skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    robertb
    Bijdrager

    Goedemorgen,

    ik ga deze thread volgen en ben benieuwd naar de resultaten, zeker in deze markt.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Orlandojak, ik zou gewoon rustig afwachten en de order op 2,1 laten staan indien je deze zou willen volgen. Je moet zeker niet achter de koersen aanlopen en meer willen betalen dan nodig is.

    #link naar dit bericht
    Vincent
    Vincent
    Bijdrager

    chel schreef:
    Goedemorgen,

    Vandaag weer eens een kort berichtje. Er komen geen nieuwe orders bij en we laten ook geen lopende orders vervallen.

    Voor de portefeuille verwijs ik naar de aankooptabel die is opgenomen in dit bericht. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/11#post-5394

    Beste Chel, jouw verwijzing naar het overzicht zou helemaal compleet zijn als daar ook de ‘mogelijke trades’ met hun instapniveau’s instaat zoals de AEX-order en de zilver-order. Hierdoor krijgt de bestaande en nieuwe leden meteen het gehele overzicht actueel.

    Suc6 en met groet, Vincent

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    Jef schreef:
    Orlandojak, ik zou gewoon rustig afwachten en de order op 2,1 laten staan indien je deze zou willen volgen. Je moet zeker niet achter de koersen aanlopen en meer willen betalen dan nodig is.

    dag Jef dat is net wat ik doe ik wacht gewoon af ,en treed mee,

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Peroni521
    Bijdrager

    In de bestaande portefeuille zitten 2 posities, zowel de Eur/JPY als de Eur/CHF die op verlies staan. Wat zijn de verwachtingen daarvan? Is het zinvol om nu tegen die lagere koers in te stappen?
    En voor de andere posities: wie weet er een maximum instapkoers?

    Ander vraagje: wat betreft turbo’s ben ik een complete leek. Is er vwb turbo’s een einddatum en als ik bv. 100 turbo’s wil aanschaffen, geef ik dan net als bij opties op dat ik er 1 wil, of gewoon 100.

    #link naar dit bericht
    Mar Tielbek
    Mar Tielbek
    Bijdrager

    Peroni521 schreef:
    In de bestaande portefeuille zitten 2 posities, zowel de Eur/JPY als de Eur/CHF die op verlies staan. Wat zijn de verwachtingen daarvan? Is het zinvol om nu tegen die lagere koers in te stappen?
    En voor de andere posities: wie weet er een maximum instapkoers?

    Ander vraagje: wat betreft turbo’s ben ik een complete leek. Is er vwb turbo’s een einddatum en als ik bv. 100 turbo’s wil aanschaffen, geef ik dan net als bij opties op dat ik er 1 wil, of gewoon 100.

    Ik ben bang dat Chel hier een vergissinkje maakt m.b.t. de CHF t.o.v. de Euro. Ik heb er allang spijt van dat ik nog geen CHF´s in mijn bezit heb op een paar na dan.
    Die CHF wordt alleen maar sterker vrees ik.

    Dus wat mij betreft niet Short gaan op de CHF

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Peroni521 schreef:

    Ander vraagje: wat betreft turbo’s ben ik een complete leek. Is er vwb turbo’s een einddatum en als ik bv. 100 turbo’s wil aanschaffen, geef ik dan net als bij opties op dat ik er 1 wil, of gewoon 100.

    Hier video’s met zeer goede uitleg over Turbo’s (met dank aan Noach voor de links):

    #link naar dit bericht
    Avatar
    edevrie1
    Bijdrager

    Beste Chel, ik had de vraag waarom je het order Maïs Future Turbo Short
    (NL0009700418) geschrapt hebt uit je aankooplijst?
    Indien je het toch gekocht had, wat was dan je verkoopslimiet geweest?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @edevrie1

    Zoals je terug kunt lezen had ik maïs willen kopen op € 12,30. Dat was jouw vraag ook niet. Ik zou verkopen op € 16,00.

    Deze order heb ik geschrapt omdat de koers de neiging had om hoger te stijgen dan ik op mijn systeem mij ingaf. Dat is geen probleem, want dan stel je de aankoopkoers bij en het ‘probleem’ is opgelost.

    Het probleem is dat ik het koersverloop daarna niet goed kon inschatten. Daarom heb ik de aankoop geschrapt.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jos
    Bijdrager

    Ik ga je vanaf vandaag ook volgen Chel!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jos
    Bijdrager

    Kan ik ook jouw adviezen krijgen via e-mail. Ik zou dit ergens moeten kunnen aanvinken in mijn profiel, maar weet niet waar

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Wederom een kort bericht. Er zijn geen orders uitgevoerd en we leggen geen nieuwe orders in.

    Momenteel hebben wij aankooporders lopen op Zilver en de Bund future zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/8#post-5256.

    Daarnaast hebben wij een aankooporder ingelegd op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/15#post-5442.

    Voor de portefeuille verwijs ik naar de aankooptabel die is opgenomen in dit bericht. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/11#post-5394

    #link naar dit bericht
    Avatar
    johbrem
    Bijdrager

    Graag ontvang de E-mails met adviezen

    #link naar dit bericht
    pdf
    pdf
    Bijdrager

    Geachte Chel,

    Bij mijn weten is de stroploss nu 318 ipv 317.

    MvG

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @pdf

    Klopt, de stoploss is vandaag naar de 318 gegaan. Bedankt voor de opmerking.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Ik ga er ook voor om de signalen eens real time te volgen want alleen op papier lveret ook geen eurocentje op.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste forumleden en volgers,

    Naar aanleiding van de grote belangstelling en de daarmee gepaard gaande emails hebben wij besloten een tool te maken zodat u ervoor kunt kiezen om alleen updates van Chel te ontvangen.

    Het vergt echter een investering. Om het mogelijk te maken vragen wij u om ons financieel te ondersteunen.

    Dat kan via Paypal, zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/over-de-site/steun-deze-site/.

    Ook kunt u per bank een donatie doen: stuur ons dan een mail op info at dekritischebelegger.nl

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wjdf
    Bijdrager

    Beste chel,

    Jullie hebben gelijk dat je een kleine vergoeding vraagt. Ik volg je al enige tijd , en ik vind dat iedereen die dankzij jullie GRATIS tips een kleine donatie mag doen. Er zijn honderden sites die honderden euro’s vragen voor waardeloze tips. Jullie doen dit gratis en ik hoop dat jullie dit kunnen blijven doen.
    Zouden jullie misschien het systeem waar jullie mee werken prijsgeven? Zo kan iedereen het misschien voor zichzelf doen en spaart het jullie wat tijd en werk uit.
    MVG.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager
20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN