skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,641 tot 1,660 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De stop van de speeder is 9106. Dus de speeder wordt automatisch opgedoekt bij een koers lager dan 9106.

    Het ging immers om “100 stukken DAX® Binck turbo long 9106.819”

    P.S. mensen, niet agressief reageren aub, ik heet geen Jut.

    harry2 schreef:
    Ik doe (een beetje verlaat) ook mee, 1 CFD DAX op 9505.
    Heb verkoop bij 9600 gezet. Ook een stop gezet bij 9400 – maar ik vermoed dat de stoploss van de speeder veel lager ligt. Satilmis kun je dat even toelichten?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Dank je wel Satilmis, ik vermoedde al dat het daar in de buurt zou liggen of een beetje hoger, maar wilde het zeker weten (ik heb bijna geen ervaring met speeders!). Zelf durf ik niet zo een groot verlies te riskeren.

    Ik heb trouwens (gelukkig!) recentelijk geen agressieve reacties gezien op je berichten – dit is een prettig forum! 🙂

    Satilmis schreef:
    De stop van de speeder is 9106. Dus de speeder wordt automatisch opgedoekt bij een koers lager dan 9106.

    Het ging immers om “100 stukken DAX® Binck turbo long 9106.819”

    P.S. mensen, niet agressief reageren aub, ik heet geen Jut.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Harry, bedankt. Ik doe mijn best om het zo makkelijk mogelijk te maken. Ik kan en ken echter niet alles. Bijvoorbeeld over Lynx weet ik weinig.

    Ik probeer alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Daarnaast is het belangrijk dat het duidelijk is. Door middel van de onderliggende waarde te melden, denk ik dat het transparant en eerlijk is.

    Ook geef ik mijn resultaten inclusief alle kosten weer.

    harry2 schreef:
    Dank je wel Satilmis, ik vermoedde al dat het daar in de buurt zou liggen of een beetje hoger, maar wilde het zeker weten (ik heb bijna geen ervaring met speeders!). Zelf durf ik niet zo een groot verlies te riskeren.

    Ik heb trouwens (gelukkig!) recentelijk geen agressieve reacties gezien op je berichten – dit is een prettig forum! 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    analyse
    Bijdrager

    Ik hoop van harte Satilmis, dat IG door gaat en er uniformiteit is.

    Want je moet mijn i.z. geen turbo Binck nemen als klanten niet allemaal bij Binck zitten en bv andersom.

    Neem dan hefboomproducten die zowel bij Abn/Ing/Citi of Commerzbank verkrijgbaar zijn. Deze zijn universeel en bieden alle brokers volgens mij ook aan.

    Al het andere schept verwarring, irritatie, vragen en nog eens vragen!

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Hallo Satilmis en de rest 🙂

    ik hoop dat ik niet agressief over kwam dat is zeker niet de intentie in ieder geval. Zoals Analyse aangeeft zijn bijv de ABN en ING via alle brokers te verkrijgen dus mocht er nog gebruik gemaakt worden hiervan zijn dat inderdaad de meest makkelijke waarbij ABN een lagere spread heeft dan de ING.
    Zelf kom ik er op basis van een onderliggende waarde/stop loss ook wel uit om er een mooi hefboomproduct bij te vinden. Mochten er mensen met vragen zijn gooi het gewoon in de groep op een goede manier en er is zeker wel iemand die antwoord denk ik.
    Zelf maak ik gebruik van Binck en Lynx dus kan daar maar mogelijk ook nog wel wat mee helpen.

    En een hele prettige avond.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Sat,

    Er schijnt een groot nadeel aan de broker IG te kleven. Van gebruikers heb ik begrepen dat handelen na sluiting van de beurzen mogelijk blijft. Echter wel met enorme spreads tussen bied- en laatprijzen. Indien de positie ’s nachts of in het weekend aangehouden wordt, en dat zal bij jou natuurlijk vaak gebeuren, wordt men vaak ’s ochtends onaangenaam verrast door het feit dat de positie, door door IG zelf gemaakte bied- en laatkoersen, uitgestopt is en er en verlies is.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    Leuke trade Satil, conditie bij DAX 9.600 bereikt. ➡
    100 stuks €6,21 erin, 100 stuks €6,93 eruit, kosten waren €15,- dus €56,50 netto winst.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De positie is gesloten. Het koersdoel van 9600 is bereikt. Prijs speeder: 6,93. Derhalve 75 DAX-punten winst.

    In 3 trades nu totaal 500 punten winst gehaald.

    Satilmis schreef:
    De DAX long positie is ingenomen op 9525,15. Prijs speeder: 6,21

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Edo, dat is zo, maar ten opzichte van speeders etc heb je het voordeel dat je nog steeds kan sluiten. Je wordt niet geconfronteerd met een grote gap in de morgen.

    Edo schreef:
    Sat,

    Er schijnt een groot nadeel aan de broker IG te kleven. Van gebruikers heb ik begrepen dat handelen na sluiting van de beurzen mogelijk blijft. Echter wel met enorme spreads tussen bied- en laatprijzen. Indien de positie ’s nachts of in het weekend aangehouden wordt, en dat zal bij jou natuurlijk vaak gebeuren, wordt men vaak ’s ochtends onaangenaam verrast door het feit dat de positie, door door IG zelf gemaakte bied- en laatkoersen, uitgestopt is en er en verlies is.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Martijn, bedankt voor je reactie en je bereidheid om te helpen. Dat waardeer ik.

    Mochten er mensen met vragen zijn gooi het gewoon in de groep op een goede manier en er is zeker wel iemand die antwoord denk ik.
    Zelf maak ik gebruik van Binck en Lynx dus kan daar maar mogelijk ook nog wel wat mee helpen.

    MartijnW schreef:
    Hallo Satilmis en de rest 🙂

    ik hoop dat ik niet agressief over kwam dat is zeker niet de intentie in ieder geval. Zoals Analyse aangeeft zijn bijv de ABN en ING via alle brokers te verkrijgen dus mocht er nog gebruik gemaakt worden hiervan zijn dat inderdaad de meest makkelijke waarbij ABN een lagere spread heeft dan de ING.
    Zelf kom ik er op basis van een onderliggende waarde/stop loss ook wel uit om er een mooi hefboomproduct bij te vinden. Mochten er mensen met vragen zijn gooi het gewoon in de groep op een goede manier en er is zeker wel iemand die antwoord denk ik.
    Zelf maak ik gebruik van Binck en Lynx dus kan daar maar mogelijk ook nog wel wat mee helpen.

    En een hele prettige avond.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Dat was een prettige transactie. Dankzij mijn wat lagere instap heb ik met m’n ene CFD automatisch 9600-9505= 95 € winst gekregen (=netto). 🙂

    Satilmis schreef:
    De positie is gesloten. Het koersdoel van 9600 is bereikt. Prijs speeder: 6,93. Derhalve 75 DAX-punten winst.

    In 3 trades nu totaal 500 punten winst gehaald.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Sat,

    Het is dus wel van belang dat de stoploss gedurende sluitingstijden een stuk lager of hoger ligt dan de laatste koersen. Das dan dus het enige risico

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Langzaam, maar steeds sneller gaat de DAX weer richting de 10000….

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    De deal met IG is rond. Het is fantastisch geworden.

    We kunnen het leuker voor u maken: Open nu een rekening bij IG, stort minimaal €4.000 en krijg 3 maanden de CritiTrader CFD portefeuille t.w.v. € 179 gratis. Dat betekent in feite dat uw abonnementsgeld voor CritiTrader de komende negen maanden al terugverdiend hebt.

    Meld u aan met deze link voor CritiTrader. (http://www.ig.com/nl/open-een-rekening)

    Wellicht is het handig tegen hen te zeggen dat u gebruik wilt maken van de speciale actie voor CritiTrader.

    Zie ook: http://forum.dekritischebelegger.nl/aandelen/beurzen/aex/crititrader-stapt-op-de-cfds-van-ig/

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Bedankt voor dit aanbod maar ik zal hier zelf geen gebruik van gaan maken.
    Uiteraard zie ik het volgende trade signaal tegemoet.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De link om een rekening te openen bij IG is http://ad.doubleclick.net/ddm/clk/284338954;111363380;h.

    Excuses voor het ongemak.

    Satilmis schreef:
    Beste leden,

    De deal met IG is rond. Het is fantastisch geworden.

    We kunnen het leuker voor u maken: Open nu een rekening bij IG, stort minimaal €4.000 en krijg 3 maanden de CritiTrader CFD portefeuille t.w.v. € 179 gratis. Dat betekent in feite dat uw abonnementsgeld voor CritiTrader de komende negen maanden al terugverdiend hebt.

    Meld u aan met deze link voor CritiTrader. (http://www.ig.com/nl/open-een-rekening)

    Wellicht is het handig tegen hen te zeggen dat u gebruik wilt maken van de speciale actie voor CritiTrader.

    Zie ook: http://forum.dekritischebelegger.nl/aandelen/beurzen/aex/crititrader-stapt-op-de-cfds-van-ig/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Je hebt gelijk, die Binck turbo was niet handig. Het is niet overal te verkrijgen.

    Zit hier al iemand bij IG te handelen met CFD’s?

    Ik heb een paar handige links:

    Overzicht indices: http://www.ig.com/nl/cv-indices

    Instructievideo’s :
    http://www.ig.com/nl/opleiding?QPID=702033351&QPPID=1

    analyse schreef:
    Ik hoop van harte Satilmis, dat IG door gaat en er uniformiteit is.

    Want je moet mijn i.z. geen turbo Binck nemen als klanten niet allemaal bij Binck zitten en bv andersom.

    Neem dan hefboomproducten die zowel bij Abn/Ing/Citi of Commerzbank verkrijgbaar zijn. Deze zijn universeel en bieden alle brokers volgens mij ook aan.

    Al het andere schept verwarring, irritatie, vragen en nog eens vragen!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    GS
    Bijdrager

    Hallo Satilmis

    Zojuist een rekening geopend bij IG – special actie Criti Trader genoemd

    We gaan het zien!

    Groeten
    Wim

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wim, bedankt voor de informatie. Ik heb van IG te horen gekregen dat het ook geldt voor hun bestaande klanten met minimaal 4.000 euro op de rekening.

    Als u de denkt aanspraak te maken op de actie, kunt een email sturen naar info.nl@ig.com of naar ons.

    Wellicht is het handig tegen hen te zeggen dat u gebruik wilt maken van de speciale actie voor CritiTrader.

    GS schreef:
    Hallo Satilmis

    Zojuist een rekening geopend bij IG – special actie Criti Trader genoemd

    We gaan het zien!

    Groeten
    Wim

20 berichten aan het bekijken - 1,641 tot 1,660 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN