Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 3 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
16 juni 2011 om 03:58 #link naar dit bericht
Wederom een kort bericht. Er zijn geen orders uitgevoerd en we leggen geen nieuwe orders in.
Momenteel hebben wij aankooporders lopen op Zilver en de Bund future zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/8#post-5256.
Daarnaast hebben wij een aankooporder ingelegd op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/15#post-5442.
Voor de portefeuille verwijs ik naar de aankooptabel die is opgenomen in dit bericht. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/11#post-5394
16 juni 2011 om 06:20 #link naar dit berichtHoi Chel,
Misschien handig voor de mensen die nu pas instappen. Zou je aan kunnen geven welke aankooporders nog zin hebben om nu op in te stappen?
16 juni 2011 om 07:55 #link naar dit berichtOrlandojak, je ziet het hé jongen of meisje, indien je de order hebt ingezet dan heb je deze morgen de AEX Turbo long in bezit en zelfs aan een lagere koers. Bewijst dat je nooit achter de koersen moet aanhollen.
Groetjes Jef16 juni 2011 om 09:42 #link naar dit berichtJef schreef:
Orlandojak, je ziet het hé jongen of meisje, indien je de order hebt ingezet dan heb je deze morgen de AEX Turbo long in bezit en zelfs aan een lagere koers. Bewijst dat je nooit achter de koersen moet aanhollen.
Groetjes JefDag Jef ,je hebt totaal gelijk ,ik had mijn order zelfs verlaagd naar 1.9 en rond 11u45 heb ik ze binnen gehaald,geduld is goud waard,
Ps, het is een jongen.
met vriendelijke groeten16 juni 2011 om 10:00 #link naar dit berichtBund future turbo short 129.6 zijn ook aangekocht,
aan 5.80
mvg16 juni 2011 om 10:03 #link naar dit berichtWe zijn weer zo ver, de grote jongens zijn alles aan het buitenkieperen zonder gevoel dus koersen in de mot houden en kopen hé mannen.
Lang lopende opties worden stilaan zeer interessant.16 juni 2011 om 10:14 #link naar dit berichtOok de EUR/CHF en de EUR/JPY zijn binnen aan bodemkoersen.Als de markt niet gaat tegenzitten zijn we goed bezig.
16 juni 2011 om 10:31 #link naar dit berichtJef schreef:
Ook de EUR/CHF en de EUR/JPY zijn binnen aan bodemkoersen.Als de markt niet gaat tegenzitten zijn we goed bezig.yes jef
16 juni 2011 om 10:36 #link naar dit bericht16 juni 2011 om 10:38 #link naar dit berichthttp://forum.dekritischebelegger.nl/over-de-site/steun-deze-site/
Het voorstel is om 25,00€ te doneren.
De mijne is gedaan en hopelijk doet iedereen mee ook de profiteurs graag!16 juni 2011 om 10:55 #link naar dit berichtVandaag annuleer ik mijn uitstaande order EUR/USD TS 146,2 nu 146,1.
Te laag willen kopen kan soms tot een niet aankoop leiden. Op zoek naar een ander!16 juni 2011 om 11:13 #link naar dit berichtIK ZAL DEZE 25 EUR DIREKT OVERMAKEN HET IS ZEKER GRAAG GEDAAN VOOR DIE KWALITEIT VAN ANALYSES
Groeten, Joija16 juni 2011 om 14:42 #link naar dit berichtIk volg dit draadje.
grtz,
Robert
16 juni 2011 om 14:45 #link naar dit berichtZoals Cash het bedoeld, ik heb gisteren de Turbo short S&P500 1310 aangekocht. NL0009808575
Redelijk nipt maar ik ben ervan overtuigd dat de S&P voor een daling staat.
Mijn doel is momenteel 1,08 en de stoploss 0,30.Ik pas mijn idee over de markt aan en heb gekozen voor de korte winst.
Vandaag gesloten voor 0,65.Toch een winstje van 18% na kosten op enkele dagen. Gisteren heb ik ook afscheid genomen van een ETF op S&P500 met 5% nettowinst en een call gesloten op de VIX met 20% nettowinst.
Vergeet zeker niet naar langlopende opties te kijken!16 juni 2011 om 14:49 #link naar dit berichtIn mijn vorige posting is het eerste deel een herhaling van een posting van 10/6.
16 juni 2011 om 15:41 #link naar dit bericht25e vind ik heel fair, ik heb vandaag mijn eerste 3 trades gedaan met chel’s analyse en begin al vruchtjes te plukken, dus die 25e geef ik met veel plezier
met vriendelijke groeten
16 juni 2011 om 19:40 #link naar dit berichtIk ga deze thread volgen.
groet
Robert
16 juni 2011 om 19:52 #link naar dit berichtSatilmis schreef:
Beste forumleden en volgers,Naar aanleiding van de grote belangstelling en de daarmee gepaard gaande emails hebben wij besloten een tool te maken zodat u ervoor kunt kiezen om alleen updates van Chel te ontvangen.
Het vergt echter een investering. Om het mogelijk te maken vragen wij u om ons financieel te ondersteunen.
Dat kan via Paypal, zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/over-de-site/steun-deze-site/.
Ook kunt u per bank een donatie doen: stuur ons dan een mail op info at dekritischebelegger.nl
Hallo chel en Satilmis,
Donatie 25 euro overgemaakt voor een goed initiatief. Volg het met belangstelling. Turbo long 318 probeer ik wat goedkoper in te kopen.
Kijken of dat lukt.
Groeten,
Jelle de Bruijn16 juni 2011 om 20:39 #link naar dit berichtHallo Chel,
Alle posities correleren vrijwel 100%. Als Griekenland onderuit gaat worden de meeste posities uitgestopt. Had het niet beter geweest 1 of 2 posities te hebben? Wat is je moneymanagement strategie?
Sinds 2 weken meedoen sta ik nu op 400 euro verlies, vandaag alleen de sojabonen in de winst.
Bvd. -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.