skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel trading besloten

Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar bente 12 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 362)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    De order op de AEX laten we doorlopen. zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/12#post-6271

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    De markt ligt er erg “Stark” bij…..

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Maandag de volgende order op:
    Koop 100 stuks Koffie Future Turbo Short 326,01 tegen een koers van 5,75.

    Daarnaast laten we de order op de AEX doorlopen. zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/12#post-6271

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    beste chel

    blijft de s/l voor de bund nog op 3.10 ?

    mvg Bernard

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😳 week na week zakt de AEX weg ,en deze week gaat moody’s vermoedelijk 3 grote franse banken down graden,mijn vraag is er echt geen short signaal mogelijk om een graantje mee te pikken, want de laatste tijd is het gewoon pover om niet miserabel te noemen.

    Ps beste CHEL dit is gewoon een vraag en geen verwijt of opmerking en ik wacht al met veel interesse op volgende positie die we zullen innemen

    met vriendelijke groeten
    Orlando

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😳 nondeju deze forum is zo goed als DOOD geen enkel reactie,en dat 24u lang, toen het gratis was zat er meer leven en vuur in ,lid geld betalen vind ik normaal maar ik preek hier in de woestijn,de wijnigen die hier lid zijn vinden mischien normaal dat er na vele weken daling van de AEX 1 pipo zich afvraagd of de Ts Bund nog goed is aan 3.10,ik ben daar niet mee eens,zelf op het niet gesloten deel is het stil ,alee mensen reactie positef ,negatief alles teld maar reageer

    innige deelneming

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😀 Hola buenas noches hase mocho tiempo que quieria exprimir me en este formum pero tengo que constatar que no hai vida y que la unica persona que comuniqua aqui soi yo, los tiempos son mui duros ,la jente tiene miedo y tengo que desir que los paisanos no tienen opinion y les falta personalidad no son libres , estan presos .
    Aqui falta una buena REVOLUTION como en Libia, viva la revolution viva zapata.

    sincero condolencia

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We geven vandaag geen nieuwe orders op. De order Koffie Future Turbo Short laten we doorlopen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/13#post-6299

    Evenals de order op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/12#post-6271

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @bente
    blijft de s/l voor de bund nog op 3.10

    Ja, de SL blijft op 3,10

    @orlandojak
    Zijn er geen short signaal mogelijk om een graantje mee te pikken

    Gaan we uiteraard proberen en zal ik wel lukken, want de daling is -naar mijn mening- nog niet ten einde.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    @orlandojak: ik denk dat de meeste wat voorzichtig zijn geworden met de onrust en de geleden verliezen helaas. Ik volg de acties van Chel scherp nu middels de ROCEMA indicator. Die Koffie zie ik wel zitten hoewel ik hoop dat we ‘m voor de volgende daling van de koffie prijs nog kunnen oppikken. De bund gisteren nog bijgekocht maar deze is gevaarlijk als de volgende daling/onrust vanaf nu weer verder gaat. Maar de short op de AEX zie ik niet meer zitten. Ik denk dat je in een volatiele markt je instap binnen enkele dagen mist, je de actie moet afblazen. Anders kun je lager met je positie in het rood staan of zelfs uitgestopt worden zoals we reeds vaker hebben gezien en wellicht is de Bund weer zo’n voorbeeld…? Effin ik zie wel. Ik ben nu een wens lijstje aan het maken voor aankopen als we een dal hebben gehad bijvoorbeeld AEX onder 195 (bv 175). Dan ga ik inkopen voor de lange termijn. Nu is het spelen….

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag geven we geen nieuwe orders op. De order Koffie Future Turbo Short laten we doorlopen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/13#post-6299

    Evenals de order op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/12#post-6271

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook vandaag geven we geen nieuwe orders op. De order Koffie Future Turbo Short laten we doorlopen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/13#post-6299

    Evenals de order op de AEX zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/12#post-6271

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😯 Aloa beste mede spoken vandaag weer niets in het laadje ,beurs stijgt fors voor de 2de dag en daar valt niets mee te verdienen ?Volgens supper beleggers kun je geld maken met stijgend als dalende markten ,hier niet
    Chel ik heb dringend geld nodig na anderhalve maand heb ik nog niets verdiend ik heb namelijk 175e nodig voor lid geld ,
    Toen ik geen lid was verdiende ik iets meer met Chel trading
    Week na week het zelfde liedje ° deze morged ondernemen wij niets ,en als er een order is is die zo ver dat ie nooit zal doorgaan of niet meer bestaat vb koffie met een miserabele hefboom 2.9

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😳 Betse mede slapers jullie lijken alen onder narcose .
    Ik persoonlijk geloof niet dat Chel en zijn medewerkers daar in een hoekje staan te wachten, neen zij vullen hun zakjes met mooi verdiende centjes en dat zei dank aan de grote schomelingen die er op de beurzen zijn , en wij , wij niets want ook vandaag ondernemen wij niets .

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    orlandojak

    online
    Lid
    Geplaatst 15 september 2011 12:22 link naar dit bericht Bewerken Reageer
    Aloa beste mede spoken vandaag weer niets in het laadje ,beurs stijgt fors voor de 2de dag en daar valt niets mee te verdienen ?Volgens supper beleggers kun je geld maken met stijgend als dalende markten ,hier niet
    Chel ik heb dringend geld nodig na anderhalve maand heb ik nog niets verdiend ik heb namelijk 175e nodig voor lid geld ,
    Toen ik geen lid was verdiende ik iets meer met Chel trading
    Week na week het zelfde liedje ° deze morged ondernemen wij niets ,en als er een order is is die zo ver dat ie nooit zal doorgaan of niet meer bestaat vb koffie met een miserabele hefboom 2.9

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    orlandojak

    online
    Lid
    Geplaatst 15 september 2011 12:33 link naar dit bericht Bewerken Reageer
    Betse mede slapers jullie lijken alen onder narcose .
    Ik persoonlijk geloof niet dat Chel en zijn medewerkers daar in een hoekje staan te wachten, neen zij vullen hun zakjes met mooi verdiende centjes en dat zei dank aan de grote schomelingen die er op de beurzen zijn , en wij , wij niets want ook vandaag ondernemen wij niets .

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😳 Chel u hebt u tijdens deze vele maanden een mooie reputatie opgebouwd met vele geintereseerde volgelingen en mooie comunicatie en een pak aan winstgevende trades,maar ook een levendige forum.
    Nu is het betalend maar al deze troeven hier boven zijn gewoon verdwenen , spijtig.

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😀 het zal moeilijk zijn om deze maand mijn verliezen op de DAX long nog goed te maken ,geenenkele winstgevende trade sinds ik lid ben ,enfin CHEL laat ons een centje verdienen pfffffffffff

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    orlandojak

    online
    Lid
    Geplaatst 15 september 2011 12:33 link naar dit bericht Bewerken Reageer
    Betse mede slapers jullie lijken alen onder narcose .
    Ik persoonlijk geloof niet dat Chel en zijn medewerkers daar in een hoekje staan te wachten, neen zij vullen hun zakjes met mooi verdiende centjes en dat zei dank aan de grote schomelingen die er op de beurzen zijn , en wij , wij niets want ook vandaag ondernemen wij niets .

    Beste Orlandojak, begrijp dat je graag positieve resultaten ziet, maar garanties zijn er niet en ook nooit gesuggereerd!! Ik vind je suggesties t.a.v. “zakkenvullers” buiten de orde. We spreken nog over een relatief korte termijn en bijzondere markt omstandigheden. Het systeem is nu eenmaal niet bedoeld voor daghandel.
    Als je handen jeuken dan buiten dit systeem zelf handelen zou ik zeggen.

    Vraag aan Chel; Kun je in vervolg bij een voorgenomen aankoop en bijbehorende limiet iets meer tekstuele bijlage verzorgen waardoor keuze en bijbehorende strategie wat duidelijker wordt.

20 berichten aan het bekijken - 121 tot 140 (van in totaal 362)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN