skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 341 tot 360 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Twee deelnemers gokken op een daling en drie zien meer in een stijging. Het lijstje deelnemers voor morgen tot nu toe:

    Johan 333,33
    Chel 336,00
    Mike 337,86
    Luc lcdnlf 338,37
    Satilmis 339,00

    Andere deelnemers kunnen tot 11.00 uur gewoon meedoen hoor!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De eerste titel van deze nieuwe week en nieuwe maand gaat naar satilmis, gefeliciteerd!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Satilmis, gefeliciteerd.

    Morgen gok ik op een eindstand van 340,65

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Ik verwacht morgen weer een stapje terug naar 337,00.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Mijn plusjessysteem geeft weer een plusje richting 340,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga weer voor ruim een punt er af. Ik verwacht dat de AEX morgen op 338,00 eindigt.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Mike, ik ben altijd of bijna altijd de eerste om mijn gokje te geven. Als die van jou “te” dicht ligt bij de mijne, zou ik daar niet achter kijken en jouw prognose niet aanpassen. Dat zou anders liggen moesten wij half om half elk ons idee als eerste kunnen plaatsen. Desnoods delen wij onze eventuele titel.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Luc, bedankt. Tot donderdag zal het wel gezapig blijven. Ik verwacht opnieuw 339,00.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Drie deelnemers gokken op een daling en twee zien meer in een stijging. Het lijstje deelnemers voor morgen tot nu toe:

    Johan 337,00
    Chel 338,00
    Satilmis 339,00
    Mike 340,00
    Luc lcdnlf 340,65

    Er zijn toch wel meer kroeggangers die meer willen dan het nuttigen van een drankje. Jullie kunnen tot 11.00 uur gewoon meedoen hoor!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Oeps, helemaal vergeten. Satilmis gefeliciteerd met het behalen van de dagtitel.

    Ik heb er helemaal geen moeite mee om mijn gokjes iets aan te passen Luc. Als ik zeker weet dat mijn systeem de juiste voorspellingen ophoest dan zou ik dat niet doen, maar zo zuiver presteert mijn systeem niet. Dan kan ik best wat ruimte laten tussen jouw en mijn voorspelling.

    Al met al heb ik geen probleem dat jij eerder jouw gokje plaatst en ook niet met het feit dat onze systemen vrijwel gelijke eindstanden genereren. Als de index meer gaat bewegen zullen onze systemen waarschijnlijk andere waardes geven. Dan is het ‘probleem’ opgelost.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Je vader op Facebook is toch de druppel.

    Filmstudenten maken herkenbare docu over netwerksite.

    tudenten aan de Nederlandse Film en Televisie Academie Joep van Osch en Casper Eskes hebben vorig jaar in hun tweede studiejaar een erg grappige en, voor sommige Facebook-gebruikers, ietwat confronterende korte documentaire gemaakt over Facebook.

    http://www.nrcnext.nl/blog/2010/11/02/je-vader-op-facebook-is-toch-de-druppel/

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Luc pakt de dinsdagtitel. Gefeliciteerd Luc!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Dank je Chel,

    Op weekbasis en op dagbasis geeft het systeem een stijgingskans van 80 procent. De ADX daarentegen is een schamele 3 waardoor aangegeven wordt dat er geen trend aanwezig is. Ook Krausz raadt af long of short op de AEX in te stappen.

    Op zowel weekbasis als dagbasis bevindt de koers zich boven de cloud en is er nog ruimte naar de bovenkant van de Bollinger-band.

    Voor morgen gok ik op een stijging naar 343,34

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Gefeliciteerd Luc, met de dinsdagtitel!

    Mijn systeem geeft nog steeds plusjes. Dat terwijl het morgen best een dag kan worden met grote uitslagen. Dat neemt niet weg dat er bij het sluiten van de beurs er per saldo een klein plusje op de borden staat. Ik ga voor 342,75.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het forum is nu ook te volgen via twitter: http://twitter.com/Beursforum

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik verwacht weer een punt er af 341,00

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Johan
    Bijdrager

    Zat een “klein” beetje naast maar volgens mij hebben we een top: ik ga voor 340,00.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik ga voor nog een puntje erbij, dan is de markt in evenwicht, dus 343,00. Iemand een ander idee?

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Rond de 343 hebben de deelnemers de ruimte dichtgegokt. Verder zijn er voldoende mogelijkheden voor nieuwe deelnemers. Het lijstje deelnemers voor morgen tot nu toe:

    Johan 340,00
    Chel 341,00
    Mike 342,75
    Satilmis 343,00
    Luc lcdnlf 343,34

    Deelnemen kan tot morgenochtend 11.00 uur!

20 berichten aan het bekijken - 341 tot 360 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN