skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 621 tot 640 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    RS
    Bijdrager

    Neem zeker een abo. Voor 49 euro kan je het wel proberen vind ik.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    RS, bedankt.

    Als u de signalen na 31 maart wilt ontvangen, meld u dan aan. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader.

    RS schreef:
    Neem zeker een abo. Voor 49 euro kan je het wel proberen vind ik.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    RS, stuur even een mailtje naar ons. Dan sturen wij een mailtje terug met de bevestiging.

    Overactieve spamfilters blokkeren onze e-mails nog wel eens. Voorkom dit door info [at] dekritischebelegger.nl toe te voegen aan uw email adresboek.

    Als u de signalen na 31 maart wilt ontvangen, meld u dan aan. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader.

    RS schreef:
    Neem zeker een abo. Voor 49 euro kan je het wel proberen vind ik.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    De SMS functie is gereed en kan gebruikt worden. Dus voor volgers die liever een SMS willen ontvangen, dan kan dat. Evenwel kunnen wij zowel een e-mail als een SMS versturen.

    Verder heb ik een reactie ontvangen aangaande de aanmelding. Men vond het te moeilijk. Heeft u zich ingeschreven maar geen bevestiging gekregen, stuur ons dan een mailtje terug.

    Als u zich inschrijft krijgt u een bevestigingsmail terug. U kunt een mail sturen naar info [at] dekritischebelegger.nl

    Tarieven:

    eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest en of u de signalen per SMS wilt ontvangen. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Tijdelijke bodem?

    Even een los idee. Deze heb ik op de chat gegeven. Wellicht een (tijdelijke) bodem voor de S&P op 1401.

    Hou wel een stoploss aan op 1398.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij hoeven niet meer zo nodig te traden aangezien we ons streefcijfer bereikt hebbben. Wel kan ik wat losse ideeën geven.

    AEX (tijdelijke) bodem?

    De AEX is hard onderuit gegaan sinds de top op 337. Velen verwachten een afstort van zelfs onder de 300 punten. Zij baseren zich op een verwachting. Soms zijn zij vooringenomen: dat wil zeggen, ze willen vaak short gaan.

    Als trader is het belangrijk je aan de grafieken te houden en de markt te volgen. Dus niet bevooroordeeld te zijn.

    Een idee is om nu long te gaan met een stoploss op 326 punten. Dit heb ik vandaag op de chat gemeld toen de AEX op 326,8 punten stond. Een koersdoel zou richting de 329 punten zijn. Dit is zomaar een idee. Ik ga dit niet actief volgen.

    Attachments:
    AEX_22_maart_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Meindert
    Bijdrager

    wel typisch. ik volg de grafieken niet en baseer me op de markt etc en neem grafiek als achtergrond mee en het leuke is dat ik op de S&P en AEX beide short zit met leuke winst en als ik beide voorbeelden boven had gebruikt twee keer geld had verloren.

    ach ja, voor ieder wat wils, you loose some, you win some

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Meindert, Ik heb het als zomaar een idee gebruikt. Dus geen positie ingenomen. En bovendien was ik voorzichtig.

    Ergo,de portefeuille staat nog steeds op een leuke winst.

    Meindert schreef:
    wel typisch. ik volg de grafieken niet en baseer me op de markt etc en neem grafiek als achtergrond mee en het leuke is dat ik op de S&P en AEX beide short zit met leuke winst en als ik beide voorbeelden boven had gebruikt twee keer geld had verloren.

    ach ja, voor ieder wat wils, you loose some, you win some

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Regnerus
    Bijdrager

    Ok je hebt je maand bedrag binnen maar ik neem aan dat je ook nu een visie hebt op de beurs. Krijgen we naast zomaar een idee ook nog echte signalen van je. Ook nu nog nadat het maandbedrag is behaald neem ik aan?? Of ga je dan op je lauweren rusten om het maar kort door de bocht te zeggen???

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers van CritiTrader,

    Deze week hebben we 1 trade gedaan waarmee we € 110 netto verdiend hebben. Daarmee is onze winst uitgekomen voor dit jaar op € 1.528 (15,28%) en hebben we ons streven van gemiddeld € 500 per maand gehaald.

    Resultaten kunt u terugvinden op http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Naar aanleiding van de suggestie van volgers hebben we het aantal trades fors teruggebracht. In de afgelopen twee weken hebben we slechts 4 trades gedaan en voor de gehele maand is het aantal trades met 50% gedaald.

    Daarmee is het voor iedereen te volgen, ook voor mensen die een drukke baan hebben. In april zullen we deze lijn vasthouden en wederom minder traden. Ook zullen we de posities langer vast proberen te houden.

    Dit betekent niet dat we gaan luieren als we onze doel van € 500 per maand gehaald hebben. Het geldt als een minimale streven.

    Ook hebben we meer trades in de indices gedaan. Wij kregen namelijk de kritiek dat we daarin niet konden handelen. Die personen zouden moeten weten dat handelen met goud en andere grondstoffen veel moeilijker is dan op de beurzen. We zullen in april als daar de wens is ook meer in indices handelen.

    Persoonlijk ben ik voorstander van traden in markten die de meeste kansen bieden. De reden dat ik destijds niet in de AEX ben gaan zitten, was het vlakke verloop van die markt.

    Volgende week zullen we wellicht nog een positie innemen. Maar alles in een veel rustiger tempo.

    Abonnement

    Vorige week hebben we de tarieven voor onze abonnement verlaagd. Zo betaalt u voor een proefabonnement niet € 99 maar € 49. Daarmee willen wij tegemoet komen aan de wens van onze volgers. Ik vind het een redelijk bedrag en in principe zou iedereen mee kunnen doen.

    SMS

    De SMS functie is gereed en kan gebruikt worden. Dus voor volgers die liever een SMS willen ontvangen, dan kan dat. Evenwel kunnen wij zowel een e-mail als een SMS versturen.

    Inschrijven

    Als u zich inschrijft krijgt u een bevestigingsmail terug. U kunt een mail sturen naar

    info [at] dekritischebelegger.nl.

    [at] vervangen door @

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest en of u de signalen per SMS wilt ontvangen. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Tarieven:
    -eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    -Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    Ik stel het op prijs als u zich op tijd aanmeldt, omdat de administratie enkele dagen duurt

    @regnerus: Ja, ik ga niet op de lauweren rusten en ik heb een visie op de beurs. Alleen ga ik dus veel rustiger handelen. Het is wel een lekkere positie om niet te hoeven te traden en met 1 trade je weekbedrag binnen te halen.

    Regnerus schreef:
    Ok je hebt je maand bedrag binnen maar ik neem aan dat je ook nu een visie hebt op de beurs. Krijgen we naast zomaar een idee ook nog echte signalen van je. Ook nu nog nadat het maandbedrag is behaald neem ik aan?? Of ga je dan op je lauweren rusten om het maar kort door de bocht te zeggen???

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Beste Sat,

    ook voor een kleine belegger is een proefabbo zonder sms van 49 euro te doen,dus bij deze wil ik me daarvoor aanmelden

    hopelijk komt er een voortdurend abbo uit naar voren!!

    Hopelijk ook mooie acties voor de kleinere knip

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Henk, ik zal den kleine man denken 😉

    Mensen met een kleine portemonnee kunnen wanneer zij besluiten aan een actie mee te doen, minder stukken kopen.

    henk schreef:
    Beste Sat,

    ook voor een kleine belegger is een proefabbo zonder sms van 49 euro te doen,dus bij deze wil ik me daarvoor aanmelden

    hopelijk komt er een voortdurend abbo uit naar voren!!

    Hopelijk ook mooie acties voor de kleinere knip

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 327,51. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,11

    Stoploss: 323, eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 329,90. Ons eerste koersdoel is gehaald. We wachten verder op signaal.

    prijs speeder: 2,35

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 327,51. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,11

    Stoploss: 323, eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben weer 100 euro netto verdiend met de laatste trade. Leuke trade of niet?

    De posities 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 350 22-06-2012 leverden een winst van 100 euro netto op. Dat is een rendement van 9%.

    Daarmee stijgt onze winst voor dit jaar naar €1.628 (16,28%). Sinds de start in december hebben we een positief resultaat van 2.074 euro (20,74%) behaald.

    Als u de signalen ook na 31 maart wilt volgen raad ik u aan om abonnee te worden:

    Tarieven:

    -eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    -Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    SMS functie: als u de signalen per sms wilt ontvangen. Anders krijgt u deze binnen via de e-mail.

    Meldt u aan via: crititrader@dekritischebelegger.nl

    Vermeld uw:

    -gewenste abonnement
    -forumnaam
    -uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geïnteresseerden

    Om de adviezen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op crititrader@dekritischebelegger.nl

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Derfgnome
    Bijdrager

    Satilmis,

    Ben je van plan om naast speeders ook week of dag opties mee gaan te nemen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Derfgnome, niet echt, die opties hebben een looptijd en ik weet niet wanneer ik mijn trade sluit. Ik moet dan mijn trade instellen op dag of week.

    Maar in plaats van speeders kun je ook met andere producten meedoen, tenminste als je daar een goed gevoel bij hebt. Zo kun je ook kiezen voor opties of CFD’s. Ik geef het signaal en je kunt er mee doen wat je er mee wilt.

    Rendement

    Dan nog een opmerking over het rendement: Op jaarbasis streven wij een rendement van 60% oftewel 6.000 euro. De laatste tijd gaat het erg goed. Wij hebben ons streven ruim behaald.

    Bijna 75% van de trades wordt met winst afgesloten waarbij de verliezen ook nog eens klein zijn. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/2012/03/CT-trades-2012-tot-en-met-26-maart-2012.jpg.

    Het kan voorkomen dat wij een mindere maand draaien, maar ik wil benadrukken dat het voor de lange termijn gaat. Wij zijn immers al vier maanden bezig en hebben een winst van ruim 2.000 euro laten zien.

    Abonnement

    Over een aantal dagen stop ik met dit draadje en het openbaar posten van de signalen.

    Als u de signalen ook na 31 maart wilt volgen raad ik u aan om abonnee te worden. Ik verzoek u dit zo snel mogelijk te doen in verband met de administratie.

    Tarieven:

    -eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    -Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    SMS functie: als u de signalen per sms wilt ontvangen. Anders krijgt u deze binnen via de e-mail.

    Meldt u aan via: crititrader@dekritischebelegger.nl

    Vermeld uw:

    -gewenste abonnement
    -forumnaam
    -uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Bezoekers en andere geïnteresseerden

    Om de signalen te volgen dient u lid te zijn van het forum. Als u geen lid bent, kunt u zich registreren: Klik hier

    Stuur ons daarna een e-mail op crititrader@dekritischebelegger.nl

    Derfgnome schreef:
    Satilmis,

    Ben je van plan om naast speeders ook week of dag opties mee gaan te nemen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 330,66. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,41

    Stoploss: 329,70 eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Pardon: eerste koersdoel is 333.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 330,66. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,41

    Stoploss: 329,70 eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Stoploss van deze trade is geraakt, we sluiten.

    prijs speeder: 2,31

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 330,66. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,41

    Stoploss: 329,70 eerste koersdoel: 330.

20 berichten aan het bekijken - 621 tot 640 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN