skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader maart 2013

Dit onderwerp bevat 158 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

19 berichten aan het bekijken - 141 tot 159 (van in totaal 159)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 347,80 (stoploss geraakt)
    prijs speeder: 0,39

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 348,57. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,48 Eerste KD: 351,5 stoploss: 346.5

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 347,60. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,38 Eerste KD: 350 stoploss: 346.5

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 346,50
    prijs speeder: 0,25

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 347,60. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,38 Eerste KD: 350 stoploss: 346.5

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 346,32. 1000 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,24 Eerste KD: 348 stoploss: 346

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 346,16
    prijs speeder: 0,21

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 346,32. 1000 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,24 Eerste KD: 348 stoploss: 346

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 344,91 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,09 Eerste KD: 347 stoploss: geen

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 344,91 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,09 Eerste KD: 347 stoploss: geen

    Was deze instap van te voren ingelegd? Anders niet haalbaar! Zie ook geen uitvoer rond dit tijdstip.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 346,72
    prijs speeder: 0,28

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 344,91 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,09 Eerste KD: 347 stoploss: geen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 347,07 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,32 Eerste KD: 347 stoploss: 349,3

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Excuses: stoploss is 346,3 en koersdoel is 349,3

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 347,07 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,32 Eerste KD: 347 stoploss: 349,3

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 348,88
    prijs speeder: 0,49

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 347,07 500 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.3778=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,32 Eerste KD: 347 stoploss: 349,3

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Beleggers,

    Wij hebben onze laatste trade gedaan en gaan glad de paasdagen in. Op weekbasis hebben we wederom een kleine winst geboekt. Zie de trades in maart: http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2012/03/CT-trades-2013-tot-en-met-28-maart-2013.jpg

    Deze maand hebben we ruim 300 euro netto verdiend. Het rendement dit jaar is 9,81% (€ 981).

    Te snel

    Ik begrijp dat het voor sommige volgers te snel is gegaan. Voor een deel lag het ook aan de ontwikkeling van de beurs die meer zijwaarts was.

    Voor april hopen we meer aan swingtrading te gaan doen dus zo min mogelijk tijdens de dag handelen maar op opening van de beurs.

    Ik bied u daarom nog een kans aan om CritiTrader in april te volgen. U kunt voor slechts 25 euro (inclusief BTW) de signalen in april ontvangen. Als u de signalen per SMS wilt ontvangen kost het 35 euro.

    U kunt natuurlijk ook een kwartaalabonnement nemen. Voor een drie-maandsabonnement betaalt u niet € 179 maar slechts € 89! (SMS € 99)

    Stuur ons een e-mail voor 1 april naar info@dekritischebelegger.nl en geef aan:

    -uw gebruikersnaam op het forum (als u dat weet)
    -voor welk abonnement u kiest (maand,kwartaal)
    -of u de signalen per SMS wilt ontvangen.
    -Vermeld daarnaast uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Wij zullen u vervolgens een bevestiging sturen.

    WorkShop

    Een ander idee dat ik u kan aanbieden is een workshop over “Succesvol Traden” Ik zal een paar grondgedachten uitleggen over hoe u het beste kan handelen. Het is in principe voor iedereen geschikt, zowel voor beginners als voor gevorderden.

    De opzet is een vraag en antwoordspel. Dus u kunt een vraag stellen en daarop kan ik antwoorden. Ik stel eveneens vragen aan u zodat het een interactieve avond wordt.

    Bijvoorbeeld:

    Bram Moszkowicz: Eva, hou je nog van mij?
    Eva Jinek: Nee Bram, ik heb nu een slangenman gevonden.
    Bram Moszkowicz: Dat is abject en infaam!

    Er kunnen maximaal 15 deelnemers meedoen aan deze workshop.

    Details

    Plaats: Dichtbij Enkhuizen
    Duur: 20:00 uur-22:00 uur.
    Prijs: 25 euro (exclusief consumptie, u moet daar zelf voor betalen)
    Datum: in april, precieze datum nog niet bekend.

    Als u interesse heeft kunt u zich aanmelden via: info@dekritischebelegger.nl

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hierbij wil ik u allen danken voor het volgen van deze draadje.

    Wilt u de signalen blijven ontvangen en niets missen? Verleng dan uw abonnement. Een proefabonnement per e-mail kost slechts 25 euro.

    Voor meer info en om u aan te melden: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hebben vandaag 2 punten op de AEX gepakt door short te gaan. Netto winst is € 80 🙂 Leden hebben dus bijna hun kwartaalabo al terugverdiend.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Met CT gaat het aardig. Het rendement is gestegen naar 11,4% oftewel 1.144 netto. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    Ervaringen

    Leden zijn te spreken over onze abo-service, zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/tevreden-met-abonnement en http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Actie

    Als u nu een proefabonnement neemt, bent u tot 1 augustus lid voor maar 25 euro (SMS: 35 euro). Om u aan te melden, kunt u het formulier invullen aan de onderzijde van deze pagina: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Vanochtend hebben we de short op de #AEX gesloten met een winst van 6,6 punten. In 2 dagen hebben wij daarmee 12,4 punten op de AEX gepakt.

    Het rendement is gestegen naar 13% (1.300 euro netto). Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    Actie

    Als u nu een proefabonnement neemt, bent u tot 1 augustus lid voor maar 25 euro (SMS: 35 euro). Om u aan te melden, kunt u het formulier invullen aan de onderzijde van deze pagina: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Met CritiTrader, onze service voor traders, hebben we ruim 5,5 punten gepakt op de #AEX door long te gaan. Ons koersdoel was (nagenoeg) bereikt.

    Speeder:
    open: 0,57
    Sluiten: 1,13
    Winst: 56 cent
    Netto winst op deze actie is: 128 euro oftewel een rendement van 90%.

    We hebben ons maandoel nu ruim gehaald. Zie :http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2012/03/CT-Resultaten-bijgewerkt-tot-en-met-26-juni-2013.jpg

    Voor het hele jaar staan we op een nettowinst van 14,5%,

    Actie

    Als u nu een proefabonnement neemt, bent u tot 1 augustus lid voor slechts 25 euro (SMS: 35 euro). Om u aan te melden, kunt u het formulier invullen aan de onderzijde van deze pagina:http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan meer rust in de tent brengen: Dat betekent dat we meer aan swingtrading gaan doen.

    Wij zullen een aankondiging maken tegen welke koers gekocht of verkocht kan worden.

    Bijvoorbeeld:

    We gaan morgen bij de opening om 08:00 uur op de eerste koers short.

    Wij kopen 100 stuks Speeder Short 8584.5181=xxxx. Koersdoel is xxxx. Stop is xxxx.

    De sluiting volgt eveneens nabeurs en zal gemeld worden na 22:00 uur.

    Wat is de gedachte erachter?

    Ik begrijp het volkomen, ik zie alleen het nut niet van om direct bij opening te kopen of verkopen.
    Zit daar een gedachte achter? Verder stel dat de koers een leuke winst maakt in de loop van de dag, waarom dan vast houden tot de volgende ochtend.

    De gedachte erachter is dat we niet meer handelen op koersen gedurende de dag maar de dagframes gaan gebruiken. Koersen binnen de dag zijn volatieler terwijl dagkoersen een beter beeld geven. Slotkoersen en openingskoersen zijn dominanter dan intraday koersen. Er zijn een aantal voordelen hiervan:

    1. We gaan minder transacties doen omdat we op dagbasis gaan handelen dus minder transactiekosten
    2. We kunnen aankondiging gaan maken wat we gaan doen dus het verschil tussen de instap en uw instap (als u meedoet) is gering. U kunt van te voren beslissen of u meedoet of niet. Dat geldt
    3. U hoeft niet de hele dag naar de koersen te kijken en daarom is het ook geschikt voor beleggers die weinig tijd hebben

    Mocht u toch op intrday willen handelen, dan kan dat nog steeds, en mogelijk kunt u zoals nu beter inkopen. Hetzelfde geldt voor de uitstap.

    Welke openingskoersen?

    Hoi Sat, het zinnetje * we sluiten weer op de openingskoers * begrijp ik niet.
    Wanneer welke openingskoers????, als de xxx op het koersdoel van xxxx staat.”

    Het gaat erom dat we de positie sluiten op de openingkoers. Dus als ik na 22:!5 uur een berichtje gestuurd heb zal dat in de volgende vorm zijn:

    “We sluiten de short positie op xxx op de openingskoers”. Dat is de eerste koers van xxx om 8:00 uur van de volgende dag.

    Als het koersdoel bereikt is het ook mogelijk de positie te sluiten. Ik zal in dan geval een mail.

    Dat geldt ook voor uitzonderlijke marktsituatie waarbij de beurs enorm stijgt of zakt. Maar doorgaans geldt dat we niet meer op intraday gaan handelen.

    Geen SMS meer nodig

    Omdat we gaan handelen op end-of-day basis is er strikt gezien geen SMS meer nodig.

    We hebben al enkele trades achter de rug en het is per saldo positief. Voor zilver zitten we bijvoorbeeld long.

    Als u nu een proefabonnement neemt, bent u tot 1 oktober lid voor slechts 25 euro (SMS: 35 euro). Om u aan te melden, kunt u het formulier invullen aan de onderzijde van deze pagina:http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

19 berichten aan het bekijken - 141 tot 159 (van in totaal 159)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN