skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Ook Satilmis behaalde zijn succes door toepassing van een systeem. Proficiat Satilmis.

    Mijn gokje is nog altijd stijgend, hoewel ik heel goed in dachte ben wat Vgoossens en Beurstoppers schreven. Ik zoek niet achter de reden van de stijging. Voornaamste is dat “mijn” systeem stijgen aan geeft. Ik ga voor 339,09 voor morgen woensdag.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Net het zeer interessante stukje van @jans gelezen. Voelde me even terug op de collegebanken. De normale verdeling zegt mij meer dat bewegingen tendensen zijn dan een absolute realisatie. Zo is een gemiddelde inherent het resultante van twee krachten. Dit geldt voor mij inziens natuurlijk ook voor koersbewegingen. De notie dat alles symmetrisch verloopt maakt die beweging per definitie zinloos.

    Luc bedankt, ik hanteer geen systeem maar baseer mijn gok op een systeem. Het is dan ook leuk om dagelijks op te schrijven en te kijken of het systeem zou werken. Zoals je uit de grafiek van @jans kunt zien lijkt het erop dat we een candle op de daggrafiek gezet hebben. Op de 30 minutengrafiek is er sprake van een zijwaartse beweging. Ik ga derhalve nog uit van verdere stap terug en net zoals gisteren naar 335,94.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik heb de indruk dat mijn voorspellingen prima als contra-indicator kunnen dienen. Dat is ook een systeem.

    Ik ga voor een stijging en wel tot 339,85.

    Het lijstje voor 15/9 tot nu toe:
    Satilmis 335,94
    Luc lcdnlf 339,09
    Chel 339,85

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ja, ja weer een erg zuivere voorspelling van Satilmis. Een puike prestatie. Gefeliciteerd Satilmis!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Satilmis, Proficiat. Zeer goede gok.

    Mijn systeem blijft op 80% stijgen staan. Daarom gok ik er op dat de AEX morgen op 337,48 zal eindigen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik verwacht dat de AEX morgen een minidaling ondergaat. Ik ga voor 335,24

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik verwacht een verdere daling van de AEX naar 332,03. September is opgedeeld in 4/8 tot en met 8/8 Murrey Math qua tijd. Frapant is dus dat eind september een belangrijke draai verwacht kan worden. Als wij nu op 6/8 zitten qua tijd valt in de grafiek op dat de prijs op 5/8 zit en dat daarbij de cirkel gesneden wordt door de dalende trendkanaal.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Het lijstje deelnemers voor 16/9 tot nu toe:
    Satilmis 332,03
    Chel 335,24
    Luc lcdnlf 337,48

    Er mogen meer mensen meedoen, dan maken we het erepodium gewoon wat groter. De vraag is wat is de eindstand van de AEX van vandaag?
    Inzenden kan tot 11.00 uur.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Niet erg zuiver, maar mijn gok was wel de beste. Ik mag een dag de titel KB Guru van de dag dragen. Voelt wel lekker!

    We kunnen weer inzetten voor morgen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, draag je titel met opgegeven hoofd. Proficiat.

    Op dagbasis heb ik 78% stijgingskans, op weekbasis 72%. Uiteraard moet eerst de koers dalen, alvorens mijn systeem van “gedacht” wil veranderen. Ik blijf trouw aan mijn systeem en gok er op dat de AEX morgen zal eindigen op 336.29

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga ook voor een stijging. Morgen eindigen we op een mooi rond getal en dat is 337,00

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Proficiat chel. Je bent geen contra-indicator meer -:) Op korte termijn is de trend omlaag gericht. Ik verwacht een daling naar 332,03.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We voorzien voor de vrijdag twee keer een stijging en één keer een daling. Dit is het lijstje deelnemers voor 17/9:
    Satilmis 332,03
    Luc lcdnlf 336,29
    Chel 337,00

    Mogelijk zijn er meer bezoekers van deze beleggerskroeg die het veel beter weten dan de genoemde guru’s in spe. U kunt tot 11.00 uur meedoen!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Luc is de laatste Guru van deze week. Gefeliciteerd Luc!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Toen ik in de loop van de dag het koersverloop van de AEX volgde, had ik nooit gedacht nog met de titel te gaan lopen.

    Alle indicatoren staan op kopen.
    Daggrafiek:
    koers boven wolk
    lagging line boven wolk

    MA20 stijgend
    koers boven MA20
    koers heeft nog 16% stijgingspotentieel tot bovenste Bollinger band lijn

    dominoscore staat op 4 en is dalend
    Beleggersinfoscore staat op 76% stijgingskans

    Kraus-trading staat op stijgen

    Weekgrafiek
    ongeveer hetzelfde verhaal

    De Bollinger bands op weekbasis is nu al een tijdje aan het versmallen op weekbasis. Dat is dikwijls een teken dat er een uitbraak in deze of gene richting kan komen.

    Nu mijn gokje voor maandag. Verbaast het je dat ik voor stijgen ga? Mijn gokje is dat de AEX maandag op 340,45 zal eindigen.

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Gefeliciteerd Luc.
    Ik heb je net een persoonlijke mail gestuurd,
    Groet Cash

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik neem aan dat de AEX maandag stijgt tot 336,72.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Net de uitgebreide post van @jans gelezen. Ik volg de grafiek en voorzie een lichte daling naar 333,75.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De deelnemers op maandag 20 september zijn:
    Satilmis 333,75
    Chel 336,72
    Luc lcdnlf 340,45

    Andere bezoekers van de beleggerskroeg kunnen meedoen. Tot 11:00 uur kunt u uw voorspelling inzenden.

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN