skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De speeder stond op 2,15 maar ik heb de winst expres niet gepakt. Anders zou ik te veel winst hebben 🙂 Het werd slechts 1,89.

    Ik wou gewoon even wachten dat het rustiger was.

    De bodem werd bereikt op 1632. Vervolgens zie je de een uptrend starten.

    Angst is de grootste vijand van een trader. Het verblindt je ogen en maakt het onmogelijk om rationeel te denken.

    HebHaas schreef:
    Is me gelukkig nog niet vaak overkomen maar ik werd nerveus. Angsthaas i.p.v. Hebhaas zeg maar… 😉 Ik ben er op 1.90 uitgestapt.

    #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    En zo is het maar net. Ondanks dat we die 2,15 hebben laten schieten (en jah, teveel winst is ook niet goed 😀 ) vind ik het weer een prima trade!

    Satilmis schreef:
    De speeder stond op 2,15 maar ik heb de winst expres niet gepakt. Anders zou ik te veel winst hebben 🙂 Het werd slechts 1,89.

    Ik wou gewoon even wachten dat het rustiger was.

    De bodem werd bereikt op 1632. Vervolgens zie je de een uptrend starten.

    Angst is de grootste vijand van een trader. Het verblindt je ogen en maakt het onmogelijk om rationeel te denken.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hierbij een tussenstand van onze CritiTrader portefeuille. Onze nettowinst is deze maand opgelopen naar 677 euro waarmee ons streven ruimschoots hebben gehaald. We kunnen dus op vakantie gaan, uit eten gaan, biertjes drinken etc.

    In totaal, hebben we samen met vorig jaar december netto, dus inclusief bankkosten een winst gemaakt van 1123 euro.

    Onze trade in de AEX was mooi waarmee we ruim 3 punten op de Amsterdamse beursgraadmeter hebben gepakt. Als kers op de taart hebben we vandaag een klein ritje met Goud gedaan.

    Ons voornemen van rustiger traden vullen we de laatste dagen in. Het is dus steeds meer loeren op kansen.

    @wjdf: als ik er tijd voor heb zal ik een motivatie plaatsen. Het is niet de bedoeling dat ik mijn systeem hier ga opbiechten. Die vragen zal ik dus negeren.

    @Hebhaas, ik heb de facebook en twiter icoontjes geplaatst. Je kunt ze vinden aan het begin van elke draad. Daarnaast kunnen mensen nu ook inloggen via hun Facebook account.

    Nieuwe volgers heet ik van harte welkom.

    Aan alle bezoekers en volgers: hoe bevalt deze manier van traden jullie? Kunnen jullie het volgen? Hebben jullie met een trade meegedaan? Hebben jullie suggesties voor verbeteringen? Ik zie jullie reacties tegemoet.

    Dan nog een laatste vraag: hebben jullie interesse in traden in de avond met CFD’s? Als er voldoende interesse is, wil ik signalen geven in de avond en dat 2 keer per week.

    Hieronder de tussenstand aangekondigd door een niet al te lelijke dame.

    Attachments:
    CritiTrader_tussenstand_10_jan_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    RS
    Bijdrager

    Het is goed te volgen. Ik heb zeker intresse om ook in de avond te handelen met CFD’s.

    #link naar dit bericht
    mammoet2008
    mammoet2008
    Bijdrager

    De instructies zijn duidelijk. Ik zit echter niet de hele dag achter de computer, dus soms ben ik veel te laat, waardoor de trade bij het sluiten wel eens tegenvalt. (stop loss / target meegeven?)
    Ik werk bij voorkeur met CFD’s!
    En natuurlijk bedankt voor de tips, ik kan het niet zo.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    investbox
    Bijdrager

    Ik heb ook intresse om ook in de avond te handelen met CFD’s. Meer kennis over andere instrumenten is nooit verkeerd

    #link naar dit bericht
    Nick_Spain
    Nick_Spain
    Bijdrager

    Inderdaad, de instructies zijn prima. Dank daarvoor. Maar als je niet héél de dag naast je PC zit, is het handig om conditionele orders te plaatsen, dus die short Goud had ik ’n beetje laten schieten.

    Tijdens het hardlopen een mailtje ontvangen is ook niet alles 😉

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Weco
    Bijdrager

    Ik heb enkel trade’s meegedaan van de EUR/USD long en de AEX long en ben enthousiast geworden.
    Mijn interesse gaat uit om in de avond te handelen met CFD’s
    Ad

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Peter01
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    De speeder stond op 2,15 maar ik heb de winst expres niet gepakt. Anders zou ik te veel winst hebben 🙂 Het werd slechts 1,89.

    Ik wou gewoon even wachten dat het rustiger was.

    De bodem werd bereikt op 1632. Vervolgens zie je de een uptrend starten.

    Angst is de grootste vijand van een trader. Het verblindt je ogen en maakt het onmogelijk om rationeel te denken.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    frie
    Bijdrager

    RS schreef:
    Het is goed te volgen. Ik heb zeker intresse om ook in de avond te handelen met CFD’s.

    Ben niet op de chat geweest daar ik het te druk heb gehad. Heb ook de berichten gelezen op mijn mail maar was meestal te laat om te volgen. Moet daar iets op vinden. Wel ben ik zeer zeker geintresseerd in het handelen van CFD’s tijdens de avond. Zou u daar vaste dagen voor gebruiken?

    Met vriendelijke groeten

    Frie

    #link naar dit bericht
    Avatar
    pedroke
    Bijdrager

    Graag ontvang ik de berichten per mail.

    Vr.gr PP

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wjdf
    Bijdrager

    beste satilmis,

    Ik vraag niet achter je systeem. Ik respecteer dat je dat voor jezelf houd. Iedere belegger heeft zijn geheim. Ik wou enkel weten of je een bepaalde motivatie hebt voor een trade en/of je dit zou willen toelichten.

    Bedankt voor de eerste tip van goud. Ik heb kunnen instappen op 1.65 en kunnen verkopen op 2.10.

    Hartelijk bedankt voor deze gouden 🙂 tip. Keep up the good work.
    En bedankt om je trades te willen delen met andere. Of ze nu goed of slecht zijn, het hoort er allemaal bij.

    Nog een vraagje, ik wil op de chat geraken maar het lukt niet. Er wordt gevraagd om in te loggen terwijl ik dat al ben?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    vangrails
    Bijdrager

    Ik was gisteren te laat om de speeder te sluiten. Nu sta ik op een groot verlies. Meteen verkopen of wachten tot de kansen keren?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    vangrails, dat is erg vervelend. Ik zou deze positie aanhouden met stoploss op $1.647.

    vangrails schreef:
    Ik was gisteren te laat om de speeder te sluiten. Nu sta ik op een groot verlies. Meteen verkopen of wachten tot de kansen keren?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Overigens, geen garanties natuurlijk en geen advies.

    Satilmis schreef:
    vangrails, dat is erg vervelend. Ik zou deze positie aanhouden met stoploss op $1.647.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    fritsbuter
    Bijdrager

    Ik was ook te laat ,maar ik heb wij alle aankopen gelijk een trailing stop erachter geplaatst, wat de eventuele verliezen beperkt houdt.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op Goud op 1636,47 Wij kopen speeder 500 stuks short: Goud CT BEST Speeder Short = DE000CG29J16 prijs speeder: 1,74.

    Na flinke stijging van het edelmetaal zal volgens onze verwachting een stap terug worden gezet.

    #link naar dit bericht
    HenkB
    HenkB
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,

    Ook ik was te laat, enigszins verrast door de snelheid (binnen 2 uur een positie sluiten, c ‘est bizar).
    Heb nu maar een acoustische warning op m’n email ingesteld zo dat ik getriggerd wordt als er een email binnenkomt.
    Moet ook maar eens war actiever trailing stops gaan toepassen (kijken of TWS dit support).
    By the way, had nog nooit van BEST Speeders gehoord, waanzinnige hefboom en supersnelle handel , zeer leerzaam.
    Mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    RS
    Bijdrager

    Is het mischien niet handig om naast de fonds code ook aan te geven welke speeder het gaat. Dus naast deze code DE000CG29J16 ook Speeder short 1657,67.

20 berichten aan het bekijken - 61 tot 80 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN