Dit onderwerp bevat 361 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door bente 12 jaren, 6 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
19 oktober 2011 om 07:49 #link naar dit bericht
Bedankt voor je analyse van de Sinaasappelsap. Ik denk dat ik de positie nog maar een tijdje aanhou en verdere ontwikkelingen en berichtengevingen afwacht.
19 oktober 2011 om 19:28 #link naar dit berichtchel schreef:
Ik zou nog terugkomen op de vraag van @boerj over het gratis lidmaatschap.Ook Satilmis vindt dat een goed voorstel. Met andere woorden, iedereen komt in aanmerking voor een gratis verlenging van het lidmaatschap voor de duur die je bent aangegaan (hebt betaald). Dit betekent in de meeste gevallen drie maanden extra.
😆 Dit aprecieer ik enorm met dank aan Chel en Satilmis
met vriendelijke groeten
20 oktober 2011 om 04:06 #link naar dit berichtWe geven vandaag geen nieuwe orders op.
De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. Deze orders laten we doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476
Voor de goede orde: de order op Tarwe hebben we gisteren ingetrokken.
21 oktober 2011 om 05:05 #link naar dit berichtWe geven vandaag geen nieuwe orders op.
De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476
23 oktober 2011 om 07:26 #link naar dit berichtMaandag geven we geen nieuwe orders op.
De orders op de EUR/USD, de Nasdaq en Sojabonen zijn nog niet uitgevoerd. We laten deze orders doorlopen. Voor de genoemde orders zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading-besloten/page/21#post-6476
De stop loss op de positie op Katoen passen we aan naar 0,86. De ingebouwde stop loss geeft ons die ruimte en door de daling van afgelopen vrijdag is er misschien meer ruimte nodig. Ons koersdoel, dat in eerste instantie op 1,60 ligt (en misschien is 2,20 mogelijk), blijft staan.
23 oktober 2011 om 14:35 #link naar dit berichtIk ben de katoen future niet gevolgd. Slecht buikgevoel.
Na anderhalf jaar te zijn gestegen dalen de katoen prijzen weer op de wereldmarkt. Van maart 2009 tot maart 2011 steeg de prijs van ongeveer 50 dollar tot 230 dollar per pound.
Het aantal euro dat je voor een dollar betalen moet is ongeveer weer op hetzelfde nivo als in maart 2009. Ik heb de leveranciers nog nooit over de katoen prijs gehoord, maar wel over de dollar prijs. En dat laatste maakt blijkbaar veel meer uit. De koers heeft in de periode maart 2009 tot nu van 120 tot 150 bewogen (EUR – USD).24 oktober 2011 om 08:01 #link naar dit berichtHoi Chel,
Ik heb een vraagje, mijn abonnement loopt sinds 2 weken, ik heb er nog niets mee gedaan. Omdat ik niet goed weet waar ik moet beginnen. Welke orders moet ik oppakken ook wat betreft orders die al een tijd lopen.Bedankt voor je reactie alvast.
Grt,
Leila24 oktober 2011 om 19:20 #link naar dit bericht😆 waarom zijn wij met de turbo in olie niet gewoon long gegaan een week of twee geleden ,alles stijgt behalve onze winst,ik begrijp deze situatie gewoon niet meer al onze inzetten zijn gewoon flops, waarom word er winst gemaakt bij andere analisten van beursplaza en hier Nooit sinds 3 maanden?
25 oktober 2011 om 03:31 #link naar dit berichtVandaag geven we geen nieuwe orders op.
25 oktober 2011 om 03:44 #link naar dit berichtDe meeste volgers gebruiken de signalen naast hun visie. Nu is het lastig om alle assets te volgen die ik volg, maar in de meeste gevallen heb je wel een gevoel bij een order.
Je leest hier ook de mening van anderen. Die hoef je niet klakkeloos over te nemen, maar kun je wel in je besluitvorming meewegen.
25 oktober 2011 om 08:24 #link naar dit berichtBeste Chel,
blijft je bij het bijkopen op 0,41 om nog iets goed te maken voor de natural gas? En ook blijft de sl op 6,15 voor de ts op olie?
mvg
Bernard25 oktober 2011 om 09:07 #link naar dit berichtVolgens mij is inmiddels laatste vraag achterhaald……
26 oktober 2011 om 04:11 #link naar dit berichtOlie is uitgestopt. Bij mij gebeurde dat zelfs niet meer op de geplaatste stop loss maar op de ingebouwde stop loss. Dit is een gevolg van het nabeurstijd door de stop loss gaan. Volgens de site van RBS wikkelt men af op een koers van 5,71. Op die koers is de trade in de tabel verwerkt.
Vandaag geven we geen nieuwe orders op.
Attachments:
resultaat_27102011.jpg26 oktober 2011 om 04:17 #link naar dit berichtblijft je bij het bijkopen op 0,41 om nog iets goed te maken voor de natural gas
Ja, maar door het aanpassen van het stop loss niveau door RBS komen we dan ook dicht in de buurt van die stop loss. RBS past maandelijks het stop loss niveau aan. Dat ligt nu op 3,51
27 oktober 2011 om 04:45 #link naar dit berichtVandaag geven we geen nieuwe orders op.
27 oktober 2011 om 05:17 #link naar dit berichtBeste Chel,
Hoe is het mogelijk dat je niet gezien hebt dat de order voor eur/dollar gisteren is uitgevoerd?
Graag zsm bericht wat hiermee te doen s/l en doel ivm de omkeer vannacht van de euro.
mvg Bernard27 oktober 2011 om 06:32 #link naar dit berichtBente,
Helemaal gelijk de mijne is ook uitgevoerd!!
27 oktober 2011 om 07:13 #link naar dit berichtBeste Chel,
ook bij mij is de eur/dollar gisteren uitgevoerd voor 7 euro.
Mvg. Marc
27 oktober 2011 om 11:02 #link naar dit berichtIk ben eveneens in het bezit van de euro/dollar turbo voor € 7,00.
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.