skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 7 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 641 tot 660 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Koersdoel is wederom 333.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan het opnieuw proberen.

    We gaan long op de AEX op 330,20. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,36

    Stoploss: 329 eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op AEX op 329,96

    prijs speeder: 2,35

    Satilmis schreef:
    Wij gaan het opnieuw proberen.

    We gaan long op de AEX op 330,20. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 307.19=DE000CG30S61.

    prijs speeder: 2,36

    Stoploss: 329 eerste koersdoel: 330.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 329,21. Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 342 20-04-2012=DE000CG31U09. prijs speeder: 1,42. Eerste KD: 326. Stoploss: 334

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten AEX short op 328,02 en nemen winst.

    prijs speeder: 1,58

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 329,21. Wij kopen 500 stuks AEX CT Lim Speeder Short 342 20-04-2012=DE000CG31U09. prijs speeder: 1,42. Eerste KD: 326. Stoploss: 334

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Door de laatste trade, short op de AEX hebben we een deel van ons gepruts van gisteren goed gemaakt. We kunnen niet altijd scoren. Het gaat om het resultaat op lange termijn. Over de afgelopen 4 maanden is dat nog steeds ruim € 2.000 euro.

    Het is een lastige markt.

    Wij hebben netto 60 euro verdiend. Onze winst voor dit jaar bedraagt nu € 1.593 (15,93%) dus nog steeds een redelijk resultaat. Voor de resultaten zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Inschrijven

    Nog een paar dagen en dan stoppen wij met het posten op dit draadje. Dus als u de signalen na 31 maart nog wilt ontvangen moet u snel wezen aangezien de administratie een aantal dagen duurt.

    Tarieven:
    -eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    -Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    SMS functie: als u de signalen per sms wilt ontvangen. Anders krijgt u deze binnen via de e-mail.

    Meldt u aan via: crititrader@dekritischebelegger.nl

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest en of u de signalen per SMS wilt ontvangen. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers,bezoekers,

    Hiermee eindigt mijn bijdrage wat betreft de tradingsignalen in dit draadje. De afgelopen vier maanden heb ik vele signalen gepost. Ik wil iedereen danken voor hun reacties en opmerkingen en het volgen. Ik heb met plezier geprobeerd een hulpmiddel te bieden voor beleggers/traders.

    De afgelopen twee weken waren moeilijk voor mij aangezien ik psychologische druk ervoer. Ik ben dan ook blij volgende week weer normaal aan de slag te kunnen.

    Deze week hebben we een paar trades gedaan waarmee we een kleine winst hebben behaald. Onze winst voor dit jaar bedraagt € 1.593 (15,93%) waarmee we ons streven ruim behaald hebben.

    Voor de resultaten zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Abonnementen

    Per 1 april wordt deze service betaald. Ik vind het leuk om traders te helpen maar ik kan ook niet van de lucht leven. Het opstellen en volgen van de trades kost veel tijd en moeite.

    Wij hebben na aanleiding van de reacties de abonnementsprijzen fors verlaagd. Zo hebben wij het tarief voor een eenmalige proefabonnement met 50% verlaagd naar slechts € 49.

    Wij vinden dit een redelijke prijs en volgens mij kan iedereen meedoen om het 1 maand uit te proberen.

    Daarnaast zijn wij minder gaan traden en deze trend zullen wij in april vasthouden. Als daarvoor gekozen wordt, bieden wij de signalen per SMS aan.

    Tarieven

    Wilt u ook volgende week onze trades blijven volgen, dan raad ik u aan om snel lid te worden. Hieronder de tarieven.

    -eenmalig proefabonnement: 49 euro (inc BTW) voor 1 maand.
    Met SMS functie: 59 euro (inc BTW)

    -Kwartaalabonnement: 179 euro.
    Met SMS functie: 189 euro.

    SMS functie: als u de signalen per sms wilt ontvangen. Anders krijgt u deze binnen via de e-mail.

    Meldt u aan via: crititrader@dekritischebelegger.nl

    Vermeld in de e-mail voor welk abonnement u kiest en of u de signalen per SMS wilt ontvangen. Vermeld daarnaast uw forumnaam, uw naam, adres, mobiele telefoonnummer, uw woonplaats en land.

    Met vriendelijke groet,
    Satilmis Ersintepe

    #link naar dit bericht
    Addyl
    Addyl
    Bijdrager

    Bedankt. Ik wens je succes en veel tevreden klanten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij zijn vanmorgen ingestapt met een short positie op de AEX. Deze staat nu in een paar uur tijd op een mooie winst van 90 euro.

    Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Eerste trade is binnen: netto 110 euro verdiend in een paar uur tijd.

    We hebben onze 1e trade gedaan voor CritiTrader abonnees. Als u meegedaan had, dan kon u de kosten van het abonnement met gemak eruit halen. Natuurlijk is het nog het begin van de maand, maar met winst beginnen is niet gek. Ons netto rendement is nu 17%.

    Vanmorgen gingen we short bij een stand van de AEX op 324,45. We sloten de actie op 321,50. Daarmee hebben netto 110 euro verdiend.

    prijs speeder: 1,71,
    prijs sluiting: 1,97

    Winst: 26*5 euro=130 euro
    Bankkosten: 20 euro
    Nettowinst: 130-20=110 euro.

    Koers AEX open: 324,45
    Koers AEX sluiting: 321,50

    Door deze actie stijgt onze nettowinst voor dit jaar naar €1.703 (17,03%). Sinds de start in december hebben we een positief resultaat van 2.149 euro (21,49%) behaald.

    Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben een tweede trade gedaan op de AEX: netto 30 euro verdiend in een paar uur tijd.

    Daarmee komt onze winst op 140 euro en dat is al ruim 25% van ons gestreefde resultaat van 500 euro per maand.

    CritiTrader gaat dus redelijk goed. En niet vergeten: Wij kunnen ook op de AEX traden (Meindert eat your heart out 🙂 ).

    Dit was de trade:

    We sluiten de short positie op de AEX op 324,12

    prijs speeder: 1,72

    Satilmis schreef:

    Wij gaan short op de AEX op 325,04. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 340.68=DE000CG33N14. prijs speeder: 1,62. Eerste KD: 323. Stoploss: 327

    Wij hebben het resultatenoverzicht aangepast vanwege de ingang van de abo-periode. Wij hebben gekozen voor het duurste abonnement: € 189 per kwartaal dus € 63 per maand.

    Door deze trade stijgt onze winst voor dit jaar naar €1.670 (16,70%). Sinds de start in december hebben we een positief resultaat van 2.116 euro (21,16%) behaald.

    De resultaten worden hier bijgehouden:http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    De signalen kunnen per SMS of per e-mail naar u toegestuurd worden.

    Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    gelukt, ik ben er bij !

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gisteren hebben we weer een short positie op de AEX genomen. De AEX short die nu nog verder overnight verder loopt, belooft al weer een schot in de roos te zijn. De positie staat nu 200 euro in de plus.

    De signalen kunnen per SMS of per e-mail naar u toegestuurd worden.

    Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben weer 215 euro netto verdiend met CritTrader. Daarmee komt onze nettowinst in april uit op 355 euro, een mooie winst in 3 dagen!

    Wij hebben zojuist de AEX short positie gesloten die wij gisteren ingenomen hadden. Dat leverde een nettowinst op van € 215 oftewel een rendement van 25%. Hiermee zijn we goed op weg om ons minimale streven van € 500 per maand te verdienen.

    Hieronder de trades van april:

    U kunt ook op deze link klikken:

    Wij hebben het resultatenoverzicht aangepast vanwege de ingang van de abo-periode. Wij hebben gekozen voor het duurste abonnement: € 189 per kwartaal dus € 63 per maand.

    Door deze trade stijgt onze winst voor dit jaar naar € 1.885 (18,85%). Dat is inclusief de kosten van het abonnement. Sinds de start in december hebben we een positief resultaat van € 2.331 (23,31%) behaald.

    De resultaten worden hier bijgehouden: bijgehouden:http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    De signalen kunnen per SMS of per e-mail naar u toegestuurd worden.

    Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Futures4today
    Futures4today
    Bijdrager

    Zoals reeds in een ander topic geschreven, aan de methode an sich lever ik geen kritiek. Waarom ook? Alleen maar goed dat er mensen zijn die dit doen wat mij betreft. Echter, om dit met speeders te doen, daar zet ik mijn vraagtekens bij.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gisteren schreef ik dat een al dan niet tijdelijke bodem binnen handbereik was. Vandaag lijkt dat inderdaad het geval. De AEX begon de ochtend zwak maar heeft de verliezen weggewerkt en staat nu op een winst van 0,85% op 308,51.

    Onze abonnees van CritiTrader zijn op de hoogte gesteld om te profiteren van de stijging bij een stand van de AEX op 30X punten. Deze positie staat nu op een leuke winst.

    CritiTrader

    Als u geïnteresseerd bent in tradingsignalen dan is CritiTrader wat voor u. Wij staan dit jaar op een winst van €1.885 oftewel een rendement van 18,85%.

    U kunt mee met de posities door lid te worden … Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @bumba: we handelen nu 30 dagen alleen AEX en een enkele DAX. Zojuist hebben we een trade gesloten. We gingen long op de AEX. Dat leverde een nettowinst op 75 euro oftewel een rendement van 13%.

    Over de afgelopen 30/31 dagen bedroeg de nettowinst 630 euro. Dus we kunnen wel degelijk in de AEX of DAX handelen.

    Hieronder zie je de resultaten:

    Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

    bumba schreef:
    Ik ben het met Jay eens, de overgrote winst van de maand Maart is gehaald voor +-85 % van het volatiele goud,wat betekent dat zonder het goud nooit geen 500 € / maand kan gehaald worden, dit duurt zolang het duurt de rest spreekt voor zichzelf.
    Om bij het weer te blijven ,èèn zwaluw brengt nog de zomer niet.
    Had ik niet ergens gelezen dat ” iedereen vroeg of laat aan stuurt op een Abo”.Zeg nooit nooit,je had het beter bij de start als tijdelijk bestempeld.
    Succes verder

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gorcum
    Bijdrager

    Bedankt Sat, mijn daginkomen bijna verdubbeld met 75 euro. Ik heb weinig klagen nu: een email en een sms met een proefabb van 59 euro. Die heb ik vandaag dus al terug verdiend.

    Uiteraard hoop ik op meer resultaten deze maand. Elke euro die ik extra kan verdienen hiermee is mooi meegenomen.

    Nadat ik vorig jaar bijna verslaaft was aan beleggen en stom inleggen veel geld verloor ben ik nu wat rustiger en minder naïef. Ik zie het zelf niet, dus koop ik advies in. De tijd zal leren of ik hier blij van ga worden 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gorcum, bedankt voor je reactie en je compliment.

    Gorcum schreef:
    Bedankt Sat, mijn daginkomen bijna verdubbeld met 75 euro. Ik heb weinig klagen nu: een email en een sms met een proefabb van 59 euro. Die heb ik vandaag dus al terug verdiend.

    Uiteraard hoop ik op meer resultaten deze maand. Elke euro die ik extra kan verdienen hiermee is mooi meegenomen.

    Nadat ik vorig jaar bijna verslaaft was aan beleggen en stom inleggen veel geld verloor ben ik nu wat rustiger en minder naïef. Ik zie het zelf niet, dus koop ik advies in. De tijd zal leren of ik hier blij van ga worden 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers/bezoekers,

    We hebben deze week een winst van € 175,– behaald met trades op de AEX.

    Tezamen met het resultaat van vorige week hebben we ons minimale streefwinst voor deze maand al behaald. We staan namelijk netto € 530,– in de plus.

    De resultaten worden hier bijgehouden: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/crititrader-resultaten/

    Ik kan me voorstellen dat u argwanend bent tegenover een abo-dienst. Veel van die diensten staan dit jaar onder water. Wij zijn daarom verheugd dat wij een van de weinigen zijn die dit jaar een positief resultaat van ruim 20% laten zien.

    CritiTrader heeft duidelijke moneymanagement regels. Zo beleggen we niet met een te groot bedrag en kopen niet gelijk heel veel stukken. Daarnaast hanteren wij een stoploss en kappen onze verliezen zo veel mogelijk af. Volgers vinden deze vorm van resoluut zijn, prettig.

    Hier de ervaring van tevreden leden:

    “Ik doe vanaf 1 april mee, en tot nu toe sta ik op een winst van € 407,– netto.
    Soms als ik op klantenbezoek ben, of niet op de zaak ben kan ik niet altijd direct inspringen waardoor ik soms wat mis. Moet zeggen dat met deze winst ik ook wat minder zenuwachtig ben als een trade op verlies staat. Erg prettig is ook dat verliezen duidelijk worden afgekapt, en ik verwonder me vaak hoe snel e.a. weer wordt goedgemaakt met een andere succesvolle trade. Dit geeft mij vertrouwen in de adviezen van Satilmis. Ik gok erop dat ik deze maand uitkom op een winst van € 800,– Als ik dat optel bij mijn salaris dan geeft me dat een stuk meer financiele vrijheid en dus meer mogelijkheden om leuke dingen te doen, of een extra vakantie te boeken”

    Een ander lid:
    “Beste Sat, Donderdag na jouw advies ingestapt met ABN AEX TurboLong 303 700 stuks.Rond 4,30 uur verkocht met 275 € winst. Mijn dank. Vrijdag niets gedaan, jammer. Goed weekend gewenst”

    U kunt mee met de posities door lid te worden … Nog geen lid? Schrijf u in via deze link:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/aanmelden-crititrader

20 berichten aan het bekijken - 641 tot 660 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN