skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @woord zat er ook dichtbij, maar chel is voorlopig the king! 5/8 MM-lijn en qua tijd zitten we op een belangrijke datum (8/8). Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/opvallende-grafiek/page/18#post-2036

    Ik verwacht een opmars naar 340,00

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga voor een daling. Hoewel ik denk dat hij dicht in de buurt kan komen ga ik niet op de slotkoers van Woord ‘zitten’. Zijn dobbelsteen begint immers steeds beter te werken.

    Ik kies voor een daling naar 333,05.

    De lijst tot nu toe:
    Chel 333,05
    Luc lcdnlf 337,75
    Satilmis 340,00

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Beste bezoekers van deze kroeg. Jullie kunnen gewoon meedoen hoor!

    De deelnemers hebben voldoende ruimte overgelaten om mee te kunnen doen. Tussen de 333,05 en 340,00 kunnen nog wel een paar gokjes worden geplaatst. Bovendien kan de AEX ook buiten deze range eindigen.

    U kunt uw beurskennis spuien tot 11.00 uur.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    slot standen blijft een gok mijn systeem blijft bij een daling
    dus vandaag hou ik het wat hoger aan amerika werkt niet echt mee
    336,00

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Het lijkt er op dat Luc vandaag met de eer gaat strijken.

    Hoewel ik het niet zeker weet verwacht ik dat Satilmis en ik vandaag geen kans meer maken op de titel.

    Woord kan er ook nog met de prijs vandoor gaan. We zullen het zien!

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    mijn systeem geeft al dagen daling aan tot 334 en verder, maar de emotie zei
    om wat hoger te gaan zitten

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, nooit het vel van de beer verkopen voor die geschoten is. Jij hebt het record terug scherper gezet. Morgen nog een keertje goed gokken en je hebt een virtuele fles champagne verdient, begeleid met drie virtuele kussen van onze cafémadam.

    Woord, emoties negeren is het moeilijkste dat er bestaat voor een mens. Menig belegger weet dat.

    Mijn gokje voor morgen is andermaal positief. We zien het langzaam negatiever worden. Zo is de koers nu onder de MA20 geraakt, maar wat belangrijker is dat de bollingerband nauwer wordt. Een bandbreedte van 4% van de AEX koers. Ik meen te weten dat een bandbreedte van 2% een signaal is dat er een heftige beweging op komst kan zijn.

    Voorlopig blijf ik bullisch en ga ik voor 336,30 als slotstand voor morgen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Heeft er iemand de optieprijzen van de AEX-opties van 29/09 gedownload. Ik zou het tof vinden als die iemand die info wilt delen. Ik heb ze jammer genoeg vergeten te downloaden.

    Als je zou weten waar ik er alsnog aan zou kunnen geraken, zou ik dat ook tof vinden.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik heb hem weer, wel met dank aan Woord die zijn vertrouwde eindstand losliet.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @luc misschien dat er iemand is met een account op deze website. Volgens mij kun je die gratis aanmaken, maar daar heb je nu niets aan.

    Ik heb geen account en download geen optiekoersen, maar er vast wel een bezoeker die dat wel doet.

    Ik ga morgen voor mijn vijfde titel op rij [hoogmoed komt voor de val] en kies nog een keer voor de 333,05

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Even mijn gokje inzetten: 337,00

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We hebben éénmaal een daling en tweemaal een stijging, maar alle bezoekers van deze beleggerskroeg kunnen tot 11.00 uur meedoen.

    De lijst tot nu toe:
    Chel 333,05
    Luc lcdnlf 336,30
    Satilmis 337,00

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    vandaag even geen gok want mijn systeem blijf voor de beurs negatief
    maar de euro blijft stijgen en die bepaalt de koers dus vandaag maar effe
    afwachten welke kant het opgaat.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik moet eerlijk bekennen dat het veel weg heeft van geluk, maar dat neemt niet weg dat ook de laatste titel van deze week binnen is.

    Even een weekend van genieten en maandag weer met beide benen op de grond staan.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, jij hebt je verzekerd van de bewondering van al je kroeggenoten, of ze nu drinken of niet. Ook de kroegmadam valt voor jou klasse.

    De bollingerband is nog iets smaller geworden. Ze is nu nog 3,7% van de waarde van de AEX. Zou er “iets” op til zijn? En in welke richting?

    De domino-score is nu -4 en de beleggersinfoscore staat nu op 61%. De koers zit duidelijk onder de MA20.

    Op weekbasis is de situatie geheel tegengesteld. De domino-score staat prachtig op 8 en de beleggersinfo-score op 74%. De eerste steun ligt rond 329 op dagbasis en op 331 op weekbasis.

    Het is voortdurend moeilijker vol te houden dat de koers gaat stijgen. In elk geval ga ik nu eerder neutraal worden. Ik ga voor maandag voor een koers van 333,78. Dat is dezelfde slotkoers als vandaag. Dat lijkt mij de meest logische gok als je denkt neutraal te moeten zijn.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga maandag voor één puntje up, 334,78.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik zet in voor een slot van 330,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De eerste titel van deze week is overduidelijk voor Satilmis, gefeliciteerd!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Satilmis, proficiat, nu beter doen dan Chel, hé?

    Nu begint mijn systeem ook te “begrijpen” dat het sentiment is omgeslagen voor het ogenblik. Op dagbasis is er een 50%/50% score.

    Ik ga dus terug voor een neutrale gok: 330,40.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN