skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten short Goud op 1634,70

    prijs speeder: 1,88

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op Goud op 1636,47 Wij kopen speeder 500 stuks short: Goud CT BEST Speeder Short = DE000CG29J16 prijs speeder: 1,74.

    Na flinke stijging van het edelmetaal zal volgens onze verwachting een stap terug worden gezet.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Oeps ik heb al heel wat gemist in het prille begin van 2012

    Voor iedereen nog de beste wensen

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Vorig jaar wegens omstandigheden niet veel meer kunnen traden, hier dan ook verder niet op de site aanwezig geweest.

    Hopelijk komt het er dit jaar wel van.

    Alleen is mijn cash niet zo groot als die van de meesten hier. 😥

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    U ook nog de beste wensen. Nou mijn cash is ook niet zo groot. Ik zie dit als een hobby

    Groet

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Kijk dat is leuk om te horen, haha bij mij een uit de hand gelopen hobby hoor.

    Hopelijk komt er dit jaar eens wat leuks uit.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Vraagje, tussen welke tijdstippen wordt er hier meestal gehandeld?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Leuk om te horen voor mij hetzelfde. Welk platform werkt u mee?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Ja, er wordt hier ….. elk moment …… Kan het niet vertellen. Heb nooit geen email nog ontvangen

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    binckbank en plus 500

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jeroen
    Bijdrager

    Goed bezig Satilmis.

    Ga het volgen

    Gr.
    Jeroen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers/bezoekers,

    Allereerst heet ik de nieuwe volgers van harte welkom. Er zijn er weer flink bijgekomen. Ik dank ook iedereen die een reactie geplaatst heeft. Zodoende kan ik de opzet aanpassen. Voor vragen en suggesties sta ik altijd open.

    Vandaag hebben we een kleine trade op goud gedaan en weer wat winst gepakt waardoor we vanavond uit eten konden.

    De winst van deze maand is opgelopen naar 727 euro oftewel een rendement van 7,27%.

    In totaal, hebben we samen met vorig jaar december netto, dus inclusief bankkosten een winst gemaakt van 1.173 euro. De resultaten heb ik in een apart draadje gezet: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader

    Goud

    Wij zijn in het algemeen snel met onze trades. Het kan uren of dag(en) zijn maar geen weken.

    Traden met goud gaat zeer snel, dus dat is niet voor iedereen weggeleged. Pas daarmee dus op. We stappen meestal er snel weer uit.

    Avondhandel

    Er is wat interesse getoond in het traden op de avond. Deze vorm zal dan plaatsvinden in de avonduren tussen 19:00 en 22:00 uur. Ik denk daarbij aan een maandag -en woensdagavond.

    Ik zal daarbij de chat gebruiken zodat ik real time signalen kan doorgeven.

    Wel moet ik erbij zetten dat ik die dienst niet gratis doe, aangezien het overwerk is. 😀

    Ik zal een vergoeding vragen van 15 euro per avond (inclusief BTW), dus 5 euro per uur en dat is het loon van een puber van 15. Ik zal de avondhandel starten als er genoeg belangstelling is.

    Ik zal ook een demonstratieavond organiseren, zodat je kan zien hoe het werkt.

    Als je interesse hebt, kun je ons een mailtje sturen, dan zet ik je op de lijst.

    Hierbij een tussenstand van de resultaten.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

    [attachment=7631,1238]

    #link naar dit bericht
    mammoet2008
    mammoet2008
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    ik wil wel meedoen met de avondhandel (in ieder geval een paar maal). Dus als ik je goed begrijp hoef ik als er bijvoorbeeld 10 deelnemers zijn maar 1,50 per avond te betalen en bij meer deelnemers nog minder, want je wil voor een jeugdloon werken. Dat is tof van je!

    Genoeg gelachen, wat dacht je van no cure, no pay? En dan mag je van mij die vergoeding verdubbelen.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    ga vandaag voor het eerst proberen te volgen

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Niemand in hier

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Beste volgers/bezoekers,

    Allereerst heet ik de nieuwe volgers van harte welkom. Er zijn er weer flink bijgekomen. Ik dank ook iedereen die een reactie geplaatst heeft. Zodoende kan ik de opzet aanpassen. Voor vragen en suggesties sta ik altijd open.

    Vandaag hebben we een kleine trade op goud gedaan en weer wat winst gepakt waardoor we vanavond uit eten konden.

    De winst van deze maand is opgelopen naar 727 euro oftewel een rendement van 7,27%.

    In totaal, hebben we samen met vorig jaar december netto, dus inclusief bankkosten een winst gemaakt van 1.173 euro. De resultaten heb ik in een apart draadje gezet: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader

    Goud

    Wij zijn in het algemeen snel met onze trades. Het kan uren of dag(en) zijn maar geen weken.

    Traden met goud gaat zeer snel, dus dat is niet voor iedereen weggeleged. Pas daarmee dus op. We stappen meestal er snel weer uit.

    Avondhandel

    Er is wat interesse getoond in het traden op de avond. Deze vorm zal dan plaatsvinden in de avonduren tussen 19:00 en 22:00 uur. Ik denk daarbij aan een maandag -en woensdagavond.

    Ik zal daarbij de chat gebruiken zodat ik real time signalen kan doorgeven.

    Wel moet ik erbij zetten dat ik die dienst niet gratis doe, aangezien het overwerk is. 😀

    Ik zal een vergoeding vragen van 15 euro per avond (inclusief BTW), dus 5 euro per uur en dat is het loon van een puber van 15. Ik zal de avondhandel starten als er genoeg belangstelling is.

    Ik zal ook een demonstratieavond organiseren, zodat je kan zien hoe het werkt.

    Als je interesse hebt, kun je ons een mailtje sturen, dan zet ik je op de lijst.

    Hierbij een tussenstand van de resultaten.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

    [attachment=7631,1238]

    kan ik ook volgen met opties

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    mammoet2008, ik ben geen vermogensbeheerder. Ik geef alleen de signalen en jullie mogen zelf er mee doen wat je wilt. De signalen kunnen als een hulpmiddel dienen.

    Er geldt dus 15 euro per persoon niet 1,50.

    Ik vat dit op als een “indecent proposal”

    Genoeg gelachen

    En weet je wat? Voor de grap verwijder ik je van de lijst.

    Succes!

    mammoet2008 schreef:
    Beste Satilmis,

    ik wil wel meedoen met de avondhandel (in ieder geval een paar maal). Dus als ik je goed begrijp hoef ik als er bijvoorbeeld 10 deelnemers zijn maar 1,50 per avond te betalen en bij meer deelnemers nog minder, want je wil voor een jeugdloon werken. Dat is tof van je!

    Genoeg gelachen, wat dacht je van no cure, no pay? En dan mag je van mij die vergoeding verdubbelen.

    #link naar dit bericht
    mammoet2008
    mammoet2008
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Jammer dat je het zo ernstig opvat. Zelf vond ik het wel een humoristische reactie, het was niet mijn bedoeling je op de kast te jagen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Beste Satilmis.

    Alles wat ik had verwacht op de ractie van mammoet,maar dat hij wordt verwijdert steld me wel te leur.
    Ik had niet verwacht dat het lontje zo kort zou zijn satilmis !

    Met vr gr Daxen

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @mammoet2008, oke het is niet mijn gevoel voor humor. Als je nog eens een slaaf nodig hebt, dan kun je me een mailtje sturen 🙂

    Ik zal je weer toevoegen.

    Avondhandel

    Ik heb al wat aanmeldingen binnen. Degenen die geïnteresseerd zijn in avondhandel kunnen dat melden op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-avondtrader.

    Ik zal volgende week maandag een demonstratieavond op de chat houden. Die is geheel gratis.

    @cewepa: Je mag zelf weten waar je in handelt. Handelstijden overdag zijn
    van 9:00 uur tot 17:30 uur. Ik zal niet de hele dag signalen geven. Wij traden om winst te maken en traden niet om te traden. Boven alles telt het resultaat.

    mammoet2008 schreef:
    Beste Satilmis,

    Jammer dat je het zo ernstig opvat. Zelf vond ik het wel een humoristische reactie, het was niet mijn bedoeling je op de kast te jagen.

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN