skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX AEX daalt weer?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 108 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 9 jaren, 10 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 109)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @mereoc het gaat me niet om Guy Boscart of usmarkets maar meer dat sommige mensen niet verantwoordelijk willen zijn voor hun eigen daden. Beleggen is nadenken en hard voor werken.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Noach, woorden die tegen de wet indruisen kan en mag ik niet toestaan. Daarnaast heb ik maar 1 stelregel:
    Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
    Houd het netjes en ga respectvol met elkaar om.

    Is wellicht gek maar begrijp niet nog steeds niet ook na het ampel lezen van de tekst waarom mijn orginele tekst is verwijderd.

    Neemt niet weg dat de dikke een [modbreak] is en eerlijk gezegd een beetje het lachertje van de analisten. Maar goed analisten spreken nooit over collega’s Gb is echter geen collega maar een smet een vieze vlek aan de muur. GB is schandvlek.

    Kijk en dan heb ik geen verkeerde woorden gebruikt.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Zou jammer zijn wanneer Maestro Noach de site zou verlaten. 1 van de weinige hier met goede inbreng.

    GRS

    tokkie

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @noach Woorden als opl*** mogen niet, dat is smaad en laster. Bedenk wel dat ook wij een brief je van GB hebben gehad.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    mereoc schreef:
    Beste Satilmis,
    In zaken heerst het “tit for tat” principe. Indien exposure verleend wordt op deze site, zal “de kritische belegger” exposure dienen te krijgen op usm.
    Overigens is door schade en schande wijs worden vaak meer waard dan het verloren geld. Desbetreffende luiden ontmaskeren zichzelf, en daarbij kunnen wij helpen. Het millenia oude orakel van Delphi “Ken uzelve” is daarbij nog steeds voor eenieder van toepassing.
    Goed gaan, Johan

    Ik heb niets gekregen in ruil ervoor en ook niet gevraagd.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Nou laat maar komen die last ik draag met het plezier. Adres en naam is bekend.

    Noach, woorden die tegen de wet indruisen kan en mag ik niet toestaan. Daarnaast heb ik maar 1 stelregel:
    Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
    Houd het netjes en ga respectvol met elkaar om.

    Is wellicht gek maar begrijp niet nog steeds niet ook na het ampel lezen van de tekst waarom mijn orginele tekst is verwijderd.

    Neemt niet weg dat de dikke een ****** is en eerlijk gezegd een beetje het lachertje van de analisten. Maar goed analisten spreken nooit over collega’s Gb is echter geen collega maar een smet een vieze vlek aan de muur.

    Kijk en dan heb ik geen verkeerde woorden gebruikt

    Is wellicht interessant nu eens de originele tekst te laten zien welke rederigeerd word

    en voor de goede orde ik hou die langer vol dan de moderator zoveel zijn de slachtoffers van gb wel bedacht.

    en gb schrijf ik nu met een klein lettertje en dat is wat vette zot verdiend

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Noach, je begrijpt het niet. Ik heb ook een brief van de advocaat gekregen. Berichten die tegen de wet ingaan moeten verwijderd worden.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    In de consumentengids staat een mooi artikel over “busreizen”. Een psychologe legt uit hoe mensen uit hun emotionele evenwicht worden gehaald en vervolgens ander (kopen) dan hun normale gedrag (niet kopen) gaan vertonen. Beïnvloeding is het vak van de sluwe verkoper. Zie wie uit hun centrum zijn, en hoor wie op de achtergrond grinnikt.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Voorstel:
    Als we een ietsiepietsie begrip kunnen hebben dat we niet helemaal hetzelfde zijn en niet exact dezelfde meningen hebben, kunnen we elkaar tegemoet komen. Kunnen we uitgaan van elkaars goede bedoelingen, dan kunnen we elkaar ook tegemoet komen. Zullen we het hele gedoe achter ons laten? Zand , nee liever beton er over door alle berichten én het betreffende artikel te verwijderen van deze mooie site. Dan kunnen we onze energie weer op positieve zaken richten. Laten we uitgaan van eigen kracht en ons niet uitelkaar laten trekken, dat is het niet waard.

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Noach, ik heb alleen mijn journalistieke plicht gedaan. Wij zijn niemands spreekbuis.

    Laat ik direct erbij vermelden dat wij geen enkel belang hebben in het promoten van Guy Boscart. Wij stellen ons neutraal op en streven naar een evenwichtige beeldvorming waarbij de persoon in kwestie ook zijn verhaal kan doen. Ik ben me bewust van het feit dat Guy Boscart (GB) veel emoties los kan maken. Ik ga in op de belangrijkste kwesties die gesteld zijn in het artikel van Marktgevoel.

    En dat meen ik echt.

    @mereoc bedankt voor je reactie op de site.

    @satilmis ik ben niet van mening dat dit stuk over USM enige journalistieke waarde heeft. Je bent gewoon als spreekbuis gebruikt. Daar moet ik Noach toch gelijk in geven. Je had minimaal een aantal zaken kunnen controlen die Guy in zijn verhaal aangeeft. Zo heeft USM nooit een AFM goedkeuring gehad bij de start van de beheerservice. Een simpel telefoontje naar AFM was voldoende geweest en heeft Guy ook niet vermeld dat hij op 22/1/2008 een bijstorting heeft gevraagd van de leden van Turbo 10 en Turbo 25. [modbreak] Een beetje research was voldoende geweest om deze zaken boven water te krijgen. Laat deze man lekker in zijn eigen droomwereld leven en maak je naam van dekritischebelegger waar en blijft (kritische) kwaliteit artikelen schrijven.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Je hebt iets vies opgepakt en nu probeer je vergoelijken. Iets vies oppakken is niet niet erg. Een besmet persoon als gb is vragen om problemen mijn vraag is waarom kies je voor de smet en niet voor de schoonheid?

    Nu de vraag de smet en de smerigheid of de keuze voor de schoonheid van de kunst.

    Reik de hand strek wat kies je?

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    Noach schreef:
    Je hebt iets vies opgepakt en nu probeer je vergoelijken. Iets vies oppakken is niet niet erg. Een besmet persoon als gb is vragen om problemen mijn vraag is waarom kies je voor de smet en niet voor de schoonheid?

    Nu de vraag de smet en de smerigheid of de keuze voor de schoonheid van de kunst.

    Reik de hand strek wat kies je?

    Wat kun jij het altijd mooi verwoorden Noach 😉 Fijn weekend

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    pingpong schreef:
    @satilmis ik ben niet van mening dat dit stuk over USM enige journalistieke waarde heeft. Je bent gewoon als spreekbuis gebruikt. Daar moet ik Noach toch gelijk in geven. Je had minimaal een aantal zaken kunnen controlen die Guy in zijn verhaal aangeeft. Zo heeft USM nooit een AFM goedkeuring gehad bij de start van de beheerservice. Een simpel telefoontje naar AFM was voldoende geweest en heeft Guy ook niet vermeld dat hij op 22/1/2008 een bijstorting heeft gevraagd van de leden van Turbo 10 en Turbo 25. [modbreak] Een beetje research was voldoende geweest om deze zaken boven water te krijgen. Laat deze man lekker in zijn eigen droomwereld leven en maak je naam van dekritischebelegger waar en blijft (kritische) kwaliteit artikelen schrijven.

    @satilmis erg jammer dat je censuur toepast op je site als ik iets op persoonlijke titel schrijf. Ik zeg niet dat G een p… l… is maar dat hij vele overeenkomsten vertoond. Valt mij zwaar tegen dekritschebelegger die het niet blijkt te zijn. Weer een illusie armer en een ervaring rijker!!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pingpong

    Zo heeft USM nooit een AFM goedkeuring gehad bij de start van de beheerservice.

    Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

    heeft Guy ook niet vermeld dat hij op 22/1/2008 een bijstorting heeft gevraagd van de leden van Turbo 10 en Turbo 25.

    Erik, volgens mij moet je een onderscheid maken tussen beheer en abo-dienst. Die twee abo-diensten daar hoeven helemaal niet transparant te zijn.

    De “belegger” in kwestie drukt nog steeds op de aan-en verkoopknop en daarom verantwoordelijk. Ik verbaas me dat mensen hun huiswerk niet maken en superopportunistisch gedrag vertonen.

    Ik begrijp natuurlijk, zoveel geld verliezen is nooit leuk, vooral als het je spaarcenten zijn. Maar die personen (bij beheer) tekenen ook voor een hoog risicoprofiel. Als het dan misgaat is het moord en brand.

    Ik heb geprobeerd daar duidelijkheid over te krijgen. Ik ben niet als spreekbuis gebruikt. Sommige dingen in het leven zijn moeilijk, vooral tegen de stroom inzwemmen. En ik ben redelijk eigenzinnig 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pingpong ik mag dergelijke uitingen niet laten staan! Pas geen censuur toe, alleen dingen die niet volgens de wet mogen, omdat je anders zo’n fijn briefje krijgt.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Noach schreef:
    Je hebt iets vies opgepakt en nu probeer je vergoelijken. Iets vies oppakken is niet niet erg. Een besmet persoon als gb is vragen om problemen mijn vraag is waarom kies je voor de smet en niet voor de schoonheid?

    Nu de vraag de smet en de smerigheid of de keuze voor de schoonheid van de kunst.

    Reik de hand strek wat kies je?

    Ik kies voor de schoonheid van de kunst!

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    @pingpong

    Zo heeft USM nooit een AFM goedkeuring gehad bij de start van de beheerservice.

    Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

    heeft Guy ook niet vermeld dat hij op 22/1/2008 een bijstorting heeft gevraagd van de leden van Turbo 10 en Turbo 25.

    Erik, volgens mij moet je een onderscheid maken tussen beheer en abo-dienst. Die twee abo-diensten daar hoeven helemaal niet transparant te zijn.

    De “belegger” in kwestie drukt nog steeds op de aan-en verkoopknop en daarom verantwoordelijk. Ik verbaas me dat mensen hun huiswerk niet maken en superopportunistisch gedrag vertonen.

    Ik begrijp natuurlijk, zoveel geld verliezen is nooit leuk, vooral als het je spaarcenten zijn. Maar die personen (bij beheer) tekenen ook voor een hoog risicoprofiel. Als het dan misgaat is het moord en brand.

    Ik heb geprobeerd daar duidelijkheid over te krijgen. Ik ben niet als spreekbuis gebruikt. Sommige dingen in het leven zijn moeilijk, vooral tegen de stroom inzwemmen. En ik ben redelijk eigenzinnig 🙂

    Ben het helemaal met je eens dat een belegger verantwoordelijk is voor het uiteindelijke resultaat. Maar ik snap niet waarom jij een k… verhaal van Guy hier publiceert vol aantoonbare onjuistheden!! M.a.w. l…gens

    #link naar dit bericht
    pingpong
    pingpong
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    @pingpong ik mag dergelijke uitingen niet laten staan! Pas geen censuur toe, alleen dingen die niet volgens de wet mogen, omdat je anders zo’n fijn briefje krijgt.

    Juridisch heb ik niks verkeerd geschreven. Dus ik snap niet waar je bang voor bent…. Ben benieuwd hoe je de naam “kritische” weer waar gaat maken. Ik wacht het af …. Genoeg over die kerel in zijn eigen droomwereld. Fijn weekend.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @pingpong Vroeger werden vrouwen voor heks uitgemaakt als de pest uitbrak of mensen op de brandstapel gezet, gevierendeeld of geradbraakt. Veel mensen juichten die executies toe en sommigen zwijgden.

    Ik erger me aan eenzijdige berichtgeving en het is geen promotie-verhaal geweest. Ik geloof dat ik de belangrijke vragen gesteld heb. Mensen moeten zelf lering uittrekken. Zolang het adagium van deze samenleving “apathie is een deugd” is, zal het wellicht vergeefs zijn geweest. Mensen moeten studeren, hard werken om iets te bereiken.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 109)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN