skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader maart 2013

Dit onderwerp bevat 158 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 159)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Wij sluiten de long op de AEX op 351,47
    prijs speeder: 0,76

    Wilde net al stellen dat deze trade bloedlink was door dat Cyprus besluit straks. AEX future duikt ook al omlaag. Denk een diep rode opening morgen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Sorry voor deze trade, het ging aanvankelijk zeer goed maar ik vertrouwde het niet. Op de beurs blijf je alleen solvabel als je resoluut bent.

    Toch denk ik aan een opleving de komende dagen maar nu even zijlijn. We hadden ook een leuke trade vandaag en dat wil ik niet verspillen.

    Ik handel niet op basis van nieuws, dat is de snelste vorm om je geld te verliezen. Zie: http://www.beursklets.nl/2012/07/08/handelen-op-nieuws/

    Fred schreef:
    Wilde net al stellen dat deze trade bloedlink was door dat Cyprus besluit straks. AEX future duikt ook al omlaag. Denk een diep rode opening morgen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 353,87. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,40 Eerste KD: 351,56 stoploss: 355,4

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 353,67
    prijs speeder: 1,41

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 353,87. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,40 Eerste KD: 351,56 stoploss: 355,4

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Opnieuw short op AEX op 353,00. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,49 Eerste KD: 351,56 stoploss: 353,3

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 352,56
    prijs speeder: 1,52

    Satilmis schreef:
    Opnieuw short op AEX op 353,00. 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,49 Eerste KD: 351,56 stoploss: 353,3

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 351,77. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,80 Eerste KD: 356 stoploss: 348,6

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Waarom deze CBK Best Speeder en heb je niet gekozen voor de CBK Limited Speeder Jun’13 344 DE000CZ2FFA0 op prijs 0,59 ?

    Lagere prijs, hogere hefboom EN geen tijdseffect tot 19 juni.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Fred, dat kan ook, ik gebruik meestal dezelfde speeder. Als het signaal komt, kan ik sneller reageren. Daarnaast geef ik de voorkeur aan een best speeder boven limited speeder.

    Fred schreef:
    Waarom deze CBK Best Speeder en heb je niet gekozen voor de CBK Limited Speeder Jun’13 344 DE000CZ2FFA0 op prijs 0,59 ?

    Lagere prijs, hogere hefboom EN geen tijdseffect tot 19 juni.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Sat, dat was de kern van mijn vraag: waarom geef jij de voorkeur aan de BEST tov de LIMITED variant? Nadeel van de BEST is immers dat die elke dag een iets andere financieringswaarde heeft die tegen je in loopt.

    Ik zie overigens dat gemiddeld de BEST varianten een hoger volume hebben dan de LIMITED dus er moet een logische reden zijn.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Fred, de best variant heeft geen tijdswaarde. Een andere financieringswaarde komt vanwege dividendbetalingen van AEX fondsen. Kom anders maar even op de chat: http://www.beleggenchat.nl/forum/

    Deze trade gaat overigens redelijk, de bedoeling is hier langer in te blijven zitten. Mogelijk trek ik de stoploss straks op.

    Fred schreef:
    Sat, dat was de kern van mijn vraag: waarom geef jij de voorkeur aan de BEST tov de LIMITED variant? Nadeel van de BEST is immers dat die elke dag een iets andere financieringswaarde heeft die tegen je in loopt.

    Ik zie overigens dat gemiddeld de BEST varianten een hoger volume hebben dan de LIMITED dus er moet een logische reden zijn.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 352,11
    prijs speeder: 0,82

    Satilmis schreef:
    Long op AEX op 351,77. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,80 Eerste KD: 356 stoploss: 348,6

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Beleggers,

    We hebben de laatste positie gesloten vanwege de huidige onzekerheid rond Cyprus. Ook zijn de koersen te zwak. Ik verwacht evenwel een stijging voor volgende week maar dat is glazen bollen werk.

    Per saldo hebben we deze week een kleine winst geboekt. Totale winst voor deze maand staat boven de 200 euro (transactiekosten inbegrepen). Van de laatste trades hebben we circa 6 punten op de AEX gepakt.

    U ziet dat wij ook minder gaan traden dan in de eerste helft van de maand. Dit gaan we de komende week doorzetten. We zetten dan een gering bedrag in en nemen een ruimere stop. Alleen moet de markt wel meewerken 🙂

    Abonnement

    Ik hoop dat u zich heeft kunnen vinden in de tradingsopzet van Crititrader. Wat ons onderscheidt is een goed moneymanagement. Daardoor houden we de verliezen beperkt.

    Volgende week loopt uw proefabonnement af. Voor deze gelegenheid hebben wij de prijs van een 3-maand abonnement fors verlaagd.

    Als u nu lid wordt hoeft u niet 179 euro maar slechts 89 te betalen voor een abonnement voor drie maanden. De SMS variant is 10 euro duurder.

    Dat betekent dat u voor minder dan 1 euro per dag CritiTrader kunt volgen.

    Op deze manier is het denk ik voor iedereen betaalbaar.

    Aanmelden

    Stuur ons een e-mail en geef aan:

    -uw gebruikersnaam op het forum (als u dat weet)
    -voor welk abonnement u kiest
    -en of u de signalen per SMS wilt ontvangen.
    -Vermeld daarnaast uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt het email adres gebruiken waar u de e-mails van krijgt. Wij zullen vervolgens een bevestiging sturen.

    Gelieve u op tijd aan te melden, in verband met administratie etc. Dan kunnen we op 1 april van start tot 1 juli.

    Voor vragen en suggesties ben ik altijd bereikbaar,via e-mail of via dit draadje.

    Groeten en een prettig weekeinde,

    Satilmis

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het e-mail adres waarmee u zich kunt aanmelden is:

    info@dekritischebelegger.nl

    Satilmis schreef:
    Abonnement

    Ik hoop dat u zich heeft kunnen vinden in de tradingsopzet van Crititrader. Wat ons onderscheidt is een goed moneymanagement. Daardoor houden we de verliezen beperkt.

    Volgende week loopt uw proefabonnement af. Voor deze gelegenheid hebben wij de prijs van een 3-maand abonnement fors verlaagd.

    Als u nu lid wordt hoeft u niet 179 euro maar slechts 89 te betalen voor een abonnement voor drie maanden. De SMS variant is 10 euro duurder.

    Dat betekent dat u voor minder dan 1 euro per dag CritiTrader kunt volgen.

    Op deze manier is het denk ik voor iedereen betaalbaar.

    Aanmelden

    Stuur ons een e-mail en geef aan:

    -uw gebruikersnaam op het forum (als u dat weet)
    -voor welk abonnement u kiest
    -en of u de signalen per SMS wilt ontvangen.
    -Vermeld daarnaast uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    U kunt het email adres gebruiken waar u de e-mails van krijgt. Wij zullen vervolgens een bevestiging sturen.

    Gelieve u op tijd aan te melden, in verband met administratie etc. Dan kunnen we op 1 april van start tot 1 juli.

    Voor vragen en suggesties ben ik altijd bereikbaar,via e-mail of via dit draadje.

    Groeten en een prettig weekeinde,

    Satilmis

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 354,26. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,35 Eerste KD: 351,56 stoploss: 358

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 351,68.
    prijs speeder: 1,60

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 354,26. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,35 Eerste KD: 351,56 stoploss: 358

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Winst op deze trade komt op € 50,- euro. (netto)
    We pakten hier dus even onze winst van ruim 2,5 AEX punten. De winst op de actie is 15%.

    Totale winst nu ruim boven de 200 euro.
    In de laaste trades hebben we circa 8,5 punten op de AEX gepakt.

    Iedereen kan nu zijn abo betalen 🙂

    Satilmis schreef:
    We sluiten de short op de AEX op 351,68.
    prijs speeder: 1,60

    Satilmis schreef:

    Short op AEX op 354,26. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 367.7206=DE000CZ2EVG7 . Prijs speeder: 1,35 Eerste KD: 351,56 stoploss: 358

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Even een administratieve mededeling:

    Op 29 maart is de beurs gesloten vanwege Goede Vrijdag. Op 1 april vindt eveneens geen handel plaats. Wij zullen daarom op die dagen geen acties uitvoeren.

    De resultaten zijn bijgewerkt en we staan op een winst van 300 euro voor deze maand: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    In maart hebben we maximaal 745 euro ingezet bij een trade. Het was dus voor iedereen te doen. Gegeven onze winst van 300 euro (netto) is dat dus een effectief rendement van ruim 40%!

    Voor degenen die zich nog niet aangemeld hebben raad ik aan om dat zo snel mogelijk te doen (als u dat nog niet gedaan hebt) aangezien de banken op vrijdag en maandag gesloten zijn. Op die manier blijft u de signalen ontvangen en hoeft u niets te missen.

    Wij hebben ter gelegenheid van ons vierjarig bestaan als website de prijzen eenmalig fors verlaagd. Voor een drie-maandsabonnement betaalt u niet € 179 maar slechts € 89!

    Stuur ons een e-mail en geef aan:
    -uw gebruikersnaam op het forum (als u dat weet)
    -of u de signalen per SMS wilt ontvangen.
    -Vermeld daarnaast uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    naar info@dekritischebelegger.nl

    Wij zullen vervolgens u een bevestiging sturen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op AEX op 348,57. 250 stuks AEX CB BEST Speeder Long 344.0994=DE000CZ2F9M6 . Prijs speeder: 0,48 Eerste KD: 351,5 stoploss: 346.5

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 159)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN