skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Nu is de olie in de min. Komt zeker doordat er weer olie op de markt komt en de prijs daardoor omlaag gaat. Dan maar even afwachten of andere suggesties?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    basrio
    Bijdrager

    beste Knarf,

    mooi gesproken,wordt een beetje moe van al die bedweters.

    laat chel maar zijn gang gaan,daar hebben we wat aan.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Twee orders zijn uitgevoerd. De EUR/CHF Turbo Long 1,14 is door de opgegeven stoploss gegaan en olie is aangekocht. Uiteraard zijn we niet blij met de EUR/CHF-trade, maar helaas komt dat ook wel eens voor.

    Ik zal zaterdag of zondag de aankoop- en resultatentabel bijwerken.

    Overigens vinden er verder geen wijzigingen plaats in de portefeuille.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Breekbaartje
    Bijdrager

    Ga eens meedoen. Wie weet 🙂

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Maandag leggen wij een order in voor de aankoop van 100 stuks Goud Turbo Short 1630 tegen een koers van € 9,60.

    In de tabellen zijn de aankoop van olie en de verkoop van de EUR/CHF verwerkt. Daarnaast is de stoploss van de positie op de Bund aangepast.


    Attachments:
    DKB_24062011.jpg
    resultaat_24062011.jpg

    #link naar dit bericht
    pienerik
    pienerik
    Bijdrager

    Goedemiddag,

    Als ik de stoploss order van de Bund wil aanpassen krijg ik bij Binck de melding dat “Deze prijsconditie mag niet op deze beurs verhandeld worden”. Weet iemand misschien wat ik fout doe?

    Alvast bedankt,

    Erik

    #link naar dit bericht
    Avatar
    willem22
    Bijdrager

    O.K.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Sorry, maar bij al ruim 12% verlies in totaal.
    Hoeveel rendement moet je maken om dit weer goed te maken?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Posities zijn te groot en teveel. Leuk als het goed gaat, maar….
    Bij -20% gaat bij mij de stekker eruit!

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Hier wil ik toch ook wel een algemene opmerking herhalen.
    Beleggen is leuk als je winst maakt en kan erg vervelend zijn als je verlies maakt.
    Verder is het natuurlijk zo dat jezelf ook voor een deel kunt bepalen hoeveel risico je wit nemen.
    Je kunt natuurlijk ook altijd minder Turbo´s dan de aangegeven 100 kopen.

    Gewoon een stukje eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat.

    Verder is beleggen gewoon een bloedserieuze zaak!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Snelle Jelle
    Bijdrager

    Is wel goed dat het even minder gaat. Je bepaald zelf hoeveel risico je neemt en dus ook wat je kans op relatief hogere rendementen is.

    Je ziet dat Chel het goed doet, daar zit dus een potentiele keerzijde aan. Het leuke is natuurlijk dat het op termijn wel kansrijk is.

    Als je twijfel hebt zou ik me zeker ook verdiepen in ROC-EMA systeem om beter te begrijpen waar je je in begeeft.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Weer een rustige dag waarop we niets extra’s ondernemen.

    De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    pienerik schreef:
    Goedemiddag,

    Als ik de stoploss order van de Bund wil aanpassen krijg ik bij Binck de melding dat “Deze prijsconditie mag niet op deze beurs verhandeld worden”. Weet iemand misschien wat ik fout doe?

    Alvast bedankt,

    Erik

    @pienerik: Je kunt contact opnemen met Binck:

    op werkdagen van 8:30 tot 22:00 uur
    op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur

    Klantenservice & Orderdesk (Voor klanten)
    020 – 606 26 66

    Ik voer zelf een geavanceerde order in, en kan het daarna altijd nog aanpassen.

    Zie ook: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/hoe-werkt-een-stop-loss-order-en-hoe-en-wanneer-gebruiken#post-3270

    #link naar dit bericht
    Avatar
    quitnix
    Bijdrager

    Als je twijfel hebt zou ik me zeker ook verdiepen in ROC-EMA systeem om beter te begrijpen waar je je in begeeft.

    Het ROCEMA-systeem is trendvolgend en de trend van bijv. de AEX en Olie is de laatste weken dalend. Hoe kun je dan Long zitten hierin ? Of wordt het systeem ‘contrair’ gebruikt ?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag is het een rustige dag waarop we niets extra’s ondernemen.

    De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    groeien schreef:
    Hoe moet je die acties invoeren? ziet er op zo’n plaatje moeilijk uit?

    Op het plaatje klikken, dan krijg je een vergroting. Je kunt het ook downloaden.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Jelle de Bruijn schreef:
    Hallo chel en Satilmis,

    Donatie 25 euro overgemaakt voor een goed initiatief. Volg het met belangstelling. Turbo long 318 probeer ik wat goedkoper in te kopen.
    Kijken of dat lukt.
    Groeten,
    Jelle de Bruijn

    Ik wil degenen die een donatie hebben gedaan, hartelijk danken. Het bijhouden van de site vergt veel energie en tijd en alle steun achten wij welkom.

    U bent nog steeds vrij om ons te ondersteunen. Behalve financieel is het ook mogelijk dat u ons linkt op andere websites zodat anderen ook kennis ervan kunnen nemen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    En nogmaals ‘hetzelfde’ bericht. Dus ook vandaag ondernemen we niets extra’s.

    De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag ondernemen we niets extra’s. De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN