afgelopen maanden kennis kunnen nemen van de transacties van Chel, een ervaren handelaar.

    De acties worden vanaf 1 augustus achteraf gepubliceerd. Als u de transacties wilt volgen, dient u zich te abonneren op deze service. U kunt dan de acties zowel per email als op het forum volgen. Geheel volgens de methode die de afgelopen 3 maanden hier is getoond.

    Abonnement

    U kunt een abonnement nement op Chel Trading voor 3 maanden voor slechts 179 euro incl. BTW.

    Een proefabonnement is ook mogelijk voor 1 maand voor slechts 69 euro incl BTW.

    Op deze manier kunt u tegen een vast laag tarief de transacties en/of portefeuillesamenstelling volgen.

    Inschrijven

    Stuur ons een mailtje via

    Vermeld welk proefabonnement u wilt en daarnaast uw naam,adres,woonplaats, land en uw mobiele telefoonnummer. U krijgt dan van ons een bevestigingsbericht.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wjdf
    Bijdrager

    beste satilmis,

    Het heeft toch nog lang geduurt met de gratis trading tips van chel. Had liever gezien dat deze tips gratis bleven voor de beginnende beleggers. Ik had het al zien aankomen. Zeker toen overlaatst doonatie’s werden gevraagd. Hier ga je toch leden mee verliezen. Hetgeen wat dit forum een beetje uniek maakte gaat ook verloren. Ik begrijp wel dat er geld word voor gevraagd, begrijp me niet verkeerd. Maar wat gaan jullie doen als het uiteindelijk allemaal op verlies begint uit te draaien? Gaan jullie dan een niet tevreden geld terug garantie geven? Waarschijnlijk niet. Doen andere sites ook niet. Een lerende belegger kon hier veel van leren, wat hij nu niet meer gaat kunnen doen omdat hij anders eerst een abonnement moet aanschaffen. (wat in de meeste gevallen toch niet gebeurt). In ieder geval ik hoop voor jullie dat het een succes wordt maar vind het enorm telleurstellend dat men er nu voor moet gaan betalen.

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Persoonlijk lijkt mij dit de beste oplossing voor een betaalde dienst. Waarom? De meeste Nederlanders zijn volgens mij niet zo van de vrijwillige bijdrage. Zelf ben ik eind juni de adviezen ook serieus aan het volgen en bij 20% rendement zijn de kosten globaal 2,7%. Ben er net mee begonnen en zelfs in deze turbulente tijden is het rendement in de plus. Het is een persoonlijke keuze om dit te volgen en zelf zit ik liefst ook voor een dubbeltje op de eerste rang, maar dat is dan in de praktijk tweede rang. Zelf kan ik mijn eigen rendement door het op een aparte rekening te doen makkelijk bijhouden, dus is afname of toename van mijn totale inleg goed zichtbaar. Voor iedereen is het een eigen afweging, wat mij betreft het volgen waard!

    #link naar dit bericht
    Bache
    Bache
    Bijdrager

    Beste Satilmis,
    Schrijf mij maar in voor een proefabonnement. Een verademing om zonder overspannen verwachtingen overgehaald te worden om een proffesionele belegger, die zijn sporen heeft verdiend, te kunnen blijven volgen.
    Luctor et Emergo uit Amsterdam

    #link naar dit bericht
    Avatar
    tzaagman
    Bijdrager

    Beste @satilmis en @chel,

    Helaas zag het abonnement al wel aankomen en is gezien de “concurrenten” ook niet vreemd.
    De prijs vind ik overigens wel te hoog. Als ik kijk naar weekendbeleggers.nl, deze vraagt hetzelfde (ong. €180) voor een half jaar! Nu geeft de service van weekendbeleggers.nl geen stoploss advies op het moment van aankoop. Maar naar mijn mening is dit geen excuus voor een dubbel zo hoog tarief.
    Misschien is het een idee om de huidige leden/volgers een lager tarief te rekenen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Weinig kritische beleggers vind ik terug op deze thread. Rendementen van 80%!! Laat me niet lachen, dit wil ik wel eens uit Chel z’n mond horen.
    Deze vrije site is nu ineens een commerciële geworden??

20 berichten aan het bekijken - 301 tot 320 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN