skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,640 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik kan jullie melden dat we dichtbij een akkoord zitten met IG Markets. Dus we kunnen binnenkort overstappen naar CFD’s. Als het akkoord gesloten wordt, horen jullie meer van mij.

    In concreto betekent dat we kunnen profiteren van ruimere handelstijden en een heel mooi platform.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Vanochtend was een mooi instapmoment – maar dat heb ik gemist… 😐

    ForcefielD schreef:
    Goede zet Satilmis! ➡

    Instap 100 stuks op €4,96 en 100 stuks op €4,76, 200 stuks verkocht op €6,52 inclusief kosten Binck Basic van totaal 30 euro is netto winst van €302,-

    Als het advies blijft staan nog eens kijken voor een nieuw instap moment!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het koersdoel van 9600 werd op een haar na bereikt. Wij gaan de winst beschermen: We trekken de stoploss op naar 9550.

    Het koersdoel laten we ongemoeid op 9600.

    Satilmis schreef:
    We trekken de stoploss op naar 9218. Het koersdoel van 9600 laten we ongewijzigd.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het koersdoel voor de DAX long positie is zojuist bereikt. We nemen winst. Prijs speeder: 7,63.

    Een winst van maar liefst 271 punten!

    Satilmis schreef:
    De DAX long positie is ingenomen op 9328,71. Prijs speeder: € 4,96.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We gaan long op de DAX. We kopen bij de opening om 09:00 uur (dus niet om 08:00 uur en niet de FDAX, maar de DAX).

    100 stukken DAX® Binck turbo long 9106.819
    ISIN-code: BCK103017328

    Het koersdoel is 9.600 en de stoploss is de stoploss van de speeder.

    Deze keer gaan dus een Binck Turbo proberen. De handelstijden van dit hefboomproduct loopt tot 22:00 uur.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    100 stuks uitgevoerd tegen €6,21 ➡

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Ik maak zelf gebruik van Lynx maar zie hierin niet de BCK103017328 voorkomen als mogelijk structured product. Wel die van ABN / RBS, ING etc.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Jammer dat de beurs al flink hoger opende waardoor het doel al bijna gehaald wordt…..

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    ForcefielD schreef:
    100 stuks uitgevoerd tegen €6,21 ➡

    Hallo ForcefielD, van welke broker maakt u gebruik? dit omdat ik de Binck aandelen niet kan vinden in mijn Lynx account.
    Alvast bedankt

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De DAX long positie is ingenomen op 9525,15. Prijs speeder: 6,21

    Satilmis schreef:
    We gaan long op de DAX. We kopen bij de opening om 09:00 uur (dus niet om 08:00 uur en niet de FDAX, maar de DAX).

    100 stukken DAX® Binck turbo long 9106.819
    ISIN-code: BCK103017328

    Het koersdoel is 9.600 en de stoploss is de stoploss van de speeder.

    Deze keer gaan dus een Binck Turbo proberen. De handelstijden van dit hefboomproduct loopt tot 22:00 uur.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    MartijnW schreef:
    Hallo ForcefielD, van welke broker maakt u gebruik? dit omdat ik de Binck aandelen niet kan vinden in mijn Lynx account.
    Alvast bedankt

    Ik gebruik BinckBank, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het werkt met BinckTurbo’s en een andere broker.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    analyse
    Bijdrager

    Ik maak ook gebruik van LYNX en kan ook met deze trade niets!!

    Graag zou ik wel weten van te voren, als ik een abonnement afsluit waar ik moet zijn om te kunnen handelen.

    Persoonlijk vind ik dit 3x maal niks!!!!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste analyse,

    Naast het product geef ik ook de onderliggende waarde weer. U kunt dus ook met een ander product handelen bijvoorbeeld Sprinters of CFD’s.

    De onderliggende waarde is bepalend niet het product.

    Ook ben ik in gesprek om met CFD’s te handelen (IG Markets) en voor de klanten een speciale actie te bedingen, zoiets als:

    “Open nu een rekening bij IG en krijg 3mnd gratis CFD portefeuille twv € 179.”

    Ik hoop dat het zo duidelijk is.

    Groeten,
    Satilmis

    analyse schreef:
    Ik maak ook gebruik van LYNX en kan ook met deze trade niets!!

    Graag zou ik wel weten van te voren, als ik een abonnement afsluit waar ik moet zijn om te kunnen handelen.

    Persoonlijk vind ik dit 3x maal niks!!!!

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Beste analyse,

    Naast het product geef ik ook de onderliggende waarde weer. U kunt dus ook met een ander product handelen bijvoorbeeld Sprinters of CFD’s.

    De onderliggende waarde is bepalend niet het product.

    Ook ben ik in gesprek om met CFD’s te handelen (IG Markets) en voor de klanten een speciale actie te bedingen, zoiets als:

    “Open nu een rekening bij IG en krijg 3mnd gratis CFD portefeuille twv € 179.”

    Ik hoop dat het zo duidelijk is.

    Groeten,
    Satilmis

    Hallo Satilmis,

    Uiteraard is dat het alternatief dit heb ik ook gedaan.
    Maar wou hem juist eens volgen wat er geadviseerd werd.

    Maar voor mij is het geen probleem om een ABN sprinter te nemen omdat daar de spread ook laag is.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Martijn, bedankt voor je reactie.

    Naast de instap meld ik ook de uitstap zowel de onderliggende waarde als de prijs van het hefboomproduct.

    Een klant vroeg: “Dan zal ik wel moeten weten, wat ik bij LYNX in moet geven om iets vergelijkbaars te zoeken.”

    Misschien weet jij het antwoord.

    MartijnW schreef:
    Hallo Satilmis,

    Uiteraard is dat het alternatief dit heb ik ook gedaan.
    Maar wou hem juist eens volgen wat er geadviseerd werd.

    Maar voor mij is het geen probleem om een ABN sprinter te nemen omdat daar de spread ook laag is.

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Martijn, bedankt voor je reactie.

    Naast de instap meld ik ook de uitstap zowel de onderliggende waarde als de prijs van het hefboomproduct.

    Een klant vroeg: “Dan zal ik wel moeten weten, wat ik bij LYNX in moet geven om iets vergelijkbaars te zoeken.”

    Misschien weet jij het antwoord.

    De Binck hefboomproducten zijn alleen voor Binck klanten deze kan ik wel via mijn Binck account kopen maar niet via mijn Lynx account.

    Wanneer je bijv. ook via Lynx gebruik wil maken van de hefboomproducten (Turbo’s sprinters etc) kun je kijken bij oa.

    ABN(RBS)
    http://www.abnamromarkets.nl/turbo

    ING
    https://www.ingsprinters.nl/

    Persoonlijk zou ik de ABN adviseren omdat de spread tussen bied en laat kleiner is dan de ING.
    Waarom ik beide gebruik is dat er verschil zit in de onderliggende waarden waardoor je prijs technisch soms beter uit komt.

    Beide zijn te gebruiken bij zowel Binck als Lynx.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Belangrijke melding

    We gaan overstappen naar CFD’s van IG Markets.

    De voordelen van onze CFD’s ten opzichte van bijvoorbeeld Turbo’s, Sprinters, Speeders en Opties zijn er in overvloed.

    -24 uur per dag handelen op Indices en Forex
    – Gegarandeerde Stop – loss, overal en altijd handelen met uw smartphone, – Geen transactiekosten op Indices en Valuta en het stop loss – niveau stelt u met onze CFD’s zélf in.

    Deze mogelijkheden heeft u bij andere bekende hefboomproducten zoals Turbo’s en Sprinters niet en dat is een groot gemis voor u als belegger. Beleggingsproducten evolueren, ook hefboomproducten en onze CFD’s zijn daar het resultaat van.

    Als klap op de vuurpijl krijgt als een rekening opent bij IG en 3mnd gratis CFD portefeuille twv € 179.”

    Dat betekent dat uw abonnementsgeld voor de komende negen maanden al binnen is 🙂

    Een ander voordeel is dat er eenduidigheid is. U hoeft niet meer te zoeken: “ja maar bij LYNX of ja maar Binck staan ze er niet bij”.

    De aanmeldlink krijgt u van ons zo spoedig mogelijk opgestuurd.

    Overigens kunt u nog steeds met andere producten handelen.

    Ik wou alvast de aankondiging doen. Meer informatie volgt. Als u vragen heeft kunt u die gerust stellen.

    Groeten,
    Sat

    #link naar dit bericht
    MartijnW
    MartijnW
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Belangrijke melding

    We gaan overstappen naar CFD’s van IG Markets.

    De voordelen van onze CFD’s ten opzichte van bijvoorbeeld Turbo’s, Sprinters, Speeders en Opties zijn er in overvloed.

    -24 uur per dag handelen op Indices en Forex
    – Gegarandeerde Stop – loss, overal en altijd handelen met uw smartphone, – Geen transactiekosten op Indices en Valuta en het stop loss – niveau stelt u met onze CFD’s zélf in.

    Deze mogelijkheden heeft u bij andere bekende hefboomproducten zoals Turbo’s en Sprinters niet en dat is een groot gemis voor u als belegger. Beleggingsproducten evolueren, ook hefboomproducten en onze CFD’s zijn daar het resultaat van.

    Als klap op de vuurpijl krijgt als een rekening opent bij IG en 3mnd gratis CFD portefeuille twv € 179.”

    Dat betekent dat uw abonnementsgeld voor de komende negen maanden al binnen is 🙂

    Een ander voordeel is dat er eenduidigheid is. U hoeft niet meer te zoeken: “ja maar bij LYNX of ja maar Binck staan ze er niet bij”.

    De aanmeldlink krijgt u van ons zo spoedig mogelijk opgestuurd.

    Overigens kunt u nog steeds met andere producten handelen.

    Ik wou alvast de aankondiging doen. Meer informatie volgt. Als u vragen heeft kunt u die gerust stellen.

    Groeten,
    Sat

    Hallo Sat,

    Wat gaat er dan met de huidige Turbo/Speeders waarvoor ik (en uiteraard ook andere gebeuren? Blijft deze nog wel door gaan of komt dit totaal te vervallen?

    Ik maakt op dit moment al gebruik van twee verschillende brokers en voel eerlijk gezegd weinig om hier nu nog een derde bij op te gaan nemen.
    Het gebruik van Binck turbo’s geeft voor mij persoonlijk geen probleem om dat er genoeg alternatieve Turbo/Speeders beschikbaar zijn welke prima te gebruiken zijn.

    Zoals u zult begrijpen ben ik hier natuurlijk niet gelukkig mee een dag nadat ik mij heb inschreven voor deze service.

    Mvg,
    Martijn

    #link naar dit bericht
    Avatar
    harry2
    Bijdrager

    Ik doe (een beetje verlaat) ook mee, 1 CFD DAX op 9505.
    Heb verkoop bij 9600 gezet. Ook een stop gezet bij 9400 – maar ik vermoed dat de stoploss van de speeder veel lager ligt. Satilmis kun je dat even toelichten?

    Satilmis schreef:
    De DAX long positie is ingenomen op 9525,15. Prijs speeder: 6,21

20 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,640 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN