skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader maart 2013

Dit onderwerp bevat 158 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 159)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ja, dat is wel mogelijk.

    Daarvoor moet u zich apart aanmelden:

    http://www.beleggenchat.nl/forum/register.php.

    Klik vervolgens op de blauwe chat knop.

    Rudy60 schreef:
    Hoe kan ik op de dagelijkse chat geraken, of is dit niet mogelijk met het proefabonnement?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Formeel zijn we uitgestopt op 356,77 maar ik weet niet of jullie gesloten hebben. Zo niet, dan houden we deze positie aan.

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 355,05. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,30 Eerste KD: 353 stoploss: 356,50

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    hallo Sat,
    volg je maar vergeet in te loggen op dit forum.
    via email ook prima te volgen, want je postings komen ook binnen.
    ga zo door orders zijn duidelijk.
    Alleen vanmorgen nog twijfel over s/l. Volgende keer ook aangeven of de buitenbeurs koersen ook meetellen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    bente, bedankt voor je reactie. In principe gelden de orders vanaf 8:00 uur tot 18:30 uur. Dat zijn de handelstijden van de speeders.

    De huidige shortpositie op de AEX houden we aan. De stoploss is 366,50.

    bente schreef:
    hallo Sat,
    volg je maar vergeet in te loggen op dit forum.
    via email ook prima te volgen, want je postings komen ook binnen.
    ga zo door orders zijn duidelijk.
    Alleen vanmorgen nog twijfel over s/l. Volgende keer ook aangeven of de buitenbeurs koersen ook meetellen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Excuses stop is 356,50.

    Satilmis schreef:
    bente, bedankt voor je reactie. In principe gelden de orders vanaf 8:00 uur tot 18:30 uur. Dat zijn de handelstijden van de speeders.

    De huidige shortpositie op de AEX houden we aan. De stoploss is 366,50.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik heb even een handleiding geschreven hoe je speeders kunt kopen bij Alex.

    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/beginners/speeders-kopen-bij-alex

    Bij Binck lijkt me dat duidelijk. Ik zou graag uw medewerking willen om ook dergelijke handleidingen te schrijven voor Lynx of als op een ander platform werkt. Op die manier kunt u in deze grimmige wereld elkaar helpen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 353,27
    prijs speeder: 1,46

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 355,05. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,30 Eerste KD: 353 stoploss: 356,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Beleggers,

    Als u uw wachtwoord vergeten bent, dan kunt u een nieuwe aanvragen: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/bb-login.php

    Als dat niet lukt, stuur ons dan een mailtje.

    De eerste helft van de maand zit er alweer op. Deze week hebben we wederom een winst geboekt en staan deze maand nu ruim 200 euro netto op winst.

    De resultaten kunt u hier bekijken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Het doet mij deugd dat er ook volgers zijn die een reactie hebben achtergelaten:

    gpekaar schreef:
    Hoi Sat

    Ik ben deze week bijna niet in staat om je te volgen, wel lees ik avonds even de trades na en denk dat je best leuk bezig bent, in ieder geval geen grote verliezen en dat zie ik elders wel eens anders dus ga gewoon zo door, ik hoop volgende week wat meer tijd voor de beurs te hebben en kijken we verder.

    groet Gerard

    Rudy60 schreef:
    Ik volg wel alle trades, heb spijtig genoeg niet meegedaan met uw longs
    , had nog 1500 shorts,U spijtig genoeg niet gevolgd, resultaat vandaag stop loss,dus in het vervolg ga ik elke trade van u volgen vind wel dat je goed bezig bent zeker door op tijd uit te stappen dan heb je minder verlies als het tegen slaagt, alleen daarstraks met die shorts verkocht en terug gekocht, normaal als de AEX sluit ,de speeders na zo een daling (er waren al twee shorts stop loss vandaag)weet ik uit ervaring,dat ze dan terug stijgen.

    Ik zou graag van u ook willen horen wat u ervan vindt en wat uw opmerkingen en suggesties zijn. Daarmee kan ik de service nog beter op u afstemmen.

    Chat

    Het is mogelijk dat u ook meedoet aan de chat met andere beleggers. Er heerst een ontspannen sfeer en het is leerzaam.

    Daarvoor moet u zich apart aanmelden (omdat het op een andere server staat):

    http://www.beleggenchat.nl/forum/register.php.

    Klik vervolgens op de blauwe chat knop.

    Posities
    Op dit moment hebben we geen posities meer openstaan.

    Andere werkwijze

    Er zijn verschillende soorten traders. Beleggers die intraday op de beurs actief zijn, de zogenaamde daghandelaren. Die sluiten meestal binnen de dag hun posities.

    Je hebt ook swingtraders, de beleggers die een positie meerdere dagen aanhouden en/of inspelen op grotere tijdsframes.

    Wat voor belegger bent u? Handelt u de hele dag of heeft u daar de tijd niet voor. Volgens mij heeft de grootste groep leden een baan overdag en wil eigenlijk niet de hele dag handelen.

    Ik wil daarom het volgende voorstellen:

    Is het een idee om de komende periode te gaan swingtraden? Dat betekent dat we posities niet meer gedurende de dag innemen maar na sluiting van de beurs. We verkopen dan ook na sluiting van de beurs. U kunt dan een e-mail verwachten tussen 17:35 en 18:15 uur.

    Het voordeel is dat we minder gaan handelen wat de transactiekosten beperkt. Daarnaast hoeven we niet de hele tijd met de beurs bezig te zijn wat ook ontspannend is.

    Een nadeel is wel dat de stoploss hoger gesteld moet worden omdat we met hogere tijdsframes gaan werken. Dat kan opgevangen worden door met een gering aantal stukken te traden. Nu we op winst staan is het ook goed om minder risico te nemen.

    Het feit dat armen steeds armer worden en rijken steeds rijker heeft de maken dat hoe meer geld je verliest des te hogere risico’s je neemt. Arme mensen nemen minder risico terwijl rijke mensen hun beleggingen meer spreiden.

    Ik hoor graag jullie mening of het een goed voorstel is en wat voor handelaar u bent.

    Groeten,
    Satilmis

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wteekman
    Bijdrager

    Goedenavond Satilmis,

    Ik maak sinds kort gebruik van het proefabonnement.
    Ik constateer dat je ontzettend actief bent de gehele dag met het in en uitstappen op de AEX. als ik kijk naar de posities vanaf 1 januari dan zijn er best heel veel trade’s aangegaan en ja als je daarnaast je werk hebt dan is dat best druk. Ik denk dat het rendement wat tot nu toe gemaakt is gemakkelijk met swingtraden verbeterd kan worden. Mijn jarenlange ervaring is dat intraday handel het meest lastige onderdeel is in de beurshandel.
    Er wordt zeker door de gemiddelde particulier veel verlies gemaakt.
    Positietrading met behulp van RSI en eventueel een MA kan mijnsinziens minder stress en meer winst opleveren.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    ronald
    Bijdrager

    De swingtrading (EOD) over meerdere dagen en de grotere golven is een goed idee voor de beleggers die overdag weinig of geen tijd hebben.
    Een goed voorstel/idee!
    Het moneymanagement wordt dit jaar goed toegepast.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Rudy60
    Bijdrager

    Oke is een goed idee, maar je weet ook dat je met de beurs heel de dag kunt traden,kort instappen en uitstappen daarom stel ik voor probeer zoveel mogelijk te traden en doe dit voor de abonnees die heel de dag wel kunnen volgen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 353,30. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,47 Eerste KD: 347 stoploss: 356,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het gaat beter dan verwacht. We trekken de stop aan tot 353,70. Het eerste koersdoel verhogen we naar 384,50. Boven een niveau van 353,70 is het niet verstandig om shortposities te hebben aangezien het koersgat dan gevuld is. Daarom trekken we de stoploss aan.

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 353,30. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,47 Eerste KD: 347 stoploss: 356,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Koersdoel moet zijn 348,50. 🙂

    Satilmis schreef:
    Het gaat beter dan verwacht. We trekken de stop aan tot 353,70. Het eerste koersdoel verhogen we naar 384,50. Boven een niveau van 353,70 is het niet verstandig om shortposities te hebben aangezien het koersgat dan gevuld is. Daarom trekken we de stoploss aan.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 351,70
    prijs speeder: 1,61

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 353,30. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,47 Eerste KD: 347 stoploss: 356,50

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Kleine winst maar toch leuk, beter dan verlies, toch?

    Satilmis schreef:
    We sluiten de short op de AEX op 351,70
    prijs speeder: 1,61

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Kleine winst maar toch leuk, beter dan verlies, toch?

    Compliment. En er lijkt alweer een 2e AEX short moment in aantocht. Hoewel, je weet het nu niet want als die Cyprus haircut voor kleine spaarders ineens lager wordt, is er uiteraard EUforie ….

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Bedankt! Gaat wel goed zo, laatste 4 trades leverden meer dan 6 AEX punten op. Totale winst nu 269 euro (transactiekosten meegerekend).

    We wachten geduldig af. Ik ben van plan om meer op slotkoersen te handelen. De belangrijkste punten op een dag zijn de opening en de veiling. Binnen de dag wordt veelal een gap gedicht van de opening.

    Fred schreef:
    Compliment. En er lijkt alweer een 2e AEX short moment in aantocht. Hoewel, je weet het nu niet want als die Cyprus haircut voor kleine spaarders ineens lager wordt, is er uiteraard EUforie ….

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 351,33. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.2188=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,76 Eerste KD: 356 stoploss: 346.5

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 159)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN