skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 201 tot 220 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Goedemorgen mensen,

    Er zijn twee orders uitgevoerd.

    Als u de tijd hebt om een deel van de dag met de ‘handen aan de knoppen’ te zitten dan had u goedkoper in kunnen stappen. Bij ons zijn de orders op de AEX op € 2,09 en de Bund op 5,85 vervuld. Dezen zijn opgenomen in de aankooptabel.

    Verder zijn er geen aanvullingen en/of wijzigingen.

    Attachments:
    DKB_17062011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gorcum
    Bijdrager

    Dag Chel,

    Heb AEX 318 Long zojuist gekocht conform jouw advies, maar ik heb dan idd geluk met 1,96……

    Nu maar hopen op een stijging :).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    quitnix
    Bijdrager

    chel schreef:
    Goedemorgen mensen,

    Er zijn twee orders uitgevoerd.

    Als u de tijd hebt om een deel van de dag met de ‘handen aan de knoppen’ te zitten dan had u goedkoper in kunnen stappen. Bij ons zijn de orders op de AEX op € 2,09 en de Bund op 5,85 vervuld. Dezen zijn opgenomen in de aankooptabel.

    Verder zijn er geen aanvullingen en/of wijzigingen.

    [attachment=5557,1061]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    quitnix
    Bijdrager

    quitnix schreef:

    Een vraagje : Wat houdt dat verbeterde ROC-EMA in ?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Maandag voeren we de twee volgende acties door.

    We trekken de order op zilver in en we leggen een order in voor de aankoop van 100 stuks Light Sweet Crude Oil Future Turbo Long 81 op een koers van € 11,75. Deze order kunt u als doorlopende order opgeven.

    Als onze visie wijzigt ten aanzien van deze actie dan krijgt u daarvan tijdig bericht via dit forum.

    #link naar dit bericht
    groeien
    groeien
    Bijdrager

    Hoe moet je die acties invoeren? ziet er op zo’n plaatje moeilijk uit?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @groeien

    Ik begrijp de vraag niet, maar misschien is die ook niet voor mij bestemd.

    Mocht u mij wat willen vragen, dan graag iets duidelijker formuleren?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag weer een kort berichtje.

    De aankooporder op olie laten we doorlopen en er komen geen nieuwe orders bij.
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/21#post-5566

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag weer een kort berichtje.

    De aankooporder op olie laten we doorlopen en er komen geen nieuwe orders bij.
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/21#post-5566

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Beste allen,

    De order voor Olie heb ik een paar dagen geleden bestens gekocht en staat nu 10% in de plus.
    Belangrijkste aspect vind ik bij de tips om je gevoel te volgen. Belangrijke regel is om producten te kopen die je ‘snapt’ en dat is zoals Buffett het ook benoemd. Verder lijkt het mij slim om per goed afgeronde trade of per kwartaal een bedrag te doneren, zodat de website goed blijft lopen! Succes allen!

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Vandaag aangekocht TS S/P500 1410.
    Ik heb ook mijn avatar aangepast en dus die knappe vent eraf gegooid.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    RonRoffa73,en wat ga je doen indien van de 10 trades er bv 6 fout aflopen? Zou je dan nog per goed afgelopen trade een % afdragen of zou je dan niet eerst de foute trades willen verekenen. Dan lijkt mij het idee om bv per kwartaal 25,00€ te doneren aantrekkelijker. Wat denk je?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Folkert Sierts
    Bijdrager

    Beste Chel,
    Ja, doneren lijkt mij een heel goed idee. Bijv. aan de Griekse bevolking. Wij zullen het wel zien! Ik ga er maar vanuit, dat de meeste trades wel goed zullen aflopen. Nog een fijne avond toegewenst.
    Folkert

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Hoi Jef,

    Per kwartaal of maand is een beter idee, natuurlijk ervan uitgaan dat je dan wel het kwartaal in de plus hebt afgesloten. Daarbij rekening houdend dat je dan die periode met een leuk resultaat hebt afgesloten!

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Mijn afbeelding (avatar) aangepast. Gedachte is eenvoudig; niet als een kip zonder kop handelen maar eerst denken, dan doen!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Folkert Sierts schreef:
    Beste Chel,
    Ja, doneren lijkt mij een heel goed idee. Bijv. aan de Griekse bevolking. Wij zullen het wel zien! Ik ga er maar vanuit, dat de meeste trades wel goed zullen aflopen. Nog een fijne avond toegewenst.
    Folkert

    Beste Folkert, dit soort opmerkingen waarderen wij niet. Als u geen donatie wilt doen, dan hoeft u in die trant niets te schrijven. Wij bieden een schat aan informatie aan beleggers aan en dat op een kosteloze basis. U bent niet verplicht om het te volgen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    En vandaag weer hetzelfde korte berichtje.

    De aankooporder op olie laten we doorlopen en er komen geen nieuwe orders bij.
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/21#post-5566

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Mijn order op Olie is uitgevoerd aan 11,75.

20 berichten aan het bekijken - 201 tot 220 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN