skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel trading besloten

Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar bente 12 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 241 tot 260 (van in totaal 362)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De order op de EUR/USD is uitgevoerd tegen de koers van 7 euro.

    Vandaag geven we geen nieuwe orders op.

    De orders op de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    Attachments:
    DKB_27102011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De order op sojabonen laten we maandag vervallen. De koers van de turbo is te veel gestegen. Mogelijk doet zich in de nabije toekomst een goed moment voor om in te stappen.

    De order op de Nasdaq laten we doorlopen. Deze order is in dit bericht opgenomen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    Naast de genoemde order op de Nasdaq geven we maandag geen nieuwe order(s) op.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    De order op de Nasdaq laten we doorlopen. Deze order is in dit bericht opgenomen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    De NG heb ik verkocht voor 0.58 met een verliesje. Vandaag gekocht de bund voor 4.94 voor een korte rit. Die is eruit gestopt bij Chel vandaag maar had ik al lang niet meer. Moeilijke markt hoor. Gaat het nu doorzakken of na een nieuwe top pas zodat de positie op de Naskrak nog een kans krijgt..?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Ben nu helemaal los, geen posities meer alleen cash en $.

    Voor de liefhebber, de eerste grafiek belooft niet veel goed. You like it or not…

    http://danericselliottwaves.blogspot.com/

    #link naar dit bericht
    Franske
    Franske
    Bijdrager

    Ik zie het meer als een flinke correctie op de forse stijging van de laatste weken. Cash kan zeker geen kwaad maar heb vandaag toch weer wat ING opgepakt.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De bund is uitgestopt. Zal ik morgen verwerken in de tabel

    De order op de Nasdaq laten we doorlopen. Deze order is in dit bericht opgenomen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De order op de Nasdaq laten we doorlopen. Deze order is in dit bericht opgenomen http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    Attachments:
    resultaat_02112011.jpg

    #link naar dit bericht
    orlandojak
    orlandojak
    Bijdrager

    😳 alles stijgt vandaag , ja alles alle grondstoffen en raad eens wat er goed daald KATOEN waarom ? omdat wij long zitten zo eenvoudig is dat,mannekes toch dit is gewoon hopeloos ,hier komt nooit een einde aan .
    Beste mede beleggers of verliezers ik stop ermee ,

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De order op de Nasdaq trekken we in. De stemming is iets te positief.

    Ik verwacht dat die stemming een deuk oploopt door andere landen die in de problemen zijn/komen en de hobbels die men moet nemen voordat het verhogen van het EFSF er door is. Maar op dit moment is het mogelijk uitstellen van een referendum en het verlagen van de rente voldoende om de markten omhoog te laten bewegen.

    Door die stemming passen we de limiet voor onze positie op de EUR/USD aan naar 8,20. Als u de tijd hebt om vandaag met de handen aan de knoppen te zitten dan kunt u misschien uitstappen tegen een betere koers. Probeer wel uit te stappen met winst. Hoe klein die ook mag zijn.

    Wellicht denkt u “waarom gaan we niet long als short niet meer opportuun is?” Ik wil dit weekend afwachten alvorens we nieuwe orders inleggen. De euforie kan ook van korte duur zijn.

    We geven vandaag geen nieuwe orders op.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Hallo Chel. Neem de tijd en doe geen overhaaste acties. Ik zeg altijd, liever 1 maand geen actie dan telkens een acties om de leden tevreden te houden. Daarom denk goed na en alleen een actie doen als het een echte kans is. Ik heb zelf niet en doe van andere abonnementen ook geen acties. Niemand weet het nu, als je nu wat doet kwalificeer ik dat als gokken. Het kan hiervandaag jaren omhoog, maar ook jaren omlaag. Gisteren zij de president van de ECB dat we eind van het jaar in een gematigde recessie zitten. En de crisis die nog lang niet over is. Maar zegt zegt dat een belegger, weinig. Wel dat het risico heel groot is. Wil je toch wat doen dan moet je korte acties doen met gedegen money managent. Ik het al gezien dat je dit nu doet, maar kan nog beter denkt ik. Effin, neem een rustig weekend en als je geen acties hebt dan is geen erg.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De positie op de EUR/USD is gesloten met een kleine winst en is verwerkt in de tabel.

    Momenteel hebben we de Turbo Katoen nog in portefeuille.

    Voor maandag zie ik nog geen goede mogelijkheden, daarom leggen we maandag geen nieuwe orders in.

    Attachments:
    resultaat_05112011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook voor vandaag (dinsdag) zie ik nog geen goede mogelijkheden, daarom leggen we vandaag geen nieuwe orders in.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Beste Chel,

    wat denk je van de natural gas? Heb je er 1000 bijgekocht op 0,41 (ikzelf op 0,40 1000 stuks)zoals je zei in je bericht.
    Wat denk je nu van deze positie? Waar leg je de s/l?
    mvg Bernard

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ook voor vandaag (woensdag) zie ik nog geen goede mogelijkheden, daarom leggen we vandaag geen nieuwe orders in.

    @bente
    Morgen kom ik terug op natural gas

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    @bente

    De Stop loss van de turbo Nat gas is inmiddels opgelopen van 3,19 tot 3,51. Dat is erg dicht bij de slotkoers. In die zin hebben we weinig ruimte als de koers nog iets daalt. Een extra Stop loss opgeven heeft bij deze koers geen zin. Mocht de koers de stijgende beweging pakken dan is het koersdoel voor de turbo € 0,70. Dat is een leuke winst, maar de koers bevindt zich nu op de rand van de afgrond.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We geven vandaag de order op: aankoop Koffie Future Turbo Long 197,93 tegen een koers van € 3,25.

    We nemen een relatief kleine positie en kopen 100 stuks.

    Naast genoemde order geven we geen nieuwe orders op.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Boerj
    Bijdrager

    Ben blij dat ik alles verkocht heb, alleen nog een pak US$. Maar die katoen houd ik scherp in de gaten want als die onder de 0.95 komt overweeg ik in te stappen. Moet Chel toch een keer lukken…!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag geven we geen nieuwe order op.

    De aankooporder Koffie Future Turbo Long laten we doorlopen. De order is terug te vinden in dit bericht
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/26#post-6643

20 berichten aan het bekijken - 241 tot 260 (van in totaal 362)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN