skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader

Dit onderwerp bevat 463 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 464)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Pim, in het begin heb ik al aangegeven dat we snel in-en uitstappen. Dus eerst het beginstukje lezen.

    Ik let alleen op de positie, als ik eruit wil ga ik eruit. Als ik een kans zie ga ik long en pak wat geld van tafel en verdwijn met de noorderzon. Hetzelfde geldt voor short, alleen dan verdwijn ik met de zuiderzon.

    De markt is zeer volatiel en ik wil geen onnodig verlies oplopen.

    Pim, hetzelfde geldt voor jou als voor Knarf: je bent niet verplicht mij te volgen.

    pim schreef:
    met al dat heen en weer hoppen tussen short en weer short en weer long is de bank de enige die nog verdiend.

    #link naar dit bericht
    nousch
    nousch
    Bijdrager

    Ik sluit me aan met Ronald , de tips zijn gratis , doe er iets mee of niet , ieder die het beter kan heeft deze tips niet nodig , maar zet niet iemand onnodig onder spanning , daar heeft niemand iets aan

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Even de reactie van nousch onder jullie aandacht brengen.

    Zijn er nog mensen die deze draad volgen? Ik wil niet onnodig mails versturen.

    nousch schreef:
    Ik sluit me aan met Ronald , de tips zijn gratis , doe er iets mee of niet , ieder die het beter kan heeft deze tips niet nodig , maar zet niet iemand onnodig onder spanning , daar heeft niemand iets aan

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ook mijn mening is, doe mee of niet, maar zeur niet , als iemand ook nog gratis zijn nek uitsteekt, en de signalen doorgeeft die hij ziet.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Beste Saltimis,

    Ik probeer je wel te volgen 😉

    Groet en Respect

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Beste Saltimis,

    Dit is geen kritiek of weet ik veel. Maar de sterkste trend is meestal in de ochtend van 8.00 tot ongeveer 12.00 wanneer je op dagbasis wilt handelen.

    GRS

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    @eurotokkie: er zijn 2 momenten waar je kan traden en dat is tussen 09:00-11:00 en tussen 14:00-17:00

    Ik hou niet van automatismen zoals “eindejaarsrally”. Ik zat dit weekend met iemand te praten en hij zweerde dat er een eindejaarsrally kwam omdat dat 98% van de gevallen zo is.

    Ik kon het niet uit zijn hoofd praten, dus heb ik het maar opgegeven 😉

    eurotokkie schreef:
    Beste Saltimis,

    Dit is geen kritiek of weet ik veel. Maar de sterkste trend is meestal in de ochtend van 8.00 tot ongeveer 12.00 wanneer je op dagbasis wilt handelen.

    GRS

    #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    Ik volg ook nog. En ben het er volmondig mee eens dat ik dat op eigen verantwoordelijkheid doe. Satilmis, bedankt voor de signalen, hoop van harte dat je hier mee doorgaat.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    rbakkenes
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Even de reactie van nousch onder jullie aandacht brengen.

    Zijn er nog mensen die deze draad volgen? Ik wil niet onnodig mails versturen.

    Beste Saltimis,

    de draad wordt zekere gevolgd, met zeer veel interesse. Ik probeer wat te leren en Keep up the good work

    groet,

    Robert

    #link naar dit bericht
    Avatar
    TimS
    Bijdrager

    Beste Satilmis,
    Gewoon doorgaan. Een ieder moet zelf beslissen of ze met je meegaan of niet.
    Wat betreft de eindejaarsrally heb ik even naar de dalende cyclusjaren gekeken 2000, 2001, 2002, 2007 en 2008.
    In drie gevallen een stijging in december vanaf 14, 19 of 21 dec.
    In 2 gevallen een daling tot 27 of 31 dec.
    Kortom alles is mogelijk.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Beste ….

    (@eurotokkie: er zijn 2 momenten waar je kan traden en dat is tussen 09:00-11:00 en tussen 14:00-17:00)

    Ik zie ook een aankoop rond 12.00 vandaag 😉 . Of er een eindejaarsrally komt is toch niet belangrijk. In iedergeval succes met je trades

    GRS

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Tokkie, ik heet Satilmis, dus je kan me zo aanspreken.

    Ik trade wanneer ik wil en trek me niets aan van tijden. Als ik een kans zie, dan stap ik in.

    eurotokkie schreef:
    Beste ….

    (@eurotokkie: er zijn 2 momenten waar je kan traden en dat is tussen 09:00-11:00 en tussen 14:00-17:00)

    Ik zie ook een aankoop rond 12.00 vandaag 😉 . Of er een eindejaarsrally komt is toch niet belangrijk. In iedergeval succes met je trades

    GRS

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Even de reactie van nousch onder jullie aandacht brengen.

    Zijn er nog mensen die deze draad volgen? Ik wil niet onnodig mails versturen.

    😆 ik volg nog steeds het draadje, ik reageer weinig maar doe volop mee

    mvg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Beste Saltimis2 of 1,

    Je hebt helemaal gelijk. Nou kijk eens aan, je hebt nog supporters ook. Nogmaals succes met je trades.

    GRS

    …….

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Ik gebruik Satilmis2 om te reageren op opmerkingen. Op die manier hoeven niet alle volgers een mail te krijgen.

    eurotokkie schreef:
    Beste Saltimis2 of 1,

    Je hebt helemaal gelijk. Nou kijk eens aan, je hebt nog supporters ook. Nogmaals succes met je trades.

    GRS

    …….

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Ik ben sceptisch over de kansen op een eindejaarsrally. De handel gaat langzamerhand plat. Grote jongens sluiten de boeken. Daarnaast is het technisch gezien niet positief.

    We zijn nog steeds bezig met een escalatie van de short, steeds lagere toppen vormend.

    Ik ben meer een no-nonsense trader. Ik handel op basis van grafieken en sentiment.

    TimS schreef:
    Beste Satilmis,
    Gewoon doorgaan. Een ieder moet zelf beslissen of ze met je meegaan of niet.
    Wat betreft de eindejaarsrally heb ik even naar de dalende cyclusjaren gekeken 2000, 2001, 2002, 2007 en 2008.
    In drie gevallen een stijging in december vanaf 14, 19 of 21 dec.
    In 2 gevallen een daling tot 27 of 31 dec.
    Kortom alles is mogelijk.

    #link naar dit bericht
    Satilmis2
    Satilmis2
    Bijdrager

    Je kunt gerust vragen stellen. Ik sta open voor (opbouwende) kritiek en reacties. Nabeurs kan ik ze beantwoorden.

    rbakkenes schreef:
    Beste Saltimis,

    de draad wordt zekere gevolgd, met zeer veel interesse. Ik probeer wat te leren en Keep up the good work

    groet,

    Robert

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Ik volg dagelijks het draadje,uit je tips kies ik diegene waarbij ik een goed gevoel heb,en laat de andere voor wat ze zijn,met het resultaat moet je leren leven,dit is wat men noemt eigen verantwoordelijkheid.
    Niemand is verplicht en de tips worden je zomaar toegestuurd, en zij die niets willen verliezen volg het allemaal eens zes maanden op papier dan weet je wel waar de klepel hangt of….neem je instap als stoploss met wat geluk lukt het of je vliegt er stante pede uit.
    Met wat studie en inzicht in deze materie zal de neiging naar negatieve kritiek al vlug afnemen.. en ja ,dat heb ik in deze draad geleerd.
    Alvast succes met de trades.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de AEX op 295,06. Wij kopen speeder 1000 stuks short 310: AEX CT Lim Speeder Short 310 16-03-2012= DE000CG28U38

    prijs speeder: 1,57

    koersdoel 294. stoploss: 296

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 464)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN