skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Jawel, Johan grijpt vandaag met beide handel de dagtitel vast. Gefeliciteerd Johan!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Johan, proficiat, geniet een ganse dag van je titel.

    Morgen ga ik voor 340,56

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Gefeliciteerd Johan!

    Ik krijg weer een plusje te zien en wel 339,90

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga weer voor mijn traditionele punt er af 338,00.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Hier een rondje van mij!

    Fed was grotendeels zoals verwacht. Ik ga voor morgen uit van een slot van 337,00.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Johan, smaakt goed en ook mijn felicitaties. We lijken niet uit de zijwaartse fase te komen. Uncle Ben was voorspelbaar en nu kijken of ik het goed heb. Ik ga voor 341,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Na het smakelijke rondje van Johan gaan we verder. Dit is het lijstje deelnemers voor de KB Guru van de dag titel van 4 november.

    Johan 337,00
    Chel 338,00
    Mike 339,90
    Luc lcdnlf 340,56
    Satilmis 341,00

    Iedereen kan/mag deelnemen. Gewoon ‘even’ de eindstand van de AEX voorspellen. Dat kan tot morgenochtend 11.00 uur!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Hoewel we er vandaag allemaal behoorlijk naast zaten is Satilmis wel de beste en pakt hij de titel. Gefeliciteerd Satilmis!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Proficiat Satilmis,

    Een systeem is een systeem. Het kan geen uitzonderlijke toestanden aan. Op dagbasis is de koers van de MA20 doorgeschoten tot net voorbij de Bollinger band grens. Ofwel zal de BB zich moeten aanpassen ofwel moet de koers terug naar beneden.

    Toch ga ik braafkes mijn systeem volgen. Ik gok voor morgen op 347,02

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Twee berichtjes die niet zoveel belang hebben.

    In het tv-nieuws op de VRT werd uitgebreid aandacht besteed aan de beslissing van de FED om 600 miljard dollars bij te verzinnen. Voor het eerst werd gewaarschuwd voor hyperinflatie en monetaire oorlog. De actie werd ook meer als een paniekreactie afgeschilderd door de professor die opgetrommeld was om deskundige uitleg te geven.

    Gisteren zag ik in een nietszeggend programma dat in Los Angelos party’s worden georganiseerd zoals bij ons tuperware-party’s. Alleen is de bedoeling dat de dames gouden sieraden omwisselen voor … een botoxspuit. Een gewezen tandarts gaf de spuitjes terwijl de dames met gemengde gevoelens toekeken.

    Als je beide berichtjes naast elkaar legt, dan weet je dat er nog heel veel mensen wakker geschud moeten worden en dat nog heel veel mensen binnen een paar jaar met een flinke kater in de kou zullen achterblijven. Blijvende waarde wordt geruild voor vergankelijke schoonheid.

    Voor mij, maar dat is een strikt persoonlijke mening, is de huidige rally in de beurzen de voorbode van inflatie, grote inflatie of hyperinflatie, eerder dan dat er een grote crash op komst zou zijn.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Van harte Satilmis!

    Mijn plusjessysteem zat er behoorlijk naast. Morgen maar weer voor een plusje en wel tot 346,51

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Voor mij, maar dat is een strikt persoonlijke mening, is de huidige rally in de beurzen de voorbode van inflatie, grote inflatie of hyperinflatie, eerder dan dat er een grote crash op komst zou zijn.

    Ik deel jouw mening Luc. Desalniettemin zie ik de beurzen op korte termijn nog wel een aantal procenten (10%) dalen. Overigens denk ik dat al een hele tijd en sindsdien zijn de beurzen alleen maar gestegen.

    Ik ga morgen voor een bijna vlakke eindstand 345,00.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Zo gewonnen, zo geronnen. Hebben we een uitbraak? Ik ga voor 348,00.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wel de titel te pakken maar ik zat er ook flink naast. Ik geloof er niets van. In ieder geval volgt na een uitbraak een terugtest: ik ga morgen voor 343,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Na de 600 miljard dollar euforie gaan we morgen gewoon verder met onze titelstrijd. Dit is het lijstje deelnemers voor 5 november.

    Satilmis 343,00
    Chel 345,00
    Mike 346,51
    Luc lcdnlf 347,02
    Johan 348,00

    Alle Beleggerskroeggangers mogen meedoen. Het is simpelweg gewoon ‘even’ de eindstand van de AEX voorspellen. Dat kan tot morgenochtend 11.00 uur!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Voor wie zin heeft in grondstoffen, meer bepaald uranium, is er het Uranium Participation Fund dat op TSX noteert in CAD. De historische data vind je hier. http://finance.yahoo.com/q/hp?s=U.TO+Historical+Prices

    De fundamentele reden om uranium in de gaten te houden, is dat er voortdurend kernreactoren bijkomen, maar de grondstof relatief beperkt is.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Luc pakt de laatste dagtitel van deze week. Daar kan hij mooi een weekend lang van genieten. Gefeliciteerd Luc!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Luc gefeliciteerd! Ik ben nog steeds voorzichtig en ik gok op een slot van 345 maandag.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Gefeliciteerd Luc met het behalen van de dagtitel waarvan je een weekend lang mag genieten.

    Ik ga maandag weer voor een plusje die volgens mijn systeem eindigt op 348,34

20 berichten aan het bekijken - 361 tot 380 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN