skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op Goud op 1658,57. Wij kopen speeder 500 stuks short: Goud CT BEST Speeder Short 1697.21 = DE000CG29J16 prijs speeder: 3,15.

    Vingers aan de knoppen houden want het gaat zeer snel!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Correctie voor ISIN code.

    Wij gaan Short op Goud op 1658,57. Wij kopen speeder 500 stuks short: Goud CT BEST Speeder Short 1697.21 = DE000CG29C54 prijs speeder: 3,15.

    Vingers aan de knoppen houden want het gaat zeer snel!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten Short Goud op 1652,97

    prijs speeder: 3,52

    Satilmis schreef:
    Correctie voor ISIN code.

    Wij gaan Short op Goud op 1658,57. Wij kopen speeder 500 stuks short: Goud CT BEST Speeder Short 1697.21 = DE000CG29C54 prijs speeder: 3,15.

    Vingers aan de knoppen houden want het gaat zeer snel!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goed nieuws! Onze winst berekend na transactiekosten is deze maand gestegen tot bijna 900 euro!.

    Er zijn weer flink nieuwe volgers bijgekomen en die heet ik van harte welkom. Zijn jullie tevreden met de gang van zaken. Opbouwende kritiek, suggesties en andere reacties zijn welkom.

    Doordat mammoet2008 ons een bedrag aanbod die bijna gelijk staat aan slavernij moesten we maar traden. We konden onze slag weer slaan in goud. Het was een kort ritje maar met een leuk rendement. Op de chat word ik inmiddels de golden boy genoemd.

    Jullie zien dat wij aanmerkelijk minder traden maar dat het rendement daar niet onder te lijden heeft. Zodoende kunnen meer mensen het volgen.

    Resultaat

    Door de trade in goud is onze nettowinst deze maand gestegen naar 892 euro.

    In totaal, hebben we samen met vorig jaar december netto, dus inclusief bankkosten een winst gemaakt van 1.338 euro. De resultaten heb ik in een apart draadje gezet: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader.

    Avondhandel

    Wij hebben al wat aanmeldingen binnen. Degenen die geïnteresseerd zijn in avondhandel kunnen dat melden op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-avondtrader.

    Ik zal volgende week maandag tussen 19:00 en 22:00 uur een demonstratieavond op de chat houden. Die is geheel gratis.

    Hierbij een tussenstand van de resultaten.

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

    Attachments:
    CritiTrader_tussenstand_12_jan_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    Helaas zit ik nog wonden te likken door kennelijk verkeerde momenten van handelen en een paar andere missers.
    Ik heb op mijn eerdere oproep aan andere volgers weinig gelezen t.a.v. hun ervaringen over de door hen gerealiseerde in- uitstap momenten en of deze een beetje synchroon lopen aan wat is terug te lezen in jouw tabel.
    (ik weet dat sommigen een signaal “even aankijken” alvorens al of niet te volgen, maar ik doel juist op de groep die daadwerkelijk (heeft ge)tracht op dezelfde momenten te handelen

    Vraag: Ik handel via de normale site van Binck. In hoeverre is dit handig om on the spot de positie wisselingen zoals door jou voorgesteld goed en snel te kunnen volgen. (ook mobiel) Zo niet, wat adviseer je dan?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Weco
    Bijdrager

    Ik merk ook dat mijn in en uitstap momenten later liggen en dat is vaak in mijn nadeel. Dat komt natuurlijk door het later ontvangen van de e-mails en het opzoeken van de juiste speeder. Mijn verwachtig is dat het handelen met CFD’s sneller verloopt omdat je die van tevoren als favorieten kunt instellen. De adviezen zullen via de chat ook sneller binnenkomen dan per e-mail.

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    helaas deze actie gemist, ik denk inderdaad dat het met CFD’s makkelijker gaat om snel mee te gaan met de actie

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Weco schreef: Ik merk ook dat mijn in en uitstap momenten later liggen en dat is vaak in mijn nadeel. Dat komt natuurlijk door het later ontvangen van de e-mails en het opzoeken van de juiste speeder. Mijn verwachtig is dat het handelen met CFD’s sneller verloopt omdat je die van tevoren als favorieten kunt instellen. De adviezen zullen via de chat ook sneller binnenkomen dan per e-mail.

    Bij welke brooker handel jij

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Willen jullie aub even reageren op de oproep van Knarf.

    Ik heb op mijn eerdere oproep aan andere volgers weinig gelezen t.a.v. hun ervaringen over de door hen gerealiseerde in- uitstap momenten en of deze een beetje synchroon lopen aan wat is terug te lezen in jouw tabel.

    Ik kan met niet voorstellen met deze winstcijfers dat niemand een positief resultaat heeft gehaald. Welke trades hebben jullie gedaan en welk resultaat.

    @knarf: Binck is een snelle site. Met mobiel heb ik geen ervaring mee.

    Knarf schreef:
    Helaas zit ik nog wonden te likken door kennelijk verkeerde momenten van handelen en een paar andere missers.
    Ik heb op mijn eerdere oproep aan andere volgers weinig gelezen t.a.v. hun ervaringen over de door hen gerealiseerde in- uitstap momenten en of deze een beetje synchroon lopen aan wat is terug te lezen in jouw tabel.
    (ik weet dat sommigen een signaal “even aankijken” alvorens al of niet te volgen, maar ik doel juist op de groep die daadwerkelijk (heeft ge)tracht op dezelfde momenten te handelen

    Vraag: Ik handel via de normale site van Binck. In hoeverre is dit handig om on the spot de positie wisselingen zoals door jou voorgesteld goed en snel te kunnen volgen. (ook mobiel) Zo niet, wat adviseer je dan?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    analyse1
    Bijdrager

    Beste heer Satilmis,

    Ik zit niet de hele dag achter mijn mail, dus kan ik de signalen bij binnenkomst niet direct volgen!

    En omdat instap en uitstap elkaar soms in rap tempo opvolgen is dit voor mij een probleem.

    Hoe doen de andere volgers dit?

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Ik lees de berichten sinds begin dit jaar mee.
    Zelf merk ik dat het bijna niet te doen is om op tijd in te stappen.
    Ik heb nog geen enkele trade kunnen doen, werk, gezin het gaat allemaal door. Zit ook niet de hele dag aan de PC, vandaag toevallig wel, en net op het moment dat er een trade kwam, was ik er weer niet.
    Pffffffffffffff

    @ Satilmis: misschien een idee om een sms dienst op te starten?
    Tegen betaling uiteraard. Is volgens mij ook niet zo heel erg duur.

    Daar meld ik me dan direct voor aan.

    #link naar dit bericht
    jan-euro
    jan-euro
    Bijdrager

    ik snap wel dat sommige mensne niet de hele dag achter een pc zitten
    maar er zijn meer mogenlijkheden bv telefoon met internet verbinding
    en ja als daytrader moet je snel kunnen instappen /uitstappen
    maar eerlijk sat geeft alles optijd door en correct ik heb zelf al zijn signalen gezien en bijna altijd kan j e met hem mee kan soms wel een paar tiende langs zitten om zelf tekunnen instappen maar er zit altijd een vertraging op
    maar dat geld met alle abo diensten ook worden netjes de stoploss gemeld
    ook kan je zelf natuurlijk een tp instellen
    dus als je niet met dit systeem overweg kan moet je zelf afvragen waarom het bij u niet lukt

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Knarf
    IK had hetzelfde probleem al U, en heb dit op de volgende manier opgelost:
    Vooreerst heb ik op het bureaublad een snelkoppeling gemaakt naar Binck bank,zodat je onmiddelijk op de site zit.
    Mijn mail staat altijd open en ik heb er een muziekje “”of geluid” aan toegevoegd die mij verwittigd zodra er een mail binnenkomt.
    Zodra er een signaal van Satilmis binnenkomt kopieèr ik de isin …druk op de snelkoppeling naar Binck (die onmiddelijk opengaat) ,plak de isincode rechtsboven en druk op zoeken, de turbo verschijnt en dan druk ik onmiddelijk op “Kopen”, vul de gegevens in en verzend naar de beurs.
    Dit duurt hoop en al 1 minuut, en daar de beurs niet op ons wacht kan het een paar tientjes schelen, maar dat valt wel mee.
    Bijna onmiddelijk daarop zet ik dan de “verkoop” klaar en ingevuld en laat Binck open staan,zodra ik het verkoop signaal krijg heb ik maar te drukken en weg is ie.
    Voordeel : het kan bijna even vlug. Nadeel: je moet konstant aan je pc hangen. Met mobiel heb ik geen ervaring.
    Hopelijk helpt dit U een beetje verder.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de EUR/USD op xxx. Wij kopen 300 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 3,04

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,27

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Koers ED is 1,2777

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frie
    Bijdrager

    Kan dit ook met cfd’s als het maar een korte rit is? Gebruik gewoonlijk Turbo’s en sprinters voor een langere termijn.

    Terwijl ik u nu toch schrijf vraag ik me al of u op de chat geen geluidje kunt laten horen wanneer u een tip geeft.

    Zo zou ik ook naar de chat komen omdat je dan niet altijd alles moet blijven lezen en je ook wat anders kunt doen.

    Met vriendelijke groetjes.

    Frieda

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op de EUR/USD op xxx

    prijs speeder:

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de EUR/USD op xxx. Wij kopen 300 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 3,04

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,27

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij kopen 300 stuks bij op 1,2702

    prijs speeder: 2,45

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de EUR/USD op xxx. Wij kopen 300 stuks EUR/USD CB Speeder Long 1.2392=DE000CM41FM4.

    Het gaat om een tijdelijk herstel dus vingers aan de knoppen houden!

    prijs speeder: 3,04

    koersdoel 1,2850. stoploss: 1,27

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    FOUTIEF BERICHT!

    Satilmis schreef:
    We sluiten long op de EUR/USD op xxx

    prijs speeder:

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN