skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggerskroeg Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggerskroeg Beleggerskroeg geopend

Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren geleden.

20 berichten aan het bekijken - 201 tot 220 (van in totaal 491)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Nog één volhouder die een daling voorziet, de anderen voorzien een stijging. De lijst deelnemers en gokjes tot nu toe:
    Chel 336,67
    Mike 338,37
    Luc lcdnlf 339,54
    Satilmis 339,84

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Het lijkt er op de de persoon die een daling voorzag gelijk gaat krijgen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ja hoooooooooor ik heb ook een titel te pakken deze week. Ik kan er lekker lang van genieten. Een heel weekend lang wel te verstaan.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Chel, voorlopig sleept jij het meeste kroeggoeroe titels in de wacht. Proficiat.

    Mijn systeem op dagbasis kan bijna niet positiever zijn. Op week basis is het iets minder maar ook positief. De ADX, een cijfer dat de trend representeert, staat op nul op weekbasis. Om een trend te hebben moet die boven de twintig of boven de vijfentwintig staan.

    Op dagbasis versmalt de Bollinger band tot 2,73% van de de AEX waarde. Zal er een uitbraak komen? En in welke richting? De Amerikaanse beurs is vrijdag nog maar eens gestegen met een half procent. Opvallend is dat onze AEX niet mee wilt. De CAC40 vertoont duidelijke tekenen van een daling.

    Zou dit het begin zijn van einde van de leidinggevende rol van de Amerikaanse beurzen? Of het vooraf in rekening brengen van een aanzienlijke daling van de Amerikaanse dollar? Zou er aanzienlijke inflatie in de US komen, terwijl wij bij ons met rekening moeten houden met een verzwakkende economische activiteit? Het schijnt dat de beurs gewoonlijk zes maanden vooruit “denkt”.

    Het zijn slechts een paar ideeën en in een kroeg mag ik die opperen. Niemand die het ernstig neemt.

    Mijn prognose voor maandag is terug gebaseerd op wat de grafieken mij nu aan informatie geven. Dat is stijgen. Ik ga maandag daarom voor 338,06

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Beste Luc,

    Ik reageer even op de volgende passage:
    Op dagbasis versmalt de Bollinger band tot 2,73% van de de AEX waarde. Zal er een uitbraak komen? En in welke richting? De Amerikaanse beurs is vrijdag nog maar eens gestegen met een half procent. Opvallend is dat onze AEX niet mee wilt. De CAC40 vertoont duidelijke tekenen van een daling.

    Meestal loopt de AEX achter de Amerikaanse beurs aan. Reactie moet dus nog komen.
    Groet,
    Cash

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Cash, wat ik wil zeggen met deze passage is, dat het mij niet zou verbazen dat de AEX verder blijft stagneren of dalen ipv stijgen, zonder dat ik uitsluit dat het zal beginnen stijgen. In elk geval durf ik geen positie op de AEX innemen. Veel te gevaarlijk om mijn vingers er aan te verbranden.

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Luc,
    precies zoals ik er over denk. Eerst zien en dan geloven. Een duidelijke uitbraak boven de 343 met hoog volume en dan boren we misschien een nieuwe trendkanaal aan. Zou wel mooi zijn dit zijwaartse geneuzel duurt al lang genoeg.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Ik verwacht maandag -evenals Luc- een plus. Ik verwacht een stijging tot 337,23.

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    ik verwacht een stijging en flink ook 342 green monday

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Het Krausz-trading-systeem geeft op dit ogenblik een “buy short” signaal. Ik ga er niet op in gaan, niet virtueel en niet met echt geld. Ik blijf wijselijk ver weg van de AEX voor het ogenblik.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik ga weer voor het gebruikelijke puntje er af; 335,50.

    De lijst deelnemers tot nu toe:
    Chel 335,50
    Mike 337,23
    Luc lcdnlf 338,06
    Woord 342,00

    U kunt allen nog meedoen. Het kost niets en kan hooguit de titel KB Guru van de dag opleveren!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik ga wederom voor een AEX stand van 339,84 voor maandag.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We hebben één deelnemer die een daling voorziet en de anderen verwachten dat de AEX gaat stijgen. De lijst deelnemers tot nu toe:
    Chel 335,50
    Mike 337,23
    Luc lcdnlf 338,06
    Satilmis 339,84
    Woord 342,00

    Ziet u kansen, u kunt nog meedoen. Het insturen van de eindstand van de AEX kan tot 11.00 uur.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Mike heeft de eerste titel van deze week te pakken. Gefeliciteerd Mike!

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Mike, proficiat!

    Voorlopig volhard ik in de boosheid: het gokje voor morgen is 338,56

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mike
    Bijdrager

    Dank je wel Luc.

    Ik ga morgen voor 337,73.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Ik kies weer voor mijn oude vertrouwde, maar niet altijd betrouwbare puntje er af 336,00.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik ga nog een keer voor AEX 339,84.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    We hebben één deelnemer die een daling voorziet en de anderen verwachten dat de AEX gaat stijgen. De lijst deelnemers tot nu toe:
    Chel 336,00
    Mike 337,73
    Luc lcdnlf 338,56
    Satilmis 339,84

    Ruikt u kansen, u kunt nog meedoen. Het insturen van de eindstand van de AEX kan tot 11.00 uur.

20 berichten aan het bekijken - 201 tot 220 (van in totaal 491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN