skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Maandag zullen de koersen -evenals afgelopen vrijdag- behoorlijke uitslagen laten zien, maar uiteindelijk verwacht ik een min of meer gelijke slotstand van 337,65.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Lang gedaan om de grafieken van @jans te bestuderen. Ik verwacht een stand voor de AEX van 339,84 op de borden.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De systemen die Luc en Satilmis gebruiken genereren bijna dezelfde eindstanden, mijn marktgevoel zit daar twee punten onder. We zullen zien.

    De lijst tot nu toe:
    Chel 337,65
    Luc lcdnlf 339,74
    Satilmis 339,84

    Bezoekers van deze kroeg kunnen tot 11.00 uur meedoen. Gewoon even de eindstand van de AEX doorgeven en wie weet ben je om iets over 17.30 uur KB Guru van de dag.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik mag de eerste titel van deze week dragen. Nu maar zien of mijn marktgevoel de rest van de week ook goed functioneert.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Chel for President!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Wedden dat Chel een betere president wordt dan Obama en Bush samen?

    Ik ga morgen andermaal voor de stijging: 338,91

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Oeps, ben je even weg en dan ben je plotsklaps president. Gaat snel in deze kroeg.

    Eerst maar eens bewijzen dat ik een waardige drager van de titel KB Guru van de dag ben. Als ik er morgen (weer) punten naast zit dan heeft het meer weg van geluk, maar zonder geluk vaart niemand wel.

    Mijn visie voor morgen is een geringe stijging. Ik verwacht dat de AEX morgen op 338,02 eindigt.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    heb mijn dobbelsteen gegooit en hij zegt dalen tot 334

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Als ik zie wat de DJ gedaan heeft vanavond zou het wel eens kunnen dat Woord zijnen dobbelsteen de slimste is. Ik blijf wel koppig mijn systeem volgen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Voor simpele zielen als ik, is de Murrey Math grafiek mooi. Ik ga voor 335,94.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We hebben twee deelnemers die uitgaan van een daling en twee die een stijging verwachten. De lijst tot nu toe:
    Woord 334,00
    Satilmis 335,94
    Chel 338,02
    Luc lcdnlf 338,91

    Bezoekers kunnen nog meedoen. Tot 11.00 uur ding je mee naar de titel.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    voor de tweede achtereenvolgende keer doet mijn glazen bol het prima. Daardoor pak ik ook de dinsdagtitel.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    ik dacht 2 keer vandaag dat ik de titel binnen gehaald had ben effe weg
    en het gaat weer de andere kant op maar mijn dobbelsteen houdt het op daling
    dus voor morgen houden we het weer op 334

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, proficiat, ik had niet gedacht aan het begin en in de loop van de handelsdag dat jij de titel ging binnen halen. Ik gokte op Woord. Woord, volgende keer aan je computer blijven plakken … of helpt dat niet?

    Ook voor morgen hetzelfde, saai wordend verhaal. Ik bespaar jullie de details. Ik ga voor morgen voor 339,96

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga morgen weer eens voor een kleine daling (mijn glazen bol kent kennelijk alleen kleine koersbewegingen), of in de termen van Woord te blijven ik gooi ‘zuinig’ met de dobbelsteen.

    Door die zuinige worp verwacht ik dat de AEX morgen op 337,33 sluit.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Even @jans gelezen. Ik ga wederom uit van AEX 339,84. Daarmee zit ik zeer dicht bij prognose van Luc.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We hebben twee deelnemers die uitgaan van een daling en twee die een stijging verwachten, waarbij de deelnemers die een stijging verwachten vrijwel dezelfde koersdoelen voorzien. De lijst tot nu toe:
    Woord 334,00
    Chel 337,33
    Satilmis 339,84
    Luc lcdnlf 339,96

    Bezoekers kunnen nog meedoen. Tot 11.00 uur ding je mee naar de titel.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wie heeft Wall Street 2 al gezien en wat vonden jullie ervan?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Hoewel minder zuiver levert mijn glazen bol voor de derde achtereenvolgende keer goed werk. Daardoor pak ik ook de woensdagtitel.

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN