skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel trading besloten

Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar bente 12 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 362)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    @chel

    Bedankt voor je analyse van de Sinaasappelsap. Ik denk dat ik de positie nog maar een tijdje aanhou en verdere ontwikkelingen en berichtengevingen afwacht.

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    chel schreef:
    Ik zou nog terugkomen op de vraag van @boerj over het gratis lidmaatschap.

    Ook Satilmis vindt dat een goed voorstel. Met andere woorden, iedereen komt in aanmerking voor een gratis verlenging van het lidmaatschap voor de duur die je bent aangegaan (hebt betaald). Dit betekent in de meeste gevallen drie maanden extra.

    😆 Dit aprecieer ik enorm met dank aan Chel en Satilmis

    met vriendelijke groeten

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. Deze orders laten we doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    Voor de goede orde: de order op Tarwe hebben we gisteren ingetrokken.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Maandag geven we geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    De stop loss op de positie op Katoen passen we aan naar 0,86. De ingebouwde stop loss geeft ons die ruimte en door de daling van afgelopen vrijdag is er misschien meer ruimte nodig. Ons koersdoel, dat in eerste instantie op 1,60 ligt (en misschien is 2,20 mogelijk), blijft staan.

    #link naar dit bericht
    Jef
    Jef
    Bijdrager

    Ik ben de katoen future niet gevolgd. Slecht buikgevoel.

    Na anderhalf jaar te zijn gestegen dalen de katoen prijzen weer op de wereldmarkt. Van maart 2009 tot maart 2011 steeg de prijs van ongeveer 50 dollar tot 230 dollar per pound.
    Het aantal euro dat je voor een dollar betalen moet is ongeveer weer op hetzelfde nivo als in maart 2009. Ik heb de leveranciers nog nooit over de katoen prijs gehoord, maar wel over de dollar prijs. En dat laatste maakt blijkbaar veel meer uit. De koers heeft in de periode maart 2009 tot nu van 120 tot 150 bewogen (EUR – USD).

    #link naar dit bericht
    Avatar
    LOP
    Bijdrager

    Hoi Chel,
    Ik heb een vraagje, mijn abonnement loopt sinds 2 weken, ik heb er nog niets mee gedaan. Omdat ik niet goed weet waar ik moet beginnen. Welke orders moet ik oppakken ook wat betreft orders die al een tijd lopen.

    Bedankt voor je reactie alvast.
    Grt,
    Leila

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😆 waarom zijn wij met de turbo in olie niet gewoon long gegaan een week of twee geleden ,alles stijgt behalve onze winst,ik begrijp deze situatie gewoon niet meer al onze inzetten zijn gewoon flops, waarom word er winst gemaakt bij andere analisten van beursplaza en hier Nooit sinds 3 maanden?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @lop

    De meeste volgers gebruiken de signalen naast hun visie. Nu is het lastig om alle assets te volgen die ik volg, maar in de meeste gevallen heb je wel een gevoel bij een order.

    Je leest hier ook de mening van anderen. Die hoef je niet klakkeloos over te nemen, maar kun je wel in je besluitvorming meewegen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Beste Chel,

    blijft je bij het bijkopen op 0,41 om nog iets goed te maken voor de natural gas? En ook blijft de sl op 6,15 voor de ts op olie?
    mvg
    Bernard

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    Volgens mij is inmiddels laatste vraag achterhaald……

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Olie is uitgestopt. Bij mij gebeurde dat zelfs niet meer op de geplaatste stop loss maar op de ingebouwde stop loss. Dit is een gevolg van het nabeurstijd door de stop loss gaan. Volgens de site van RBS wikkelt men af op een koers van 5,71. Op die koers is de trade in de tabel verwerkt.

    Vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    Attachments:
    resultaat_27102011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @bente

    blijft je bij het bijkopen op 0,41 om nog iets goed te maken voor de natural gas

    Ja, maar door het aanpassen van het stop loss niveau door RBS komen we dan ook dicht in de buurt van die stop loss. RBS past maandelijks het stop loss niveau aan. Dat ligt nu op 3,51

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Beste Chel,

    Hoe is het mogelijk dat je niet gezien hebt dat de order voor eur/dollar gisteren is uitgevoerd?
    Graag zsm bericht wat hiermee te doen s/l en doel ivm de omkeer vannacht van de euro.
    mvg Bernard

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Bente,

    Helemaal gelijk de mijne is ook uitgevoerd!!

    #link naar dit bericht
    marcja
    marcja
    Bijdrager

    Beste Chel,

    ook bij mij is de eur/dollar gisteren uitgevoerd voor 7 euro.

    Mvg. Marc

    #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    Ik ben eveneens in het bezit van de euro/dollar turbo voor € 7,00.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 362)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN