Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 3 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
23 juni 2011 om 19:18 #link naar dit bericht
Nu is de olie in de min. Komt zeker doordat er weer olie op de markt komt en de prijs daardoor omlaag gaat. Dan maar even afwachten of andere suggesties?
23 juni 2011 om 19:48 #link naar dit berichtbeste Knarf,
mooi gesproken,wordt een beetje moe van al die bedweters.
laat chel maar zijn gang gaan,daar hebben we wat aan.
23 juni 2011 om 23:18 #link naar dit berichtTwee orders zijn uitgevoerd. De EUR/CHF Turbo Long 1,14 is door de opgegeven stoploss gegaan en olie is aangekocht. Uiteraard zijn we niet blij met de EUR/CHF-trade, maar helaas komt dat ook wel eens voor.
Ik zal zaterdag of zondag de aankoop- en resultatentabel bijwerken.
Overigens vinden er verder geen wijzigingen plaats in de portefeuille.
24 juni 2011 om 12:45 #link naar dit berichtGa eens meedoen. Wie weet 🙂
26 juni 2011 om 02:39 #link naar dit berichtMaandag leggen wij een order in voor de aankoop van 100 stuks Goud Turbo Short 1630 tegen een koers van € 9,60.
In de tabellen zijn de aankoop van olie en de verkoop van de EUR/CHF verwerkt. Daarnaast is de stoploss van de positie op de Bund aangepast.
Attachments:
DKB_24062011.jpg
resultaat_24062011.jpg26 juni 2011 om 15:47 #link naar dit berichtGoedemiddag,
Als ik de stoploss order van de Bund wil aanpassen krijg ik bij Binck de melding dat “Deze prijsconditie mag niet op deze beurs verhandeld worden”. Weet iemand misschien wat ik fout doe?
Alvast bedankt,
Erik
27 juni 2011 om 06:25 #link naar dit berichtO.K.
27 juni 2011 om 07:24 #link naar dit berichtSorry, maar bij al ruim 12% verlies in totaal.
Hoeveel rendement moet je maken om dit weer goed te maken?27 juni 2011 om 07:26 #link naar dit berichtPosities zijn te groot en teveel. Leuk als het goed gaat, maar….
Bij -20% gaat bij mij de stekker eruit!27 juni 2011 om 09:24 #link naar dit berichtHier wil ik toch ook wel een algemene opmerking herhalen.
Beleggen is leuk als je winst maakt en kan erg vervelend zijn als je verlies maakt.
Verder is het natuurlijk zo dat jezelf ook voor een deel kunt bepalen hoeveel risico je wit nemen.
Je kunt natuurlijk ook altijd minder Turbo´s dan de aangegeven 100 kopen.Gewoon een stukje eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat.
Verder is beleggen gewoon een bloedserieuze zaak!
27 juni 2011 om 19:26 #link naar dit berichtIs wel goed dat het even minder gaat. Je bepaald zelf hoeveel risico je neemt en dus ook wat je kans op relatief hogere rendementen is.
Je ziet dat Chel het goed doet, daar zit dus een potentiele keerzijde aan. Het leuke is natuurlijk dat het op termijn wel kansrijk is.
Als je twijfel hebt zou ik me zeker ook verdiepen in ROC-EMA systeem om beter te begrijpen waar je je in begeeft.
28 juni 2011 om 05:04 #link naar dit berichtWeer een rustige dag waarop we niets extra’s ondernemen.
De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
28 juni 2011 om 16:06 #link naar dit berichtpienerik schreef:
Goedemiddag,Als ik de stoploss order van de Bund wil aanpassen krijg ik bij Binck de melding dat “Deze prijsconditie mag niet op deze beurs verhandeld worden”. Weet iemand misschien wat ik fout doe?
Alvast bedankt,
Erik
@pienerik: Je kunt contact opnemen met Binck:
op werkdagen van 8:30 tot 22:00 uur
op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uurKlantenservice & Orderdesk (Voor klanten)
020 – 606 26 66Ik voer zelf een geavanceerde order in, en kan het daarna altijd nog aanpassen.
28 juni 2011 om 16:58 #link naar dit berichtAls je twijfel hebt zou ik me zeker ook verdiepen in ROC-EMA systeem om beter te begrijpen waar je je in begeeft.
Het ROCEMA-systeem is trendvolgend en de trend van bijv. de AEX en Olie is de laatste weken dalend. Hoe kun je dan Long zitten hierin ? Of wordt het systeem ‘contrair’ gebruikt ?
29 juni 2011 om 04:30 #link naar dit berichtOok vandaag is het een rustige dag waarop we niets extra’s ondernemen.
De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
29 juni 2011 om 15:06 #link naar dit berichtgroeien schreef:
Hoe moet je die acties invoeren? ziet er op zo’n plaatje moeilijk uit?Op het plaatje klikken, dan krijg je een vergroting. Je kunt het ook downloaden.
29 juni 2011 om 15:13 #link naar dit berichtJelle de Bruijn schreef:
Hallo chel en Satilmis,Donatie 25 euro overgemaakt voor een goed initiatief. Volg het met belangstelling. Turbo long 318 probeer ik wat goedkoper in te kopen.
Kijken of dat lukt.
Groeten,
Jelle de BruijnIk wil degenen die een donatie hebben gedaan, hartelijk danken. Het bijhouden van de site vergt veel energie en tijd en alle steun achten wij welkom.
U bent nog steeds vrij om ons te ondersteunen. Behalve financieel is het ook mogelijk dat u ons linkt op andere websites zodat anderen ook kennis ervan kunnen nemen.
30 juni 2011 om 05:14 #link naar dit berichtEn nogmaals ‘hetzelfde’ bericht. Dus ook vandaag ondernemen we niets extra’s.
1 juli 2011 om 03:42 #link naar dit berichtOok vandaag ondernemen we niets extra’s. De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.