skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Beetje later dan gebruikelijk. Vandaag hebben we weer een overtuigende winnaar en dat is Luc. Gefeliciteerd Luc!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Morgen maar eens iets omlaag; 338,05

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik verwacht een verdere stijging naar 341,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We voorzien voor de dinsdag twee keer een stijging en één keer een daling. Dit is het lijstje deelnemers voor 21/9:
    Chel 338,05
    Satilmis 341,00
    Luc lcdnlf 341,55

    De andere bezoekers van deze kroeg hoeven niet alleen te drinken. Zij mogen ook meedoen. Het kost niets en levert -bij een goede voorspelling- meteen een titel op.

    Meedoen kan tot 11:00 uur.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    De reden dat ik elke dag gok en geregeld mijn motivatie voor die gok vermeld, is juist omdat dit een kroeg-omgeving is.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Niet heel erg zuiver voorspelt, maar wel de beste vandaag. Ik ben een dagje KB Guru van de dag.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Proficiat Chel,

    Ik ga morgen terug voor de stijging. Ik gok er op dat de AEX zal eindigen op 340,51

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Dank je wel Luc!

    Ik ga nog een keer voor een daling. Morgen eindigt de AEX op 337,21

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik ga voor AEX 343,32

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We voorzien voor de woensdag twee keer een stijging en één keer een daling. Dit is het lijstje deelnemers voor 22/9:
    Chel 337,21
    Luc lcdnlf 340,51
    Satilmis 343,32

    Andere bezoekers mogen/kunnen meedoen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Hoewel we nog een paar tikken moeten wachten ben ik wederom de KB Guru van de dag. Ik zit er wel behoorlijk naast hoor!

    Kortom, ruimte voldoende voor nieuwe deelnemers om er met de dagprijs vandoor te gaan. Je hoeft alleen maar de slotkoers van de AEX te voorspellen. Dus morgen allemaal gewoon meedoen!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Mijn systeem blijft koppig positief. Ik blijf koppig positief, hoewel ik het gevoel heb dat deze daling een vervolg zal krijgen.

    Het was de MA20 die tegen de weerstand van de 1e leading line van de wolk botste. Ook de trendmatrix 50% geeft voor morgen een waarde aan die zeer dicht ligt bij de waarde van de 1e leading line, namelijk 332,74. Ook in de buurt van die waarde vindt de lagging line steun bij de MA20. Dat is bijgevolg een sterke steunzone.

    Mijn gokje voor morgen is onveranderd positief, misschien tegen beter weten in, maar het beste is om de grafiek te volgen, zonder verdere vragen te stellen, zo leerde ik tot mijn eigen scha en schande. Ik ga morgen voor 335,96.

    Chel, andermaal mijn felicitaties. Op zijn minst had jij de juiste richting.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Chel, gefeliciteerd, je wordt nog eens een echte guru. AEX op weg naar 325. Ik voorzie een verdere daling naar 330.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Dank voor de felicitaties.

    Ik verwacht morgen ook een verdere daling naar 332,22.

    Dus we hebben twee voorspellingen gericht op een daling en één op een stijging. Dit is de lijst:
    Satilmis 330
    Chel 332,22
    Luc lcdnlf 335,96

    Weer ruimte genoeg om deel te nemen mensen!
    Dat kan tot morgenochtend 11.00 uur. Aan het einde van de dag weten we wie de titel een dag lang mag dragen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Volgens mij hebben we met een record te maken. Ik pak de titel voor de derde dag op rij. Geluk of beschik ik over heuse gurukwaliteiten?

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, je hebt alleszins kroeg-goeroe-kwaliteiten. Proficiat.

    De koers eindigt op een zucht van mijn 50% trendmatrix aan de onderkant van spectrum. Ik had geopteerd voor de bovenkant van het spectrum. Hoewel mijn systeem steeds minder enthousiast wordt over stijgen, blijft het toch nog overwegend positief. Daarom kies ik voor morgen andermaal voor stijgen. Ik gok op een eindstand van 334,46

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga morgen voor een minidaling en wel tot 331,78

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik zet opnieuw in voor daling AEX naar 330,00

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Wederom een record. Luc is ruim voor het sluiten van de beurs al zeker van de titel, KB Guru van de dag. Gefeliciteerd Luc!

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN