skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 181 tot 200 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Wederom een kort bericht. Er zijn geen orders uitgevoerd en we leggen geen nieuwe orders in.

    Momenteel hebben wij aankooporders lopen op Zilver en de Bund future zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/8#post-5256.

    Daarnaast hebben wij een aankooporder ingelegd op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/15#post-5442.

    Voor de portefeuille verwijs ik naar de aankooptabel die is opgenomen in dit bericht. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/11#post-5394

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jasper2603
    Bijdrager

    Hoi Chel,

    Misschien handig voor de mensen die nu pas instappen. Zou je aan kunnen geven welke aankooporders nog zin hebben om nu op in te stappen?

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Orlandojak, je ziet het hé jongen of meisje, indien je de order hebt ingezet dan heb je deze morgen de AEX Turbo long in bezit en zelfs aan een lagere koers. Bewijst dat je nooit achter de koersen moet aanhollen.
    Groetjes Jef

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    Jef schreef:
    Orlandojak, je ziet het hé jongen of meisje, indien je de order hebt ingezet dan heb je deze morgen de AEX Turbo long in bezit en zelfs aan een lagere koers. Bewijst dat je nooit achter de koersen moet aanhollen.
    Groetjes Jef

    Dag Jef ,je hebt totaal gelijk ,ik had mijn order zelfs verlaagd naar 1.9 en rond 11u45 heb ik ze binnen gehaald,geduld is goud waard,
    Ps, het is een jongen.
    met vriendelijke groeten

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    Bund future turbo short 129.6 zijn ook aangekocht,
    aan 5.80
    mvg

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    We zijn weer zo ver, de grote jongens zijn alles aan het buitenkieperen zonder gevoel dus koersen in de mot houden en kopen hé mannen.
    Lang lopende opties worden stilaan zeer interessant.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Ook de EUR/CHF en de EUR/JPY zijn binnen aan bodemkoersen.Als de markt niet gaat tegenzitten zijn we goed bezig.

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    Jef schreef:
    Ook de EUR/CHF en de EUR/JPY zijn binnen aan bodemkoersen.Als de markt niet gaat tegenzitten zijn we goed bezig.

    yes jef

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    JOIJA schreef:
    Ik ben zeker bereidt om een donatie te doen maar weet niet juist hoeveel kunnen forumleden die reeds langer lid zijn misschien een idee geven.

    [bericht bewerkt door redactie: wilt u aub niet met hoofdletters schrijven]

    @joija: een bedrag van 25 euro is gebruikelijk.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    http://forum.dekritischebelegger.nl/over-de-site/steun-deze-site/
    Het voorstel is om 25,00€ te doneren.
    De mijne is gedaan en hopelijk doet iedereen mee ook de profiteurs graag!

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Vandaag annuleer ik mijn uitstaande order EUR/USD TS 146,2 nu 146,1.
    Te laag willen kopen kan soms tot een niet aankoop leiden. Op zoek naar een ander!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    JOIJA
    Bijdrager

    IK ZAL DEZE 25 EUR DIREKT OVERMAKEN HET IS ZEKER GRAAG GEDAAN VOOR DIE KWALITEIT VAN ANALYSES
    Groeten, Joija

    #link naar dit bericht
    Avatar
    robertb
    Bijdrager

    Ik volg dit draadje.

    grtz,

    Robert

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Zoals Cash het bedoeld, ik heb gisteren de Turbo short S&P500 1310 aangekocht. NL0009808575
    Redelijk nipt maar ik ben ervan overtuigd dat de S&P voor een daling staat.
    Mijn doel is momenteel 1,08 en de stoploss 0,30.

    Ik pas mijn idee over de markt aan en heb gekozen voor de korte winst.
    Vandaag gesloten voor 0,65.Toch een winstje van 18% na kosten op enkele dagen. Gisteren heb ik ook afscheid genomen van een ETF op S&P500 met 5% nettowinst en een call gesloten op de VIX met 20% nettowinst.
    Vergeet zeker niet naar langlopende opties te kijken!

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    In mijn vorige posting is het eerste deel een herhaling van een posting van 10/6.

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    25e vind ik heel fair, ik heb vandaag mijn eerste 3 trades gedaan met chel’s analyse en begin al vruchtjes te plukken, dus die 25e geef ik met veel plezier

    met vriendelijke groeten

    #link naar dit bericht
    Avatar
    rbakkenes
    Bijdrager

    Ik ga deze thread volgen.

    groet

    Robert

    #link naar dit bericht
    Jelle de Bruijn
    Jelle de Bruijn
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Beste forumleden en volgers,

    Naar aanleiding van de grote belangstelling en de daarmee gepaard gaande emails hebben wij besloten een tool te maken zodat u ervoor kunt kiezen om alleen updates van Chel te ontvangen.

    Het vergt echter een investering. Om het mogelijk te maken vragen wij u om ons financieel te ondersteunen.

    Dat kan via Paypal, zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/over-de-site/steun-deze-site/.

    Ook kunt u per bank een donatie doen: stuur ons dan een mail op info at dekritischebelegger.nl

    Hallo chel en Satilmis,

    Donatie 25 euro overgemaakt voor een goed initiatief. Volg het met belangstelling. Turbo long 318 probeer ik wat goedkoper in te kopen.
    Kijken of dat lukt.
    Groeten,
    Jelle de Bruijn

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hugo
    Bijdrager

    Hallo Chel,
    Alle posities correleren vrijwel 100%. Als Griekenland onderuit gaat worden de meeste posities uitgestopt. Had het niet beter geweest 1 of 2 posities te hebben? Wat is je moneymanagement strategie?
    Sinds 2 weken meedoen sta ik nu op 400 euro verlies, vandaag alleen de sojabonen in de winst.
    Bvd.

20 berichten aan het bekijken - 181 tot 200 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN